Kiihottuuko 30-40-vuotiaat miehet 20-24-vuotiaista naisista?

• Viestiketjun aloittaja Vieras vaan.
  • Ensimmäinen viesti
sähköpaimenkoira harmaana
kyllä kiihottuu ja paremmin kiihottuukin kuin teistä vanhuksista
Eikö tämä tarkoita sitä, että kylpylöiden höyrysaunavuorot voisi jakaa uudelleen?

Esim.
vuoro 1 = alle 28-vuotiaat naiset
vuoro 2 = yli 28-vuotiaat naiset sekä miehet ikään katsomatta

Tällöin miehille ei tule kiusallisia tilanteita, kun ei meistä vanhoista haahkoista sellaisia kuitenkaan aiheudu.

top tykkänään
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30194321:
Eikö tämä tarkoita sitä, että kylpylöiden höyrysaunavuorot voisi jakaa uudelleen?

Esim.

Tällöin miehille ei tule kiusallisia tilanteita, kun ei meistä vanhoista haahkoista sellaisia kuitenkaan aiheudu.
Äläs laita yli 28-vuotiaita samaan paikkaan yli 38-vuotiaiden mummojen kanssa. Kategoriat poikki siitä :D

vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30194321:

Esim.

totta, tää olis ihan hyvä, mut sit jos mies haluaakin mielummin katsella niitä kiinteitä nuoria naisia siellä saunassa ni sit sais kyllä mennä kuitenkin nuorten kanssa

vierassss
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30194331:
annaskun mä arvaan. eepee on jätetty ja vaihdettu nuorempaan. aapee ei millään käsitä että miten jotkut miehet tekee noin.
tuon takia tehtailee näitä ikään liittyviä kysymyksiä päivästä toiseen ja toivoo että valkeus tulisi.
:popcorn:
kerrankin päätön sanoo jotain mistä olen ihan täysin samaa mieltä

"ooooo"
Nää aloitukset on aina yhtä hauskoja :D

20-24 -vuotiaat naisethan on vielä täysin lapsia. Itse olen ollut aikuinen nyt noin vuoden verran. Ja jos miettii aloituksen esimerkkejä, niin 24-vuotiaalla naisella ja 30-vuotiaalla miehellähän on mieletön ikäero! Ei kai kukaan nainen nyt kattelis 6 vuotta vanhempaa miestä. Aivan luonnotonta.

vieras8765
[QUOTE="ooooo";30194372]Nää aloitukset on aina yhtä hauskoja :D

20-24 -vuotiaat naisethan on vielä täysin lapsia. Itse olen ollut aikuinen nyt noin vuoden verran. Ja jos miettii aloituksen esimerkkejä, niin 24-vuotiaalla naisella ja 30-vuotiaalla miehellähän on mieletön ikäero! Ei kai kukaan nainen nyt kattelis 6 vuotta vanhempaa miestä. Aivan luonnotonta.[/QUOTE]

kyllä vain katselee jos haluaa itselleen aikuisen miehen. niinkuin mulla oli 24 vuotiaana 34 vuotias mies

sähköpaimenkoira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja top tykkänään;30194332:
Äläs laita yli 28-vuotiaita samaan paikkaan yli 38-vuotiaiden mummojen kanssa. Kategoriat poikki siitä :D
Eikö se tarkalleen ottaen mene sillä tavoin, että parikymppisiä miehiä on suojeltava karmivilta yli 38v. puumilta?

vuoro 2 = alle 24-vuotiaat miehet sekä 28-37-vuotiaat naiset
vuoro 3 = muut

Yhteistyössä