Kierukka pois huomenna, miten varautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murhetija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murhetija

Vieras
Niin siis multa otetaan huomenna kierukka pois, pitääkö tuo toosan olla jotenkin siistitty?, ja siis sattuuko sen poistaminen, ja mimmonen operaatio se on, ja kestääkö kauan? Ja niin vielä, miksi hemmetissä se aina hävettää?

En tiiä miks mua hävettää.. kai siksi että vuodan.. Siis mulla on se ongelma etten tunne niitä lankoja, ja kierto on ihan sekasin.. Mulle latettiin kierukka (hormoni) viime vuoden puolella.
Nyt alkaa riittää mulle. Ehkä hävetystä aiheuttaa sekin, että alapää on varmaan hautuneen näkönen kun on monta kuukautta jo rätti housussa kulkenut :(

[QUOTE="vieras";24162527]No yhden särkylääkkeen voit ottaa puoli tuntia ennen ku meet. Esim. panadol.[/QUOTE]

Miksi? Eihän siinä tunnu miltään- kohdunnapukkaan ei kosketa poisottovaiheessa.

Ei ole pakko siistiä, jos se ei ole tapana muutoinkaan. Eli teet siten, miltä tuntuu.

Mulla nipisti poisto ja vähän enempi nipisti, kun uusi laitettiin muutama päivä sitten. Mutta säilyin hengissä. Poisto kestää vain pienen hetken, eikä sitä tarvitse hävetä.

Yleensä kierukka asennetaan vuodon aikana, joten ovat kyllä vuotoihin tottuneet. Ja kestoside on kertakäyttöstä parempi, sillä se hengittää, toisin kuin muovitetut siteet.

[QUOTE="a.p";24162411]En tiiä miks mua hävettää.. kai siksi että vuodan.. Siis mulla on se ongelma etten tunne niitä lankoja, ja kierto on ihan sekasin.. Mulle latettiin kierukka (hormoni) viime vuoden puolella.
Nyt alkaa riittää mulle. Ehkä hävetystä aiheuttaa sekin, että alapää on varmaan hautuneen näkönen kun on monta kuukautta jo rätti housussa kulkenut :([/QUOTE]

Oölisit käyttänyt - ja suosittelen käyttämään tästedes- KUUKUPPIA. Ei haudu.

Eikä gynelle tarvii parturoida. Se on nähnyt jo kaiken. Myös ne tulehtuneet karvatupet.

Mua hävettää kauheesti mennä gynelle ku on ton sheivailun / nyppimisen jäljiltä niin inhottavia haavoja/ tulehtunut karvatuppi (sellanen ihme patti?) häppäris et jotenkaa en vaa kehtaa.. Kauheeta. Tuo karvatupentulehdus (näin ainakin sen oletan olevan, kuitenkin tullut nyppimisestä) eli se näppylä on vaivannut jo vuoden? :O hrrr. on se noloa . Jos muuten on tosi siisti jne nii ei siinä sit mitää noloo oo :D
Ja siis toi sheivaus on aiheuttanu sellaset punaset näpyt jotka nekää ei tunnu millää lähtevän pois. Pari kuukautta sais olla sheivaamatta et lähtis ja yleensä ei ehikkää lähtee ennenku taas sheivaan joten aina vähä sama homma.. :S Mun iho ei kestä ollenkaa tällästä.

Varmaan melko sama homma kuin asennettaessa. Mulle laitettiin toukokuussa hormonikierukka ja kun muutenkin olen aina posliinina niin ei tuohon karva-asiaan juuri tarvinnut paneutua. Alapesu vielä siellä odotustilan veskissä, ja otin buranan tuntia ennen toimenpidettä. Hyvin sujui,.

:( Arvasin että jotain kettuilu viestejä pitää tulla.. Kyllä mä miestä varten vetelen vaikka poslariksi jos se siitä on kiinni, mutta jostain syystä hävettää aina mennä mies yleislääkärille tämmöseen..
Entäs kun ne langat ei tunnu???

Yhteistyössä