kierukan poistuminen

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
anni
Onko kellään kokemusta hormoonikierukan poistumisesta kohdusta itsestään? mulla ollut muutaman päivän alavatsakipuja ja selkäkipuja, ylimäärästä vuotoa myös, langat tunnen edelleen mutta kierukka on ilmeisesti valumassa pois!! kierukka ollut mulla yli vuoden ja mitään ongelmaa tai kipuja ei ole ollut aiemmin. Lääkäriin pääsen vasta ensi maanantaina,siis gynelle.
 
:(
Minulla on ollut kierukka noin puolivuotta ja muutaman päivän on koskenut alavatsaan(ei kovin paljon). Kokeilin sitten itse kohdunsuuta ja se on auennut sen verran että sinne mahtuisi sormi. En itse osaa yhtään arvata mistä kohdunsuun aukeaminen johtuisi, varasin lääkärin ja se on maanantaina. Toivottavasti ei ole liian myöhään.
 
taina
Mulle ei oo kierukka sopinu ikinä. Jo teinikierukan kanssa oli vaikeuksia, mutta nyt nelikymppisenä kokeilin hormonikierukkaa.
Eka meni ittestään ihan vinkasalleen ja jouduttiin postamaan. Tunsin kyllä narut, mutta oli kipuja kuten sulla, ja vuotoja.
Toka tuli ulos 2 pv laiton jälkeen. Mitään syytä tai vikaa ei löydetty, kroppani vaan ei tykkää kierukasta ja tahtoo siitä eroon.
 
poks
Mikä on teinikierukka?

Minä olen synnyttämätön 25-nainen ja on hormonikierukka. Ainoa kurjuus tämän kanssa on viikko ennen kuukautisia kauheita mahakramppeja, ihan kuin kohtu oikeasti yrittäis krampata kierukkaa ulos. :D
 
Riitta
Teinikierukka VOISI olla vaikka Nova T tai joku sellainen synyttämättömällekin sopiva pieni kuparikierukka. Mulla oli sellainen vuodesta 1980-siihen asti kun lakkasin olemasta vissiin teini. Tai ainakin olin jo yli nelikymppinen. Jolloin otin hormonisellaisen.
Nova T oli minulle aikanaan taivas, toimi kuin enkeli. Kaikilla ei toimi, mutta mulle se juuri sopi.

Parempaa ei ole ollut, kunnes nyt sitten tämä Levonova. Hormonikierukka, joka olisi pitänyt ottaa jo aikoja sitten.
 

Yhteistyössä