Kauan suurinpiirtein asennus kestää? Onko heti jälkeen kuinka kivulias? Vai tuntuuko missään miltään? Voiko töihin mennä heti operaation jälkeen? Kertokaas kaikkea tarpeellista ja tarpeetontakin tietoa. Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Asennus kesti mulla ehkä noin 1-2min. Ei sattunu, eikä sattunu jälkeen päinkään. Pienen vuodon asennus aiheutti. Ei muuta ihmeempää.
Juuh, se on pikanen, enkä mä ehtiny ees huomaan, ennen ku lääkäri sanoi, et okei voit nousta.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Asennus kesti mulla ehkä noin 1-2min. Ei sattunu, eikä sattunu jälkeen päinkään. Pienen vuodon asennus aiheutti. Ei muuta ihmeempää.
Ahhah...se on ihan niin nopsa toimenpide
No voih Täytyy toivoa, et miulle tuo hormoonikierukka sopis. Th sanoi, ettei muista työvuosiensa ajalta yhtään, kelle ei ois sopinu, mut tietty niitäkin aina jostain löytyy. Onneks kierukassa sitä hormoonia on todella todella vähän...Alkuperäinen kirjoittaja lilli:joo tuo laitto ei tuottanut mitään ongelmia, mutta sen jälkeen oli puolivuotta yhtä tuskaa!
kroppaan kertyi nestettä aivan pirusti ja vuotoa oli koko ajan.
otatin sen sit viimesellä pois ja paino tippui parissa viikossa 6 kiloa.
kyse siis hormoonikierukasta.
Minä uskalsin kysyä tuotakin asiaa silloin lääkäriltä ja sanoi että vaikka heti kun huoneesta poistut. Mutta kannattaa kuunella omaa vointia. Jos koskee kauheesti niin ei varmaan tee mielkään.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:semmosta viel kysyn, et mites tuo seksi sitten kierukan laiton jälkeen...voikos sitä ilman muuta ehkäisyä puuhastella jo samana päivänä? Vai onko jotain suosituksia?
Mulle lääkäri taas sanoi että pari päivää jos pitäisi taukoa kun kohdun suu on auki, ettei vaan mitään tulehdusta pääse tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Minä uskalsin kysyä tuotakin asiaa silloin lääkäriltä ja sanoi että vaikka heti kun huoneesta poistut. Mutta kannattaa kuunella omaa vointia. Jos koskee kauheesti niin ei varmaan tee mielkään.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:semmosta viel kysyn, et mites tuo seksi sitten kierukan laiton jälkeen...voikos sitä ilman muuta ehkäisyä puuhastella jo samana päivänä? Vai onko jotain suosituksia?
Mutta että heti voi ilman kumia peuhata
Laitto tuntui mutta ei niin pahaa ollut. Buranaa nassuun ennen ja jälkeen toimenpiteen niin, ainakin minä, pärjää.
Samoin. Jo toinen h-kierukka menossa eikä vuotoja eikä kipuja.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen murun äiti:Minulle laitettiin hormonikierukka viime toukokuussa. Laitto kesti tosiaan ihan muutaman minuutin, pikkusen "nipisti" mut niinhän se papakin maha oli aavistuksen verran kipeä, mut ei niin että olisi buranaa ottanut. Vuotoa pikkiriikkisen laittopäivänä, muuten onkin saanut olla ilman kuukautisia ei mitään vuotoa sen jälkeen, oon tosi tyytyväinen. Minulla aina ollut tooodella runsaat kuukautiset ja kauheat mahakivut, että tämä oli kuin minulle tehny
Mulla ollu mirena-hormonikierukka nyt vuoden. Laitto kesti noin 2min. ja vähän oli arka vatsa sen päivän, mut en tarvinnu buranaa.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen murun äiti:Minulle laitettiin hormonikierukka viime toukokuussa. Laitto kesti tosiaan ihan muutaman minuutin, pikkusen "nipisti" mut niinhän se papakin maha oli aavistuksen verran kipeä, mut ei niin että olisi buranaa ottanut. Vuotoa pikkiriikkisen laittopäivänä, muuten onkin saanut olla ilman kuukautisia ei mitään vuotoa sen jälkeen, oon tosi tyytyväinen. Minulla aina ollut tooodella runsaat kuukautiset ja kauheat mahakivut, että tämä oli kuin minulle tehny
Ei laitettu, kun mulla ei kerenny tulla menkkoja synnytyksen jälkeen ollenkaan. Imetin kuopusta niin six menkkoja ei tullut.Alkuperäinen kirjoittaja lisäkyssä:laitettiinko se teille menkkojen aikana?
Mie ajattelin just, et tällä kierukalla ehkäisisin raskaudet...ja jos tuo sopii, niin kunhan se on sen 5 vuotta ollut ja toiminut hyvin ja poisto on edessä, ni saavat laittaa uuden samantien...ni jos en silloinkaan sit tulis raskaaks...eikä tulis sit kohdunulkoisiakaan...Alkuperäinen kirjoittaja hilla:kierukka altistaa kohdunulkoisille raskauksille,senkin jälkeen kun se on poistettu.Tietolähdemakohtainen kokemus!Voitte tarkistaa asian googlaamalla kohdunulkoinen raskaus.
Et sitten halua enää koskaan raskaaksi?Toivottavasti sun kierukka on 100% varma..Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Mie ajattelin just, et tällä kierukalla ehkäisisin raskaudet...ja jos tuo sopii, niin kunhan se on sen 5 vuotta ollut ja toiminut hyvin ja poisto on edessä, ni saavat laittaa uuden samantien...ni jos en silloinkaan sit tulis raskaaks...eikä tulis sit kohdunulkoisiakaan...Alkuperäinen kirjoittaja hilla:kierukka altistaa kohdunulkoisille raskauksille,senkin jälkeen kun se on poistettu.Tietolähdemakohtainen kokemus!Voitte tarkistaa asian googlaamalla kohdunulkoinen raskaus.
Oiskos kellään vastausta tuohon vikaan miun kysymykseen?