kierukan langat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kumma juttu..Ku mulle laitettiin kierukka langat "tökki" miestäni. Nyt ei ole tökkineet mutta ku se on kokeillut niin ei niitä ole kuulemma löytynytkään. En ole vielä käynyt tarkastuksessa että se olisi hyvin paikoillaan (3kk päästä laitosta) Tuskin se nyt noin vain voi lähteäkkään pois ite!? Luulen kuitenki että on paikoillaan ku tulee tuota tummaa valkovuotoa välillä eikä menkkojakaan vielä kuulu.Normaalisti varmaan alkais jo mut nythän ne ei välttämättä ala.. Tuntuuko muilla narut aina?

Mä en löytänyt niitä koskaan. En ylettynyt kohdunkaulalle...outoa.
Mieheen joskus raapas vehkeeseen.
Kuulemma sen olinpaikka(tai siis lankojen)muuttuu kuukautiskieroon mukaan hiukan. Kai sitten kohdunkaula turpoo välillä ja hukuttaa langat sisään jne...

Meikä tytöllä kierukkaa jouduttiin ultraamaan, kun lankoja ei saatu tuntumaan / näkyviin millään... Ultrassa kuitenkin huomattiin kapistuksen oleva ihan paikoillaan, joten nou hätä. Mieheni ei ole ikinä havainnut kapistuksen olemassa oloa...

mulla oli kierukka myös ja mies joskus sit sanoi et ne langat on muutaman kerran "pistänyt" vehkeeseen. olen kyl ite aina tuntenut langat, paitsi viime syksynä ja nyt meillä sit onkin 2 kk poika. koskaan ei kierukkaa löytynyt elikkäs oli sit vissiin tullut pois :laugh:
nyt kehotin miestä heti sit kertomaan, jos vielä pistää (on siis uus kierukka) ja langat pidemmällä ku viimeks. ei kuulemma vielä ainakaa ole pistellyt.. =)

Yhteistyössä