Kiihotutteko oikeasti peniskuvista?

  • Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti
"anon"
En kyllä pelkästä kuvasta. Enkä kyllä alastomasta miehestäkään. Mutta heti kun ajatus siitä miehestä tai elimestä pilkahtaa tositoimissa mieleen, on kostuminen kyllä taattu. Tämän on huomannut monesti baarissakin. Hiemankaan harteikkaampi ja herttaisen oloinen mies vilkaisee ja minulla on pasmat sekaisin, sanaa ei saa suusta ja ajatus karkaa.
 
hoito
Myönnän joskus töissä kostuneeni ajatuksesta kun jonkun aikuisen pojan vehje on kovettunut kesken toimenpiteen ja olen ollut yksin huoneessa potilaan kanssa. Mutta muuten kuvat näistä eivät kyllä sytytä. Enkä kyllä usko että miehetkään pelkästä kuvasta kiihottuvat. Väittäisin heillä olevan jotakin muuta biologiaan liittyvää siellä ajatuksissa sillä hetkellä :)
 
liberaali vapaa-ajattelija
En kyllä pelkästä peniksen kuvasta kiihotu. Joskus nuorempana tuli kyllä sooloseksiäkin harrastettua pelkkää hunks kalenteria katsellessa :D Tai ei siihen kyllä sitä kalenteriakaan tarvinnut, pelkkä kuva hyvän näköisestä miehestä riitti :)
 
M34
Tussu ja tissikuvatkaan kyllä kovin kiihottavia ole. Yleensä ne ovat olleet jollain paskalla kännykällä ja led salamalla vielä selfienä kuvattu, niin tulee mieleen lähinnä joku lääketieteellinen oppimateriaali.
 
  • Tykkää
Reactions: random80
Poikaboypojken
Miehenä itse ehdottomasti naisen elimistä kuvat kiihottaa ja vähän jopa peniksistä vaikka täysin hetero olenkin siinä mielessä että en koskaan ikinä haluaisi tuommoiseen koskea. Miehet ajattelevat niin eri tavalla seksuaalisuutta. Me olemme se pervo osapuoli jota kiihottaa kaikki fyysinen toiminta ja fyysiset osat. Mies on kiimainen. Mies 'tarkistaa' jokaisen naisen jota näkee seksuaalisesti. "Tuo on liian vanha, hyi" "onpa hyvännäköinen tyttö , hyvät tissit. " onpa kaunis nainen saispa tunkea molonsa noiden huulien väliin niin että hän imisi oikei kunnolla" jne...
 
dghfgh
En kyllä voi sanoa kiihottuvani kalujen näkemisestä. Pi**ukuvista kiihotun kyllä, vaikken ole lesbo. Parhaiten kiihotun näystä jossa nämä kaksi elintä pumppaavat ja imevät toisiaan.
Naisen elin on outo keksintö kun se rumuudestaan huolimatta kiihottaa ja kiehtoo eläväisiä.. elämän portti. Miehen elin ei ole mitenkään kiinnostava. Se on niin yksinkertainen mekaniikaltaan.
 

Yhteistyössä