Kierukoista??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuhaa

Vieras
Terve.
Olen yhden lapsen äiti. Olen nyt varannut ajan kierukan laittoon. Terveydenhoitaja suositteli ehdottomasti kuparikierukkaa minulle vaikka omissa toiveissa oli hormonikierukka. Tahtoisin tietää onko hormonikierukan käyttäjillä tullut iho-oireita,mielialan vaihteluja tai haluttomuutta? En tahtoisi kuparikierukkaa siitä syystä että pelkää n vuotavani solkenaan kuukautisten aikana. Valkovuotokin on tällä hetkelle niin runsasta ettei ole päivääkään ilman pikkuhousun suojaa. TÄllä hetkellä käytän yasmine pilleriä ja se ei sovi minulle.
 

Yhteistyössä