Kihlajaislahja parille jolla on kaikkea...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei todellakaan ole! Etenkin jos pari on jo iäkkäämpi, eiköhän ne lakanat ole jo hankittu!

Lahjakortti jonnekin ravintolaan on hyvä, siitä jää vain mukavia muistoja, ei turhaa tavaraa :D

Rakkauslukko :cool:

lemmenlukko.jpg

Hyviä ehdoituksia, varmaan päädyn ravintola lahjakorttiin..??
Lakanat ja pyyhkeet, ei käy, kaikkea ku heillä on, enkä tunne heijän makua. Menen siis täysin tuntemattomien kihlajaisiin uuden mieheni kanssa, ja mies ei ny ainakaan tajuu mitää lahjasta :D

Hyviä ehdoituksia, varmaan päädyn ravintola lahjakorttiin..??
Lakanat ja pyyhkeet, ei käy, kaikkea ku heillä on, enkä tunne heijän makua. Menen siis täysin tuntemattomien kihlajaisiin uuden mieheni kanssa, ja mies ei ny ainakaan tajuu mitää lahjasta :D

Täh!? Miksi Sinä tästä asiasta sitten stressaat ja huolehdit?
Aika kivan alentava suhtautuminen sinulla on uuteen miehees!
Anna sen uuden miehes hoitaa - tajus tai ei lahjasta mitään, mutta tuntee ainakin ystävänsä.

[QUOTE="vieras";22001675]Täh!? Miksi Sinä tästä asiasta sitten stressaat ja huolehdit?
Anna sen uuden miehes hoitaa - tajus tai ei lahjasta mitään, mutta tuntee ainakin ystävänsä.[/QUOTE]

Kyl se niin vain meilläki menee et mä hoidan lahjojen hankinnat (jos haluan et lahjat on sellaisia et kehtaan niihin itsekki osallistua) esim. kun kyse kummilapsista.

Tuo yllämainittu rakkauslukko on ihana :D

[QUOTE="vieras";22001675]Täh!? Miksi Sinä tästä asiasta sitten stressaat ja huolehdit?
Anna sen uuden miehes hoitaa - tajus tai ei lahjasta mitään, mutta tuntee ainakin ystävänsä.[/QUOTE]

Mitäpä jos mies "antoi" mun tehtäväksi homman, kun sanoi itte, ettei tajuu mistään lahja hommeleista....

[QUOTE="kkk";22001695]Kyl se niin vain meilläki menee et mä hoidan lahjojen hankinnat (jos haluan et lahjat on sellaisia et kehtaan niihin itsekki osallistua) esim. kun kyse kummilapsista.

Tuo yllämainittu rakkauslukko on ihana :D[/QUOTE]
Tää kiinnitetään jonkun sillan kaiteeseen ja avaimet heitetään virtaan. Virossa onkin ihan nähtävyys tuo silta, mutta Suomessa näitä kuulemma pidetään riesana.. kuinka ollakaan.

Lahja- ja juhlaliike Pirteä Paketti - PIRTEÄ PAKETTI <--- tuolta löytyy muutakin sälää.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Kaisa";22001707]Oisiko sampanjapullon tilalle pullollinen tyrnimehua ihan pöljä idea (siis sellaista mikä on ihan ehtaa ja aitoa tyrnimehua).[/QUOTE]

On ihan kamala idea.

Tää kiinnitetään jonkun sillan kaiteeseen ja avaimet heitetään virtaan. Virossa onkin ihan nähtävyys tuo silta, mutta Suomessa näitä kuulemma pidetään riesana.. kuinka ollakaan.

Lahja- ja juhlaliike Pirteä Paketti - PIRTEÄ PAKETTI <--- tuolta löytyy muutakin sälää.

Mä varmaan tekisin sen niin et ostaisin siihen lisäksi esim. kaksi korvallista mukia ja sit kiinnittäisin ne yhteen tuolla lukolla (siis jos ei halua siltaan käydä sitä kiinnittämässä).

[QUOTE="Kaisa";22001707]Oisiko sampanjapullon tilalle pullollinen tyrnimehua ihan pöljä idea (siis sellaista mikä on ihan ehtaa ja aitoa tyrnimehua).[/QUOTE]

Olen itse kauppias joka myy sitä "ehtaa tyrnimehua" ja tuo idea ei ole ollenkaan huono. Itse olisin ehdottanut pulloa dom peringonia (vai miten se kirjoitetaan) itse kun aina turvaan siihen kun on niin helppo ja juhlava (tai ainakin hinta on juhlava, itse en mausta erota halvemmasta) mutta oikean tyrnimehun saa 10 eurolla kun taas tuo samppanja on siinä 120 euron kieppeillä.

[QUOTE="Kaisa";22001757]Mä varmaan tekisin sen niin et ostaisin siihen lisäksi esim. kaksi korvallista mukia ja sit kiinnittäisin ne yhteen tuolla lukolla (siis jos ei halua siltaan käydä sitä kiinnittämässä).[/QUOTE]
Ihan kiva ja ideaahan voi kehitellä eteenpäin...

[QUOTE="Kaisa";22001757]Mä varmaan tekisin sen niin et ostaisin siihen lisäksi esim. kaksi korvallista mukia ja sit kiinnittäisin ne yhteen tuolla lukolla (siis jos ei halua siltaan käydä sitä kiinnittämässä).[/QUOTE]

Jep jep. Turhaa krääsää kihlaparin kaapin perälle. Itse en ainakaan tykkäisi.

Yhteistyössä