Kiilto taulutv-liina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Höh"

Vieras
Onko vika käyttäjässä vai noissa liinoissa, kun musta ne on aivan surkeita! Yks liina ei riitä edes tietokoneen näytön pyyhkimiseen, puhumattakaan telkkarista sitten. Ja siltikään ei tule puhdasta jälkeä!
Millä te muut pyyhitte plasmanäytöt?

Kyllä minäkin väittäsin että vika on käyttäjässä, tai sitten teillä täytyy olla äärimmäisen likaista. Minä saan pyyhittyä (jos oikeen nuukailemaan alan) niin samalla loiinalla 42 tuumasen telkkarin, tietokoneen ja vielä 19 tuuman telkkarin, yleensä kuitenkin pyyhin tuon ison tv:n omalla ja tietokoneen ja pienen telkkarin omalla.

[QUOTE="alkup";22779979]Ai? Sehän kuivuukin samantien??
Miten sitä sitten pitää käyttää? Ja miten taitella?[/QUOTE]

eihän sitä kuulu kastaa? kuivana käytetään niinkuin mikrokuituliinaa. Taittelet sen niin että voit aina kääntää uuden sivun kun vanha on täynnä likaa. Ei missään nimessä oteta liinaa ikinä mytyssä käteen ja pyyhitä.. mitään liinaa ikinä...

Siis tottakai se käytetään samantien, ootko jätänyt paketin auki ja siksi kuivunut ne eivätkä puhista kunnolla? Ja minä en taittele, vaihdan vain puolta kun siirryn eri ruutua pyyhkimään.

[QUOTE="vieras";22779992]eihän sitä kuulu kastaa? kuivana käytetään niinkuin mikrokuituliinaa. Taittelet sen niin että voit aina kääntää uuden sivun kun vanha on täynnä likaa. Ei missään nimessä oteta liinaa ikinä mytyssä käteen ja pyyhitä.. mitään liinaa ikinä...[/QUOTE]

Puhutaankohan nyt eriasiasta?

Tarkotatko siis niitä kosteita liinoja joiden mukana on se "luottokortti"?
Olisko jääny laittamatta tiiviisti se paketti kiinni tai sitten ollut puhki jo ostaessa?
Ite oon ainakin tyytyväinen, saa pyyhittyä telkun, tietokoneet ja näppikset eikä vieläkään oo liina kuiva...

Minä pyyhin tietokoneen ja telkkarin Sinin nihkeällä mikrosäämiskällä. Vielä ei ole mennyt pilalle. Ainakin tietokoneen näytössä on aina kaikkia pärskeitä, mitkä eivät puhdistusliinalla lähde mihinkään.

Se taitaa olla tarkoituksella "nihkeä". EI sitä ruutua voi lutata liian märällä! Ja jos putsaat useampia ruutuja samalla liinalla niin edellisen ruudun pölyt alkaa naarmuttaa seuraavan pintaa, koska pöly sisältää hiekkaa pirun pieninä hiukasina. Se on sitten sama kuin hiekkapaperilla vetelisit.