Kierukka+seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan varmasti nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan varmasti nyt harmaana

Vieras
Tää on todella tyhmä kysymys, mutta mites kun ne kierukan langat ilmeisesti jäävät roikkumaan, niin täytyykö ne jotenkin siirtää seksin ajaksi sivuun? Eikös ne siinä jynssätessä painu sisuksiin? Tunteeko mies ne langat?

Mulla kierukka harkinnassa, ja kun ei koskaan ole sellaista ollut niin tulipa sitten mieleeni nuo asiat :ashamed:

Kierukan langat taipuu aika pian ylöspäin, kohdunkaulaa vasten. Mä kyllä viimeisen kierukan aikana tunsin välillä "pistoksia" kun olivat jättäneet liian pitkiksi langat :(

Kannattaa jo asetettaessa sanoa että katkaisee mahdollisimman lyhyeksi langat.

Meidän neuvolalääkärillä taas on tapana jättää ne poistonarut kokonaan leikkamatta, elikkä mulla ne narut on tosi pitkät. Ei niistä oo mitään ongelmaa ollut. Normaalisti niitä naruja lyhennetään, ja silloin niistä päistä voi tulla pistävät. Täytyy ottaa just sopivasti siitä pituudesta pois.

Mulla tän kierukan ehkäisyteho perustuu siihen, et en todellakaan uskalla harrastaa seksiä niin kauan kun alapäässä on kuparilankoja. Johan ne pistää sormiinkin kun kokeilee :O Ahdistaa ajatuskin seksistä. Pystyn ite ottaa niistä langoista kiinni mut en uskalla vetää pois.

Yhteistyössä