Kiinnostais tietää tämmönen asia. Asiallisia vastauksia, kiitos.

Mitä mieltä äideistä, jotka kuuntelevat Cheekkiä? Kuunteletteko myös lastenne kuullen?

Asiallisia vastauksia ja eikä kenenkään tarvii nyt sit provosoitua kysymyksestä. On vähän tylsää, joten keksin sit tämmösen kysymyksen :D.
 
en ole
en ole mitään mieltä. Itse en kuuntele keekkiä enkä oikeastaan mitään nykymusiikkia.

Yksi syy on se, että minull aon todella pohdiskeleva ja tarkkakorvainen tytär ja mä joutuisin selittämään koko ajan mitä mikäkin sanoitus tarkoittaa. Olen joutunut selittämään kirosanatkin.

Ei tarvii alaluokilla olevan tietää mitään apulannan elämäntuskasta, ei viinan kanssa rälläämisestä enkä sen enempiä tahdo selittää seksistäkään. (siis on perusasiat käyty läpi, mutta ei niinkään seksuaalisuudesta, vonkaamisesta ja panoista)

Eli olen suosinut lasta kuuntelemaan englanninkielistä musaa, niin pääsen selittämästä.
 
Toi on muuten kökköö tavaraa ja räppi muutenkaan ei kolahda muhun ollenkaan. Aattelin vaan kysyä, kun tosiaan itelläni musiikkimaku on Klamydia ja Viikate :). Oon ihan hulluna noihin ja voisin vaan kuunnella, kuunnella ja vaan kuunnella lisää.
 
ikiuni
Toi on muuten kökköö tavaraa ja räppi muutenkaan ei kolahda muhun ollenkaan. Aattelin vaan kysyä, kun tosiaan itelläni musiikkimaku on Klamydia ja Viikate :). Oon ihan hulluna noihin ja voisin vaan kuunnella, kuunnella ja vaan kuunnella lisää.
Se onkin makuasia. Klamydia on taas sellasta meteli musiikkia jotta ei kiitos. Tekno, hiphop yms. on parempaa mun mielestä.
 
"Tupuna"
Voi härregyyd sentään! Mitä mieltä olen äidistä, joka kuuntelee jonkin sortin musiikkia? Mitä mieltä sinä olet äidistä, joka lukee klassikkoja, joka maalaa öljyvärien sijaan vesiväreillä, joka tykkää enemmän vadelmista kuin mansikoista? Makuasioita, makuasioita! En minä ole mitään mieltä!
 

Yhteistyössä