Kiinnittyikö se?

Moi vaan, etsiskelin hausta hakusannalla kiinnittyminen/kiinnittymisvuoto, mutta jutut oli tosi sekalaisia ja ei mitään hirveän tarkkaa tähän mun tilanteeseen vaikka aika perus taitaa ollakkin.

Eli mulla oli 99% ovulaatio 29.7 koska testasin ja sain 2 viivaa ovistestiin, harrastimme silloin seksiä ja 2 päivää ennen ja jälkeen varmuuden vuoksi.

Pari päivää ovulaation jälkeen tuli väkisin huippailua, pahoinvointia muttei oksennusta ja kuumeen tunnetta jotain 4 päivän ajan ovulaation jälkeen, sitten eilen alkoi nipistelemään vasen puoli munasarjoista ja tänään alavatsa kramppaillut vähän joka paikasta mutta etenkin vasurilta just, tuntuu että nyt tärppäs! Tein eilen Apteekin oman raskaustestin ja se näytti negaa, tein tänään uudestaan ja sain haamun jonka mieheni huomasi heti ja minä kanssa! Tossa se viiva edelleen on.
Kuukautisten pitäisi alkaa 5 päivän päästä 15.8 ja mulla on ollut säännölliset kk kuitenkin eli voisko olla että tänään alkanut tuhrumainen verinen sekä nyt iltaa kohden vähän rusehtava vuoto olis kiinnittymisvuotoa ja noi krampit liittyis kiinnittymiseen kanssa? Olis ihanaa <3 vauvaa yritetty puoltoista vuotta ja reilu kuukaus sitten unohdin vauvakuumeilut kokonaan ja sitten nyt tuntuu että tärppää, kuten sanotaan että jos ajattelee liikaa näitä juttuja niin ei tule ja kun lakkaa ajattelemasta niin sillon se tapahtuu..

Lisäksi olen alkanut eilisestä käymään pissalla enemmän ja kuume nousi 38 ja flunssainen olo ollut nää kaks päivää.
 
Ei me mitään selvännäkijöitä olla. Muutama päivä vielä niin tiedät varmasti.

Itsellä tuli viikko oviksen jälkeen todella kipeä vatsakipu ja se oli kiinnittymistä, muuta oireita ei ollut.
 
mielenkiintoinen vastaus sulla, en usko tulehdukseen, kävin kuukaus sitten gynellä ja mulla oli molemmat munasarjat todella hyvät sekä kaikinpuolin kondiksessa kohtu ja limakalvot ihanteellisen paksuiset, raskaustestin voimistuminenkin todistaa että siellä tapahtuu jotain
 
njooh
Voi olla kiinnittynyt, ja yhtä paljon voi olla olematta. Tiedän, että on piinaavaa, mutta tee nyt vaan vielä vaikka uusi testi parin päivän päästä, tai kun menkkojen pitäis alkaa, ellei niitä kuulu. Kyllähän raskaus aika todennäköinen on, jos selvä haamu kerran tuli, mutta yritä malttaa mielesi. Jos alkio on oikein kiinnittynyt, niin hormonia puskee sellasta tahtia, että testi näyttää kyllä pian kunnolla.
 
Voi olla kiinnittynyt, ja yhtä paljon voi olla olematta. Tiedän, että on piinaavaa, mutta tee nyt vaan vielä vaikka uusi testi parin päivän päästä, tai kun menkkojen pitäis alkaa, ellei niitä kuulu. Kyllähän raskaus aika todennäköinen on, jos selvä haamu kerran tuli, mutta yritä malttaa mielesi. Jos alkio on oikein kiinnittynyt, niin hormonia puskee sellasta tahtia, että testi näyttää kyllä pian kunnolla.
kiitos rohkaisusta :) näin aion toimia, tilasinkin sen verran testejä paljon että ei lopu kesken ja voi 2 päivän välein testailla mikäli tummumista tapahtuu
 

Yhteistyössä