Kiimassa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sam

Vieras
Onko naisia tai tyttöjä... Joilla olisi aivan pakko saada laueta nyt... Tai kiimasi on kova ja välisi kosteana... Miten aiot itsesi laukaista ja nauttia orgasmista...

Mielellään... Mitä ihanaa haluat tehdä... Kerro hieman itsestäsi... Itse olen norm. 30 vuotias jätkä... Ja erittäin innostuneessa mielen tilassa... Mitä haluat antaa...

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta... Tulen hiljaa viereesi ja painan käden hartioillesi ja hieron niskojasi hellästi... Samalla kumarrun ja suutelen sinua kaulaan hellästi... Missäpäin ammeesi on...

Tuntuu niin hyvälle. Käsittelet rintojani hellästi käsilläsi. Laitan käteni taaksesi,pakaroillesi ja hieron niitä. Sinun toinen kätesi siirtyy hitaasti paljaalle pillulleni ja toinen kätesi hieroo rintojani. Suutelet niskaani...käännyn vasten sinun vartaloasi...

Käännyt ja painan itseni sinuun kiinni ja painan kaluni vasten posliinia... Painun alas ja otan rinnan suuhuni ja jatkan alemmas ja nostat jalkasi ammeen reunalle jotta voin painaa hellästi kieleni sileään ja ihanan pehmeään pilluusi... Otan pyllysi käsiini ja painan sinut naamaani vasten... Hmmm ihanaa...

Aaahh...Otan päästäsi kiinni ja painan sitä pilluani vasten...En taida pysyä enää tässä seisomassa. Nostat minut lämpimään veteen ammeeseen ja tulet itsekkin perässä. Menet alimmaiseksi ja jään jalkoväliisi. Otan suuren kalusi käsiini. Veden alla sillä leikin hieroen samalla pallejasi...Ai,haluat minua ja vedät minut päällesi...

Haluan...haluan sinua heti. Työnnät kalusi sisääni ja painaudun tiukemmin vartaloasi vasten. Olet niin äärettömän ihana...Tunnen ja tunnet suurta mielihyvää tässä nyt...Suutelen sinua kiihkeästi...Missäs muuten asut?

Haluaisin että maattais sängyssä vastakkain ja hyväiltäis toisiamme,kiihkeästi suudellen. Ai,mitä teen siis nyt? Makaan lepotuolissa,kannettava sylissä. Ylläni yöpaita,satiininen ja väriltään tummanpunainen,villi eikö??

Oletkos vielä täällä... Tuli hieman koti töitä tehtyä... Onkos sinulla yöpuvun alla pikku housuja ollenkaan... Ja todellakin tiedät että minulla seisoo todella ihanasti edessäsi...