M
murhetija
Vieras
Niin siis multa otetaan huomenna kierukka pois, pitääkö tuo toosan olla jotenkin siistitty?, ja siis sattuuko sen poistaminen, ja mimmonen operaatio se on, ja kestääkö kauan? Ja niin vielä, miksi hemmetissä se aina hävettää?