Kiihottavat asiat

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sex asut ymm sellainen kiihottaa um50
Mikä kiihoittaisi? Esimerkiksi tällainen tuokio:

Voi kuinka toivoisinkaan, että hän tulisi luokseni kasvot kauniisti meikattuna ja huulet punattuina, rinnat ylväinä kauniin puseron alla, yllään mekko, joka lyhyydessään paljastaisi kauniit, ohuiden stay up sukkien verhoamat sääret kevyissä korkokengissä. Hän istuisi viereeni, painaisi reitensä kevyesti omaani vasten, ottaisi kädestäni kiinni ja laskisi sen reitensä päälle. Oman kätensä hän laskisi housujeni etumukselle ja antaisi sen levätä siinä. Hän kääntyisi puoleeni hymyillen ja työntäisi minut kevyesti selälleen sohvalle, avaisi housuni ja riisuisi ne. Hymyillen kauniisti hän ottaisi kiinni mulkustani ja vetelisi kiduttavan hitaasti esinahkaa edestakaisin. Mulkku seisoisi kuin rautakanki hänen suudellessa ja nuollessa sitä. Avaisin hänen puseronsa ja hyväilisin ja suutelisin hänen komeita rintojaan ja veisin käteni hänen ihanaan jalkoväliinsä. Tunnustelisin sormella hänen klitoristaan ja hänen käytyä selällensä nostaisin mekon vyötäisille ja nuolisin hänen upeaa pilluaan. Hän kääntäisi minut selälleni ja imisi tuokion mulkkuani ja istuisi lopulta kahareisin päälleni ja antaisi mulkun upota sisäänsä. Tuokion päästä hän nousisi päältäni ja asettuisi selällensä jalat levällään. Kävisin kontalleni hänen jalkoväliinsä ja työntäisin mulkkuni hänen sisäänsä. Naisin häntä hyväillen hänen sääriään ja rintojaan, imien välillä hänen kovettuneita nännejään. Hän ottaisi klitoriskiihottimen esiin, laittaisi siihen liukuvoidetta, asettaisi klitoriksensa päälle ja laittaisi käyntiin. Naidessani kuuntelisin kiihottimen hiljaista hurinaa ja rakkaani nautinnon ääniä. Ottaisin esiin anaalitapin, voitelisin sen liukuvoiterlla ja työntäisin rakkaani anukseen. Tappi lisäisi hänen nautintoa ja ääntelyä, mikä saisi minut laukeamaan hänen sisäänsä. Asettuisin hänen viereensä, alottaisin hänen naimisen tekopeniksellä hänen nännejään imien saaden hänetkin pian laukeamaan. Levon jälkeen nukahtaisimme sylikkäin.

vierailija
Pitkä lahkeelliset alushousut ja riittävästi kangasta omaavat rintaliivit naisella. Istuttaa minut sohvalle ja käy pukemassa ne päällensä tulee lähelle mutta ei niin lähelle etten pysty koskettaa häntä. Pyllistää ja näyttää pyllyään. Nostelee rintojaan. Sanoo etten saa käsillä koskea. Pyllistää ja pussaan alushousujen verhoamaa pyllyä ja rintaliivien verhoomaa rintoja. Pitkittää tilannetta että kiimani nousee ja nousee.

vierailija
Istui viereeni ja menen lattialle polvilleni ja nuolen alushousujen verhoamaa pillua ja reisiä. Nostaa korvista ylöspäin ja neuletta rintojaan joka ovat rintaliivien peittämät. Nainen nostaa paitani pois ja riisu housuni.

