Kiinnittymisvuotoako? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukkuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukkuu"

Vieras
Siinäpä se kysymys. Itselläni tilanne se,että nyt menossa kp 27/22-27 ja toissapäivänä oli menkkakipuja. Eilen aamulla veskireissulla veristä vuotoa ja vain sen kerran,sen jälkeen vain tuhrua,menkkakipuja ei ole. Tässä kun pitäs nyt tietää onko mulla nyt kp 2 vai tuo 27.. Verikokeisiin pitäs mennä kp 2-5 ja clomit alottaa kp 3,mutta kun ei nyt tiedä onko uusi kierto päällä! Kellään vinkkejä/tietoo tilanteeseen.. Raskautta siis todellakin yritetty,joten toiveita kiinnittymisvuodosta herätti tuo eilinen..:)

Kp1 on vasta ensimmäinen kunnon vuotopäivä, eli tuhruja ei lasketa. Ja kiinnittyminen tosiaan tapahtuu yleensä noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä/noin viikkoa ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää.:)

Mulla tullut kiinnittymisvuotoa, mutta aivan eri ajankohtana kun menkat pitäisi alkaa. Sitten on tullut valemenkat vaikka ollut raskaana. Nyt neljäs raskaus menossa. Epäilen kyllä että menkat tulossa..

Ok,kiitti vastauksistanne. Joo,itsekin menkkoja veikkaan,mutta silti tommonen kumma yhden vessa-reissun verinen vuoto ihmetyttää varsinkin kun sen jälkeen ei oo ollu mitään.. Ja toisekseen,luin muualta että kiinnittymisvuoto tulee jos on tullakseen niihin aikoihin kun menkkojen pitäisi alkaa,eli..

Kaikestahan sitä toiveita elättelee tässä vaiheessa kun 8 vuotta lapsettomuutta, 2 keskenmenoa ja epäonnistunut IVF takana...:(

Tai sit mulla on joku vakava sairaus..

Yhteistyössä