Kiinnittymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Onko kenelläkään ollut mahdollisia oireita munasolun kiinnittymisestä?
Millaisia ne on olleet?

Minulla on tänään dpo 5 ja yhtäkkiä tuli ihan kamalat menkkajomotukset, jotka kesti noin 10 min ja hiipui sitten niin, että jäljelle jäi vain pikkiriikkinen paineen tunne, että jotain on jossain tapahtunut,
Mietin tässä toiveikkaana vaan, että oliskohan voinut olla kiinnittymistä, vai mistä moinen ilmiö johtunee... :D

mä mietin itse ihan samaa tuon kiinnittymisen suhteen. Tai no mulla ei oo voinu MITENKÄÄN viel kiinnittyä ku pitäiski vast nettilaskurin mukaa ovuloida 18.12.10 ja ny kummiski on vast 16.12.10 ja sekiä on harrastettu melkei joka päivä tai joka toinen päivä tässä kuussa. ja kuukautiset alkoi 4.12.-8.12 taisi loppua. Ja mul on ny ollu hassui oloi tai 15.12 yöllä vihlas tosi kovaa mahasta oikealta puolelta ku katoin täydellisten naisten tuotantokautta iha rauhassa ja sen jälkeen on alkanu olla menkkamaisia oloi vaikka menkkojen ei edes pitäisi vielä alkaa ! mistä voisi johtua ?

kristen, täällä miekin haluan&odottelen samoja oirehia kuin siulla!!
..tänään dpo4 aamulla selkä&masujomotuksia..aiemmissa tärpeissä n. dpo7 alkaneet..jännittää...voisikohan olla?:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Mä sain keskiviikkona yhtäkkiä todella kovan vihlasun alavattassa, mikä ei kestäny muutamaa sekuntia kauempaa mutta pisti kyllä naista kasaan.. Sen jälkeen on tullu pienempiä vihlasuja ja alaselkä tuntunu kireälle kumartaessa... Viimiseen asti yritin kumota ekana tullutta ajatusta, että se vihlasu oli kiinnittymiskipua, kolusin palstaa läpi ja tulin siihen tulokseen että ei sitä kipua voi tuntea, ihan urbaanijuttu.. Pistin kipuilut lihasten piikkiin, kunnes tänään plussasin, ja uskalsin sanoa ääneen että tiesin koko ajan :)

Yhteistyössä