Kierukka asiaa

  • Viestiketjun aloittaja "äitiX5"
  • Ensimmäinen viesti
"äitiX5"
Minulla alkoi eilen menkat. Kierukka pitäisi asentaa.
Yksityiselle olisin menossa kun ehkäisyneuvolassamme ei ole aikoja ja en osaa menkkojen alkua ennustaa ollenkaan :( Kierto heittelee 16-50 päivän välillä...
Hankaluuksia saada vaan järkättyä lapsille hoitajaa toimenpiteen ajaksi.
Menkat yleensä runsaat 2.-4.päivänä ja ekstää noin seitsämän päivää.
Huomenna tahi maanantaina olisi minun luottolääkärille aikoja vielä jäljellä. Kumpi päivä olisi paras asennuspäivä? Vai onko sillä mitään merkitystä? Mirena-kierukka olisi tulossa. Sattuuko laitto :/ Kokemuksia?
 
Mulla ei laitto sattunu yhtään, kerran supisti ja se siitä. Seuraavina päivinä oli aika kovat vatsakivut, särkylääkkeellä selvisin. Vuotanu oon siitä laitosta asti ihan kunnolla, reilut 6 viikkoa siis. Toivottavasti pian loppuu, hermot tässä palaa.
 
geg
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27928116:
Ai perhana, pitääkö laittaessa olla vuoto? Mitenhän senkin ennustais
Joko vuotoa tai ihan just loppunut. Itselläni oli vuoto loppunut 4 päivää aikaisemmin ja laitettiin puudutuksella.
 
Mulla ei edes kyselty vuotopäiviä, laitettiin vaan kesken kierron. Ja mulla oli lapsi mukana mutta hoitaja lupas olla lapsen kanssa sen pari min mitä toimenpide kesti.

Ei sattunut kuin ihan pienen nippasun, jos oot synnyttänyt alakautta niin toi ei oo mitään :D
ja vielää ohi sekunneissa!

mulla vuoti ja supisteli aika rajusti aluks mutta oon ollut tosi tyytyväinen.menkkakivut lisääntynyt vähän ja vuoto runsaampaa mutta mulla kuparikierukka.
 
"vieras"
Jos on taitava lääkäri, joka kierukoita paljon laittanut, ei satu. Itse otin etukäteen pari kipl burana 400 ja ei sattunut ollenkaan. Olen kuullut, että on taitamaton lääkäri, niin satttuu.
 
geg
[QUOTE="vieras";27929885]Jos on taitava lääkäri, joka kierukoita paljon laittanut, ei satu. Itse otin etukäteen pari kipl burana 400 ja ei sattunut ollenkaan. Olen kuullut, että on taitamaton lääkäri, niin satttuu.[/QUOTE]

Ei pidä paikkansa. Mulla on niin herkät paikat että papa-koekin on aivan kammottavaa ja sattuu, siinä ei lääkärin taitavuus auta! Ja mulle laittoi naistentautien erikoislääkäri poliklinikalla, varmasti laittanut niitä monta. Toki joillekin noin on että muuten ei satu paitsi jos lääkäri tupeloi, mutta ei kannata yleistää!
 
"Yh äippä"
Itse laitoin vain silmät kiinni kun lääkärin käsi souti edes takaisin emättimessäni. Hengitys tiheni ja lääkärin pikkurilli hakeutui kysyvästi pyllyaukolleni. Vähän lantiolla eteen päin ja sormi upposi kireään papanaluukkuuni. Lääkäri lisäsi tahtia ja kohta tunsin orgasmin ravistelevan supistelevaa vaginaani. Syvä nautinnon huuto ja avadin silmäni. Kyllä osaava lääkäri on hintansa väärtti.
 
"äitiX5"
Huomiseksi otin sit ajan.
Voi että mua ällöttää ajatus mennä siihen pöydällä alapää vertavuotaen :X
Ja kun luin miten laitto tapahtuu niin kyl jännittää... Joo olen viisi alakautta synnyttänyt. Neljä ilman kivunlievitystä et kait sen ekstää mut jännittää se silti :)
 
Ei minultakaan kyselty vuotopäiviä, jotenkin sitä ajoitettiin, mutta muistaakseni se vain laitettiin. :D
Otin särkylääkettä ennalta, ei sattunut. Pari päivää oli jonkinlaisia menkkakipujen kaltaisia kramppeja, mutta ei sen kummempia.
 

Yhteistyössä