vierailija
"Haluaisitko saada taas piiskaa pyllylle?", kysyi Ritva tulleessaan makuuhuoneeseen, jossa makoilin kirjaa lukemassa.
"Haluaisin", vastasin innokkaasti päätä nyökytellen ja katsoin valmiiksi vaatteitaan vähentäneeseen Ritvaan, joka hymyili kiusoittelevasti ja käännähti vaatekaapin suuntaan. "Pue sinä nuo", hän sanoi ja heitti minulle mustat stay up sukat. Hän sujautti itselleen strap on vyön ja asetti siihen imukupillisen pinkin värisen tekopeniksen. Riisuuduin kokonaan ja puin sukat jalkoihini Ritvan tullessa vyötä lukuunottamatta alastomana viereeni.
"Onko sulla puhdas pylly?", kysyi Ritva ja imaisi minua nännistä.
"On, vasta pesty", huokaisin nautinnosta.
"Mitä, ei saanut selvää", sanoi Ritva ja alkoi taas imeä nänniäni.
"On on, ihanaa", huokailin ja tunsin mulkkuni alkavan jäykistyä
"Voi kulta, sullakin jo seisoo. Ihanaa kun molemmilla on mulkut pystyssä", hymyili Ritva.
"Niin on. Ihana mulkku", sanoin Ritvan puoleen kääntyen ja aloin runkata tekopenistä. Tiesin imukupin painavan klitorista ja tuottavan Ritvalle nautintoa. Otin tekopeniksen suuhuni ja imin sitä jonkin aikaa ennen kuin otin yöpöydän laatikosta kertakäyttö käsineen, kondomin ja liukuvoidetta. Puin käsineen käteeni, sujautin kortsun tekomulkkuun ja voitelin sen ja pyllyaukkoni liukuvoiteella. Nousin Ritvan päälle ja ohjasin mulkun anukseeni aluksi vain vähän matkaa, mikä tuntui taivaalliselta. Ritva hyväili vuorotellen pakaroitani ja omia rintojaan, mikä sai minut kiihottumaan niin, että annoin mulkun liukua koko pituudeltaan sisääni ja aloitin ratsastukseni.
"Paina koko painolla, tuntuu ihanalta", hoputti Ritva ja tarttui mulkustani kiinni alkaen runkata sitä hitaasti.
"Älä runkkaa, en halua tulla vielä, tekee niin hyvää", huokailin kiimassa.
"Käy kontalleen", sanoi Ritva, eikä hänen tarvinnut pitkään odotella, kun sai jo naida minua takaapäin. Ritva oli mestari naimaan minua, olimmehan harjoitelleet ahkerasti. Oli onneni, että tekomulkun toinen pää hankasi hänen klitoristaan ja saimme molemmat nautintoa. Orgasmini alkoi lähestyä ja lopulta vartaloni alkoi täristä ja huusin nautinnosta, eturauhasorgasmi oli parasta mitä tiesin. Mulkkuni pää oli märkä läpinäkyvästä nesteestä, jollaista siitä aina tuli orgasmin hetkellä.
"Ihanaa, sulla seisoo vielä. Nai mua", sanoi Ritva, riisui vyön ja asettui selälleen. Kävin hänen päälleen ja työnsin mulkun hänen ihanaan märkään pilluunsa. Ritva hinkkasi klitoristaan naidessani häntä ja lopulta laukesi äänekkäästi saaden minutkin laukeamaan perinteisellä spermatyylillä.
"Ihana sonni", sanoi Ritva ja suuteli minua.
"Ite oot", vastasin onnellisena.

