Mä luulen tietäväni vastauksen tähän.
Suvaitsevaiset ovat ikäänkuin aina puolustelukannalla koska luulevat siitä olevan jotakin hyötyä ja että se olisi se oikea tapa toimia.
Ihan samalla tavalla kuin muutkin ääri-ihmiset: ääri-islamistit jne, he pysyvät kannassaan.
Jos ulkomaalainen raiskaa sitä ei hyväksytä, mutta ei myöskään paheksuta ääneen. Ihan kuin muslimit: jos tapahtuu terrori-isku, tätä ei kritisoida ja vastusteta, koska muuten on automaationa väärällä puolella.
Suvakkiporukoissa etenkin, on erittäin tarkkaa mitä asioita saa ja mitä ei saa puhua. Jos puhut jotakin aatteen ohi niin sinut poistetaan ryhmästä.
Suvakit ovat myöskin "tietämättömiä": he lukevat sellaisia asioita, sellaisista lähteistä, jotka tukevat heidän omaa näkemystään. Yle, Hesari ja jokseenkin Iltalehtikin, ovat pelkkiä mielipiteen muokkauskanavia.
Eli suvakit eivät saa realistista kuvaa maailman tapahtumista. Se helpottaa tilannetta, koska suomalaiset ovat tottuneet luottamaan paikslliseen mediaan ja eivät juuri usko paikalliseen korruptioon.
Kaikki ääriliikkeet toimivat näin: he halveksivat toisinajattelijoita tai eivät anna arvoa toisinajattelijoille, koska he pitävät tiukasti kiinni omasta linjastaan.
Itse olen tällä hetkellä maahanmuuttokriittinen. Ajattelen Suomen taloutta ja turvallisuutta. Olen avoin kaikelle keskustelulle asiaa koskien.
Suvakkien keskuudessa minut on leimattu rasistiksi ja en kuulema välitä ihmisoikeuksista.
Minä kannatan avun toimittamista paikan päälle. Minun mielestä olisi hienoa jos Spr kasaisi suuren joukon äärisuvaitsevaisia ja lennättäisi heidät fyysisesti katsomaan tilannetta tänne paikan päälle, missä ihmiset oikeasti tarvitsevat apua.
Täällä lapset näkevät nälkää ja ihmiset elävät huonoissa oloissa.
Välillä on tuskaista lukea mediaa, kuinka nämä Eurooppaan tulleet sotilaat muiden muassa valittavat oloistaan. Häpeäisivät!