Kiihottumisvaikeudet - itsehoito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunteetonko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on ollut samankaltaisia ongelmia. Olen kokeillut kaikenlaisia kiihottimia, mutta niistä ei ollut minulle apua. En yksinkertaisesti tuntenut mitään. Voiko ihmisellä olla alapäässä jotain tuntohäiriöitä tms?

Mulla alkoi vähentyä kiinnostus seksiin sen jälkeen kun sairastuin toistuvasti hiiva- ja bakteeritulehduksiin, mitkä tekivät seksistä todella kivuliasta. Vaikka nykyisin niitä on "enää" ehkä vain 3 kertaa vuodessa, silti se jännittäminen siitä että sattuuko taas on jäänyt ja sitten ei tietenkään kiihotu. Ja jos sattuu hiiva/bakteeritulehdus (yleensä mulla on molemmat yhtä aikaa) tulemaan, niin sen jälkeen on menee ainakin pari viikkoa kunnes taas uskallan olla jännittämättä.

Pääsin neitsyydestäni eroon vasta 20-vuotiaana ja ehkä ensimmäiset puoli vuotta seksi oli todella ihanaa, mutta nyt 22-vuotiaana ei enää tunnu miltään noiden jatkuvien tulehdusten ja niistä aiheutuneiden kiihottumisongelmien vuoksi.

Palataanpa vielä aiheeseen, kun se kerta elää ja jatkuu.

Lueskelin läpi koko ketjun ja halusin vielä ap:lle kertoa yhden konstin, jolla olosi voi ehkä helpottua. Aikoinaan itse tulehdus- ja kuivuuskierteessä kävin ensiksi lääkärissä ja sain kunnon lääkkeet tulehduksiin. Sitten järkeilin itse, että koska tämä ei tästä muutoin tunne kummenevan, teen "seksilakon" ja mies saa luvan ymmärtää, terveyteni on kuitenkin tärkein. Söin lääkkeet, huolehdin itsestäni erityisen hyvin niin ravitsemuksellisesti kuin fyysisestikin, hygienia huipussaan myös. Lakossa olin 2-3 kk. Sen jälkeen vaadin, että mies kohentaa oman hygieniansa, eikä koskekaan minuun, ennenkuin intiimipesu on tehty huolella pesuaineen kanssa, kädet tietysti myös. Minun sairasteluni loppui siihen, sitä ennen kierrettä kesti vuosikausia. Limakalvoni ehtivät vahvistua ja kun huomasin, että seksistä ei seuraakaan automaattisesti arkuutta tai tulehdusta, pääkin "parani" ja iloittelu alkoi kiinnostamaan ihan eri tavalla.

Jojoba kertoo meille kaikille naisille yhteisen syyn haluttomuuteen. Pää pitää jarruja, jos ruumis maksaa lystistä.

Yhteistyössä