Kiihottuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N40-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N40-

Vieras
Pitkään parisuhteessa eläneenä olen nyt tullut siihen pisteeseen, että mieheni ei enää saa minua syttymään eli suoraan sanottuna en kostu tarpeeksi (paitsi jos aloitetaan suuseksillä). Haluja kuitenkin vielä on. Olemme käyttäneet liukasteita. Mieheni sanoo, ettei se häntä häiritse, mutta minua se on ruvennut häiritsemään. Minun mielestäni tässä iässä ei pitäisi vielä turvautua liukasteisiin.

Jostain olen lukenut, että kostumattomuus on ensimmäinen merkki siitä, ettei rakasta. Oletteko te samaa mieltä? Haluaisin vielä uskotella, että rakastan, mutta viimeisten vuosien pahanolontunteet vaan pyrkii pintaa (on toki ollut hyviäkin hetkiä). En tunne jostain syystä olevani rakastettu.

Ensimmäisessä liitossani kävi samoin, mutta paljon aikaisemmin. Ja näin jälkikäteen voin suoraan sanoa, että se johtui siitä, etten rakastanut. Halusin vain kuvitella niin.

En nyt sitten halua mitään sellaisia juttuja, että ”minä sytytän naisen kuin naisen, anna mä tulen hoitelemaan sut” tai että ""ollaan oltu poikaystävän kanssa vuosi yhdessä ja kyllä mä ainakin kostun tarpeeksi"". Vaan mieluummin haluaisin kuulla kommentteja yli 10-vuotta yhdessäolleilta, onko tällainen kostumattomuus yleistäkin? Miten miehet suhtaudutte vaimon kuivuuteen? Oletteko onnistuneet löytämään uuden kipinän? Jos olette, niin miten?

Kun on pitkä suhde takana niin kaikki on tuttua, eikä uutta ja kiehtovaa.
En sanoisi että se rakkauden määrästä on kiinni. Minusta Rakkaus on paljon syvempi asia eikä sitä voi mitata paikkojen kostumisella...
Se on toisen täydellistä hyväksymistä, huomioimista, kunnioitusta ym...

Sanoit itsekkin mikä neuvoksi... Eli riittävät esileikit.
Jos suuseksillä kostuu niin sitä sitten...
Ei varmaan kukaan nainen ole tuosta vain valmis vaan tarvitsee hyvänä pitoa ensin...

Kokemusta on...oltu kohta 10 vuotta kimpassa ja muistan jo aikapäiviä sitten koittaneen sen hetken kun en kostunut...yhdessä ollaan miehen kanssa edelleen - liuskasteet on tosin hankittu ja hyväksi käytössä havaittu. Syytä en tiedä miksi näin - on hetkiä jolloin mies saa syttymään ja sitten taas niitä hetkiä jolloin kumpikin yrittää kovasti muttei hommasta vaan tule yhtään mitään. Nuo tilanteet vetää molempien mielen matalaksi, pahimmillaan oltiin viikkoja ilman seksiä. Ehkä se rakkaus on hiipunut, ainakin se suurin hekuman liekki. Sitten tulee taas niitä hyviä aikoja, että kaikki menee putkee ja sitä huomaa todella välittävänsä toisesta - ilman toista ei voikaan olla. Me on juteltu asiasta moneen kertaan, arvailtu syytä, epäilty kolmasia osapuolia, puhuttu erosta ja tiputettu karvaita kyyneliä. Loppujen lopuksi on todettu että tuskin paranee vaihtamalla...

Samoja ongelmia...Liukasteet vasta ostoslistalla...Mutta musta meillä syynä on juuri esileikkien vähyys; ei kait sitä voi olla nainenkaan ""heti valmis"", kun mieskään ei ole ""aina valmis""!!?? Mutta ei kait sitä voi rakkauden mittanana käyttää!!? Ehkä jotain vaihtelua niihin puuhiin; joskus pikaisesti, yllättäen niihin puuhiin tai sovitusti pitkillä esileikeillä ""tänä iltana""...
Mutta lapsiperheissä se tarvii joskus vielä enemmän mielikuvitusta...

