H
hermoraunio
Vieras
Oiskos ideoita mikä pyllyä kutittaa? Yöllä ei kutise, ainakaan ei lapsi tai kumpikaan vanhemmista ole huomannut. Reilu kolme viikkoa sitten alkoi ja tarkastanut olen lampun kanssa lapsen nukkumaan menon jälkeen pari kolme kertaa pyllyn joka ilta, kihomatoja en ole tavoittanut. Kolmesti olen tikkunäytteen vienyt labraan (eri aamuina, viikon sisällä) ja joka kerta oli negatiivinen.
Reilun kahden viikon kuluttua, kun kutina alkoi, lapsi raapi taasen peppuvaon (peräaukon yläpuolelta) verille. Laitettiin rasvaa ja sillä rauhottui suurempi kutina. Välillä siinä oli rauhallisempi aika.
Nyt taas illalla ennen sänkyyn menoa valitti hillitöntä kutinaa. Pylly pestiin ja rasvattiin ja kutina hävis. Nyt nukkunut neljä tuntia ja minä valvonut vieressä, eikä kertaakaan ole takapuoltaan nykässy.
Reilun kahden viikon kuluttua, kun kutina alkoi, lapsi raapi taasen peppuvaon (peräaukon yläpuolelta) verille. Laitettiin rasvaa ja sillä rauhottui suurempi kutina. Välillä siinä oli rauhallisempi aika.
Nyt taas illalla ennen sänkyyn menoa valitti hillitöntä kutinaa. Pylly pestiin ja rasvattiin ja kutina hävis. Nyt nukkunut neljä tuntia ja minä valvonut vieressä, eikä kertaakaan ole takapuoltaan nykässy.