vierailija
Sex asut ymm sellainen kiihottaa um50
Työkaveriltani poistettiin eturauhanen. Eräänä iltana istuessamme kaljoilla hän kertoi menettäneensä erektiokyvyn, sanoi, että halut jäi, mutta kyky meni. Hän on naimisissa, kolmen lapsen isä ja omaa silmää naiskauneudelle. Kerran kahvitellessamme kyselin tarkemmin kuinka eturauhasen poisto on vaikuttanut seksielämään ja kuulin erektio-ongelmasta. Ehdotin jonkinlaista valmennusta tai terapiaa, johon hän kovasti nauraen "ala sinä minun valmentajaksi, lerputat mun mulkkua".
Naurettiin asialle yhdessä, mutta se jäi minun mieleeni.
Olen joskus miettinyt, että ottaisin asian uudelleen puheeksi ja jos hän tunnustaisi olleensa tosissaan, niin pyytäisin tulemaan vessaan ja pesemään mulkun puhtaaksi. Istuisin itse vessanpöntölle ja käskisin hänet eteeni housut nilkoissa. Laittaisin kertakäyttöisen nitriilikäsineen oikeaan käteeni, kieltäisin koskemasta minuun millään lailla ja tarttuisin varovasti mulkkuun kiinni. Hyväilisin sitä hellästi liukuvapintaisella hanskakädellä ja tuntisin sen alkavan jäykistyä. Mulkku jäykistyisi täyteen komeuteensa ja runkkaisin sitä rauhallisesti. Ystäväni tarttuisi toisella kädellään lavuaarista kiinni ja ynisisi hiljaa nautinnosta. Jatkaisin mulkun runkkaamista ja alkaisin miettiä, miltähän miehen mulkku maistuisi ja ystäväni yllätykseksi ottaisin mulkun suuhuni ja aloittaisin imemisen. Nuolisin terskaa ja mulkun alapintaa ja välillä imaisisin koko komeuden suuhuni. Ystäväni ottaisi vessan molemmista seinistä kiinni ja liikuttaisi varovasti lantiotaan eestaas ynisten voimakkaammin. Lopettaisin imemisen, ruiskauttaisin liukuvoidetta käteeni ja aloittaisin mulkun runkkauksen. Ystäväni naisi nyrkkiäni kiihtyvällä tahdilla ja lopulta laukeaisi kirosanoja ladellen. Mulkusta ei tulisi spermaa eturauhasen puuttumisen vuoksi, mutta orgasmi vaikuttaisi olevan voimakas.
"Kiitos", hän sanoisi hämillään erikoisesta tilanteesta ja itsekin hämilläni en osaisi muuta kuin tupista "eipä kestä" ja pyytäisin häntä siirtymään päästäkseni ulos vessasta ja päästääkseni hänet alapesulle pöntön päälle. Asiasta ei puhuttaisi sen koommin.

vierailija
Olimme Ritvan kanssa päivällä hiihtämässä meren jäällä. Hiihdimme rauhallisesti aurinkoisesta säästä nauttien. Katselin maisemia ja edellläni hiihtävän Ritvan keinuvaa takamusta. Hiihdon jälkeen menimme vanhempieni luo saunaan. Istuimme vierekkäin lauteilla lämmöstä nauttien, emmekä vaihtaneet montaakaan sanaa. Ollessani suihkun alla pesulla, Ritva tuli luokseni ja sanoi "nai mua". Hämmästyin kovasti tästä pyynnöstä, mutta kiltisti tyhjensin pesuhuoneen penkin kaikista tarvikkeista, jonka jälkeen Ritva asettui penkille selälleen. Kumarruin suutelemaan kultaani ja suudellessamme hän otti mulkustani kiinni ja aloitti runkkaamisen. Hyväilin hänen rintojaan runkkaamisesta nautiskellen. Käteni liukui rinnoista alaspäin kohti häpyä ja koetettuani liukkaan märkää pillua siirryin hänen päälleen ja aloitin naimisen. Ritva risti jalkansa pakaroitteni taakse kun aloitin höyläämisen. Tuntui hyvältä naida suihkun märkää naista perinteisellä eestaas menetelmällä, eikä mennyt pitkään, kun jo laskin lastini hänen sisäänsä. Ähistyäni oman aikani Ritva katsoi minua silmiin ja kysyi "siinäkö se oli?". "En mie jaksa enää, mie oon jo vanha mies", sanoin saaden Ritvan nauramaan. "Pappa lepää nyt ja antaa sitten illalla kotona lisää", hymyili hän ja taputti minua pyllylle. Peseytymisen ja pukeutumisen jälkeen siirryimme nauttimaan äitini keittämistä kahveista ja tuoreista pullista, mitkä maistuivat saunan jälkeen taivaallisen hyvältä.

Yhteistyössä