"Haluaisitko saada taas piiskaa pyllylle?", kysyi Ritva tulleessaan makuuhuoneeseen, jossa makoilin kirjaa lukemassa.
"Haluaisin", vastasin innokkaasti päätä nyökytellen ja katsoin valmiiksi vaatteitaan vähentäneeseen Ritvaan, joka hymyili kiusoittelevasti ja käännähti vaatekaapin suuntaan. "Pue sinä nuo", hän sanoi ja heitti minulle mustat stay up sukat. Hän sujautti itselleen strap on vyön ja asetti siihen imukupillisen pinkin värisen tekopeniksen. Riisuuduin kokonaan ja puin sukat jalkoihini Ritvan tullessa vyötä lukuunottamatta alastomana viereeni.
"Onko sulla puhdas pylly?", kysyi Ritva ja imaisi minua nännistä.
"On, vasta pesty", huokaisin nautinnosta.
"Mitä, ei saanut selvää", sanoi Ritva ja alkoi taas imeä nänniäni.
"On on, ihanaa", huokailin ja tunsin mulkkuni alkavan jäykistyä
"Voi kulta, sullakin jo seisoo. Ihanaa kun molemmilla on mulkut pystyssä", hymyili Ritva.
"Niin on. Ihana mulkku", sanoin Ritvan puoleen kääntyen ja aloin runkata tekopenistä. Tiesin imukupin painavan klitorista ja tuottavan Ritvalle nautintoa. Otin tekopeniksen suuhuni ja imin sitä jonkin aikaa ennen kuin otin yöpöydän laatikosta kertakäyttö käsineen, kondomin ja liukuvoidetta. Puin käsineen käteeni, sujautin kortsun tekomulkkuun ja voitelin sen ja pyllyaukkoni liukuvoiteella. Nousin Ritvan päälle ja ohjasin mulkun anukseeni aluksi vain vähän matkaa, mikä tuntui taivaalliselta. Ritva hyväili vuorotellen pakaroitani ja omia rintojaan, mikä sai minut kiihottumaan niin, että annoin mulkun liukua koko pituudeltaan sisääni ja aloitin ratsastukseni.
"Paina koko painolla, tuntuu ihanalta", hoputti Ritva ja tarttui mulkustani kiinni alkaen runkata sitä hitaasti.
"Älä runkkaa, en halua tulla vielä, tekee niin hyvää", huokailin kiimassa.
"Käy kontalleen", sanoi Ritva, eikä hänen tarvinnut pitkään odotella, kun sai jo naida minua takaapäin. Ritva oli mestari naimaan minua, olimmehan harjoitelleet ahkerasti. Oli onneni, että tekomulkun toinen pää hankasi hänen klitoristaan ja saimme molemmat nautintoa. Orgasmini alkoi lähestyä ja lopulta vartaloni alkoi täristä ja huusin nautinnosta, eturauhasorgasmi oli parasta mitä tiesin. Mulkkuni pää oli märkä läpinäkyvästä nesteestä, jollaista siitä aina tuli orgasmin hetkellä.
"Ihanaa, sulla seisoo vielä. Nai mua", sanoi Ritva, riisui vyön ja asettui selälleen. Kävin hänen päälleen ja työnsin mulkun hänen ihanaan märkään pilluunsa. Ritva hinkkasi klitoristaan naidessani häntä ja lopulta laukesi äänekkäästi saaden minutkin laukeamaan perinteisellä spermatyylillä.
"Ihana sonni", sanoi Ritva ja suuteli minua.
"Ite oot", vastasin onnellisena.