Siis, mikä on ongelmasi?? Pyydä ukkoa ottamaan suihin ja ota itsekin minkä kerkiät! Kokeilkaa vaikkapa yleisesessä puistossa kuutamolla, tai, jos olette kovin häveliäitä, autiolla luodolla, auringonpaisteessa. Vielä ehtii tänäkin kesänä!

Meillä sama juttu. Vaimo ei anna ottaa suihin, vaikka minä kyllä olisin innokas. Vaihtelu juttuihin auttaa. Ehkä voisit venyttää käsitystäsi ja varmaankin luontoasi hankkimalla apuvälineitä. Vaimo nyt 40 ja limakalvot ei kostu enää. Mielikuvat on kova juttu. Salli itsellesi paljon mieleesi, ja usko, että se on juuri sitä rakkautta. Rakkaus on tahtoasia, eikä se ulkopuolisella parane. Homma on muutenkin ikuista aaltoliikettä, kuten suhdekin. Hymyile, sillä tunnut olevan hyvä ihminen, vaimo ja hyvä nainen!

15 vuotta täynnä ja samat 'ongelmat' käyty läpi. Mä rakastan ainakin nuolemista ja se ainakin auttaa sit on hommattu erilaisia leikkikaluja ja harrastettu mm. Kimppakivaa seksissähän on vain mielikuvitus rajana. Keskustele miehes kans tai yllätä se jollain erilaisella jutulla niin siinä huomaat innostuvasi itsekin...

Tuo edellinen Artsin ""vaimo nyt 40 ja limakalvot ei kostu enää"" ei todellakaan pidä paikkaansa omalla kohdallani. Tuli pikemminkin aivan uusi vaihde päälle sen jälkeen kun täytin 40. Takana on pitkä parisuhde n.20v ja vaihtelu virkistää näissäkin asioissa...

Kyllä kiihottuminen on pirun pitkälti miehestä kiinni! Takana 20v liittoa joka on käynyt täysin puisevaksi, vuosiin ei ole seksi kiinostanut himpun vertaa. Miehen läheisyys lähinnä haukotuttaa ja lähes inhottaa. Nyt löysin ihanan salarakkaan, joka saa pelkällä katseellaan pöksyni märiksi! Kuuma suudelma saa nesteeni valumaan pitkin reisiä! Kyllä se on miehestä kiinni...

Kiitos asiallisista vastauksista. Oli mukava kuulla, ettei muut(kaan) pidä kostumista rakkauden mittana.

Ongelman ydin on ilmeisesti siinä esileikkien vähyydessä. Minun mielestäni esileikki voisi alkaa jo aamulla. Mutta kun sitä läheisyyttä on liian vähän :-( Tuntuu, että miehellä on niin suuri oman reviirin tarve, etten minä pääse tarpeeksi lähelle. Lisäksi meillä on ihan erilainen unirytmi. Eikä asiaa auta sekään, että toinen lapsista on teini-iässä ja toinen on usein viereen tuleva ekaluokkalainen.

Apuvälineitä olen kyllä hankkinut. Ja mielikuvituskin laukkaa, joskus ihan liikaakin. Tuntuu vain, ettei keho pysy perässä.

Pitää vaan ruveta järjestämään sitä kahdenkeskeistä aikaa. Tässä vaiheessa kannatan sitä Mikko Alatalon esittämää rakasteluvapaata ;-)

Intohimoinen rakkaus. Sitä on kestänyt jo kaksikymmentä vuotta. Sytyn miehestäni hetkessä..kosteana on paikat nopeasti, melkeimpä nyt kirjoittaessanikin..kun muistelen viimeöistä nautinnollista rakastelua takaapäin..huh ;)

Monipuolisuus seksielämässä on tärkeätä: eri asennot, paikat, suuseksi, lelut, asusteet, pikapanot, pitkät nautinnolliset rakasteluhetket, yhteiset lomat kahdestaan (lue: seksilomat)..aah mitä nautintoa! Ihanaa antautua omalle miehelle, antautua hänen käsittelyynsä..kunnes otan vuorostani hänet käsittelyyni...käsin hieroen, suulla hyväillen ja lopuksi ratsastaen huipulle.

