Kierukanlaitosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Te joilla hormoonikierukka niin missä vaihees se on laitettu? pitääkö se laittaa kuukautisten aikana vai onko se päivälleen niin tarkkaa? th sanoi että 10päivän sisällä kuukautisten alettua. sillaihan se ei olis enään kuukautisten aikana,jos loppuu 6päivän jälkeen ;) kivempi mennä kun ei enään vuoda =) heh

jaha no aika erilaisia menetelmiä tästäkin kuulee. jollekki on asetettu het synnytyksen jälkeen ja jollekki ennen kuukautisia.... mene ja tiedä sitten! kai sen voi laittaa periaattees koska vaan??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaha no aika erilaisia menetelmiä tästäkin kuulee. jollekki on asetettu het synnytyksen jälkeen ja jollekki ennen kuukautisia.... mene ja tiedä sitten! kai sen voi laittaa periaattees koska vaan??

periaatteessa kierukka pitäs aina laittaa alkukierrossa, muuten on olemassa raskauden mahdollisuus.

Se on tosiaan helpompi laittaa vuodon aikana. Itse kävin kolmantena päivänä kun vuoto alkoi, helposti meni eikä sattunut. (Kyllähän sen VOI laittaa milloin vaan, voi sen laittaa myöskin synnyttämättömälle naiselle. )

Mulle laitettiin ihan vaan randomina joskus. Ei siis mitenkään menkkojen aikana, koska mulla ei ollut menkkoja vielä synnytyksen jälkene alkanut. Menkat ei siis todellakaan ole mikään vaatimus, synnyttäneellä naisella nyt kuitenkin paikat on silleen hiukan avautuneet jo jossain aikaisemmassa vaiheessa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:

periaatteessa kierukka pitäs aina laittaa alkukierrossa, muuten on olemassa raskauden mahdollisuus.

Raskauden riskin voi minimoida käyttämällä ennen kierukkaakin ehkäisyä

:saint:

Näin siis toimin itse, suosittelen muillekin!

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Raskauden riskin voi minimoida käyttämällä ennen kierukkaakin ehkäisyä

:saint:

Näin siis toimin itse, suosittelen muillekin!

Tämähän se on se ihannetilanne. Luulen, että suurin osa lääkäreistäkin on tätä mieltä. Mutta, kun koskaan ei voi tietää, onko ihminen oikeesti ehkäissyt kuinka tarkasti... Kierukka ja raskaus ei usein ole hyvä yhdistelmä..

Yhteistyössä