Kiinnostaa väärä mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erosin yli vuos sitte ja oon ruvennu kattelee jos löytys mulle vielä mies ja pojalle miehen mallia kotii, oikeeta isää ku ei poika kiinnosta. Olen ny tavannu pari kertaa töissä miehen sillä on pitkä parta ja kalju pää tai semmonen sänki. Oon aina inhonnu tosipaljon tota ydistelmää,mut se mies oli kuiteski jotenki tosi kiinnostava. Ja siis aika hyvännakönenki semmosella eritavalla. Viritin vähä keskustelua ja kysyin silt mis päin espoota se asuu, niin se asuukin kontulassa, ei hyvä, se on kans ainakin 10 vuotta mua vanhempi. Sit se on semmonen likanen käsinen haalarityyppi, em yhtään mun tyyppiä, mut ei maha mitään et se vaa kiinnostaa mua tosi paljon. Pitäskö mun unohtaa se vai yrittää jos sitäkin kiinnostas. Entiiä. Huhhuh.
 
vierailija
Kyllä, joko entisiä tai tulevia.
Mä asuin opiskeluaikana Kontulassa ja musta tuli menestyvä juristi. Että ei pidä paikkaansa.

Mut joo, tosiaan aika paljon siellä asuu tommosia perusduunareita. Eli luusereita. Mut luulen, et ketjun avaaja on WT-porukkaa niin tommonenkin olis lottovoitto. Turha sun on kalastella valkokaulusväkee, koska ilmeisesti "parasta ennenkin" on jo menny.
 
vierailija
Mä asuin opiskeluaikana Kontulassa ja musta tuli menestyvä juristi. Että ei pidä paikkaansa.

Mut joo, tosiaan aika paljon siellä asuu tommosia perusduunareita. Eli luusereita. Mut luulen, et ketjun avaaja on WT-porukkaa niin tommonenkin olis lottovoitto. Turha sun on kalastella valkokaulusväkee, koska ilmeisesti "parasta ennenkin" on jo menny.
Jurristit ne vasta rosvoja onkin
 
vierailija
Mä asuin opiskeluaikana Kontulassa ja musta tuli menestyvä juristi. Että ei pidä paikkaansa.

Mut joo, tosiaan aika paljon siellä asuu tommosia perusduunareita. Eli luusereita. Mut luulen, et ketjun avaaja on WT-porukkaa niin tommonenkin olis lottovoitto. Turha sun on kalastella valkokaulusväkee, koska ilmeisesti "parasta ennenkin" on jo menny.
Sitten heräsit Kontulasta ja muistit, että reputit amiksen pääsykokeissa.
 
Mun mielestä sun pitää unohtaa se. Kannattaa olla vähän kranttu uusien miesten suhteen, jos on lapsia exälle. Ihan tosissasko sä haluaisit tollasen miehen mallin pojalles? Siis todnäk mä en tätä henkilöä henkkoht tunne, mut mut..sul ei oo kovin lämpimii tunteita tätä kohtaa. Ei sekään ole kovin terve malli.

Mä olen aina nostanu mun exäni, esikoisen biologisen ja kuopuksen sosiaalisen isän jalustalle ja mun lapset on hyötyneet siitä. Ne on aina aatelleet et isi on jees ja the best tyyppi.

Omast kokemuksest voin myös sanoo et ilman exääkin oppii elämää ja sekin elämä voi olla ihan jees. Toki eka tulee shokki, ku saat sun rakkaalta exältäsi vaatimuksen lopettaa yhteydenpidon ja sit masennus...mut sit jossain vaiheessa sä vaan mietit, mitä sä tollasella tyypillä teit, joa ei pitänyt sua ku kukkaa kämmenellä.
 
vierailija
Mun mielestä sun pitää unohtaa se. Kannattaa olla vähän kranttu uusien miesten suhteen, jos on lapsia exälle. Ihan tosissasko sä haluaisit tollasen miehen mallin pojalles? Siis todnäk mä en tätä henkilöä henkkoht tunne, mut mut..sul ei oo kovin lämpimii tunteita tätä kohtaa. Ei sekään ole kovin terve malli.

Mä olen aina nostanu mun exäni, esikoisen biologisen ja kuopuksen sosiaalisen isän jalustalle ja mun lapset on hyötyneet siitä. Ne on aina aatelleet et isi on jees ja the best tyyppi.

Omast kokemuksest voin myös sanoo et ilman exääkin oppii elämää ja sekin elämä voi olla ihan jees.
Toki eka tulee shokki, ku saat sun rakkaalta exältäsi vaatimuksen lopettaa yhteydenpidon ja sit masennus...mut sit jossain vaiheessa sä vaan mietit, mitä sä tollasella tyypillä teit, joa ei pitänyt sua ku kukkaa kämmenellä.
Jäi sun viimeiseksi postaukseksi. Mitä tapahtui?
http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/3966170/Hannu+Lauerma++++Laakintahuoltoa+1918
 

Yhteistyössä