Ja kyllä sitä aikaa ja paikkoja löytyy!! Jos niin haluaa.
Meilläkin on kaksi ihanaa lasta ja aikaavievä työ kummallakin..mutta silti järjestämme yhteistä aikaa ja jaksamme nauttia toisistamme niin arkipäivien iltoina/öinä kuin viikonloppuina ja lomillakin.

Ps: Kiitos! Ihana, pitkä ja voimakas mieheni!! Kiitos näistä vuosista, jotka olen voinut jakaa kanssasi... arjen ja yhdessäolon nautinnon. Saat minut tuntemaan itseni naiseksi isolla N:llä. ""Kiitos, kulta""

N39, mukava kuulla, että noinkin voi onnistua.

Fantasioista….niitä kyllä päässäni liikkuu, mutta en ole niistä kertonut miehelleni eikä hän minulle omiaan. Keskusteleminen ei ole muutenkaan parisuhteemme parasta antia. Luin jostain (viikonlopun Iltis?), että ei niitä fantasioita kannata jakaa, jos niitä ei pystytä yhdessä toteuttamaan.

Olemme olleet naimisissa 8 vuotta. Viimeiset 5 vuotta mies haluaa vain kyljellään, peiton alla. Hyvin harvoin on mitään muuta (silloin takaapäin), paitsi otan suihin kun on menkat.
Tiedän etten rakasta enää, enkä myöskään kostu. Mies ei tunne sanaa esileikki, eikä yritä vaikka sanon kerta toisensa jälkeen siitä. Miehen mielestä se on ok, että laitetaan sylkeä väliin ja tumpataan muna sisään. Hyi. Lisäksi mieheni mielestä pitää panna joka ikinen ilta ja vetää herneet nenään jos sanon ettei huvita. Eilen nukahdin ajoissa ja mies oli vielä aamullakin siitä kärttyinen.. Joskus minulla valuu kyyneleet kun vituttaa niin paljon se jyystäminen. Tekisi mieli karjua että : LOPETA.
Saan itseni kiihottumaan ajattelemalla jotakuta toista. Yleensä se on joku työkamuista tai sitten mies johon minulla oli suhde. Silloin kostun ja innostun, oma mies ihmettelee joskus miten minusta tuli ykskaks niin villi. Onneksi omaan tämän mielikuvituksen..yritän olla uskollinen mutten pidä sitä minään pakkona. Mikäli oikeanlainen mies tulee vastaan, saattaa pikku seikkailu olla paikallaan ;)
Joo, joku kommentoi että jätä se sika...niin enpäs jätä. En vielä. Muutaman vuoden tässä vielä ajattelin pyöriä. Silloin on velat maksettu, talon remontti valmis ja lapset paljon vanhempia. Sika siis saatan olla myös minä.

N49:lle:
Löysin suoperrakkaani ellipalstalta! Puoli vuotta takana kiihkoa ja intohimoa! Luulin, etten sellaista enää ikinä kokisi. Toivo oli jo mennyt, mutta Onni löytyi!

Stella, toivottavasti viestisi oli liioiteltu. Tuollaista ei toivoisi pahimmalle viha""naisellekaan""

Itseään ei kannata uhrata rahan tai lasten takia.

Tuosta toisista uneksimisesta...en ""uskalla"" uneksia kenestäkään tutusta, kun pelkään, että kiihkossa vahingossa sanoisin sitten hänen nimen. Mikä voisi olla nolompaa?!

N49:lle
En missään tapauksessa ollut ketään etsimässä, aloitin vaan ihan muunlaisen keskustelun. Tää mies sitten kiinnostui ajatuksistani. Parin päivän päästä vaihdettiin prepaidnumeroita ja loppu on historiaa... Koko juttu oli siis vahinko, kumpikaan ei ollut mitenkään haku päällä, mutta sit vaan kolahti!

Meillä on käytetty suuseksiä ja liukkareita jo vuosia. Liukkari varmistaa pitkien esileikkien sujumisen ja ehkäiseen klitan liiallista ärsytystä. Miehelle jää enemmän pelivaraa, mahdollisuuksia ja aikaa toisen sormettamiseen ja nuolemiseen. Sen jälkeen kiihoittuneen naisen naiminen menee jo omillakin nesteillä. Turhaa on kuivuutta häpeillä, se on yksilöllistä ja vaihtelee kierronmukaan.