kiharat hiuksiin?


Onko jollekin tullut kiharat hiuksiin raskauden aikana tai synnytyksen jälkeen? Mulle on tullut, en tiedä tarkalleen milloin koska vauva on nyt 6kk ja huomasin vasta nyt kun leikkasin hiukset lyhyiksi. Suoristuuko kiharat kun lopettaa imettämisen? Onko jollain kokemusta? :wave:
 
Katiaana
Mun kampaaja sanoi kun mulla ollu pinenä luonnonkiharat ja siitä hänelle mainitsin... (pitkät hiukset todella oikukkaat, siitä lähti juttu)
Niin meinas että monilla naisilla saattaa raskauden jälkeen tulla takas luonnonkiharat... Joku hormoonijuttu. Siitä ei ollu puhetta tuleeko jäädäkseen.
 
mullekki on sanottu et raskaana ollessa hormoneista johtuen voi hiukset kihartua..vauvana mullaki oli ihan mustat ja kiharat hiukset, mutta mun kohalla ei ainakaan tapahtunu yhtikäs mitään.samanlainen pää tää oli raskauden aikana ku ennen ja nyt..oisin nii halunnu et ois hiukset tummunu ja kihartunu... :'(
 
se on yksilöllistä... toisilla lähtee hiuksia, toisilla hiukset paksuuntuu. sama pätee kiharaan...

voi olla että hiukset palautuu ennalleen tai sitten jää.

itse olen raskaana ja hieman luontuvaks hiukset tuli. aikaisemmin suorat ja hankalat...
 

Yhteistyössä