Kierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ymmärrä...

Vieras
Löytääkö joku toimivan laskurin kuukautiskierrron laskua varten???

Tälle vuodelle ekat menkat 23.1, seur. 16.2 ja sitten 14.3.

Millon pitäis olla seuraavat?

laita googleen hakusana ovulaatiolaskuri, niin tulee montakin vaihtoehtoa. Yks on ainaki sellanen et laitetaan kolmet edelliset menkat, ja se laskuri laskee sen sit.

tuota, katsoppas perhesuunnittelun sivuilta. Siel on se ovislaskuri, siihen pitää laittaa viimeisien kolmen kuukautisten alkupäivämäärät. Se sit laskee millon seuraavien pitäis alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita googleen hakusana ovulaatiolaskuri, niin tulee montakin vaihtoehtoa. Yks on ainaki sellanen et laitetaan kolmet edelliset menkat, ja se laskuri laskee sen sit.

Minä täällä taas. eli se on eka hakutulos mikä tulee, perhesuunnittelun kotisivut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Voi jos Savanna olis tehnyt tän aloituksen niinku monen muunkin niin jo olis sivukaupalla vastauksia...

Samaa oon miekin aina miettiny. Koskaan ei saa vastauksia ellei jatkuvaan nostele ja sitten vastataan keljuillen :(
Mut juu huomenna voit varmasti testata ja näkyykin....jotain. Itellä alko menkat kans 14.3. mut kierto 30-34 ja huomenna aioin testata. Plussaonnea! :)

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Voi jos Savanna olis tehnyt tän aloituksen niinku monen muunkin niin jo olis sivukaupalla vastauksia...

Samaa oon miekin aina miettiny. Koskaan ei saa vastauksia ellei jatkuvaan nostele ja sitten vastataan keljuillen :(
Mut juu huomenna voit varmasti testata ja näkyykin....jotain. Itellä alko menkat kans 14.3. mut kierto 30-34 ja huomenna aioin testata. Plussaonnea! :)

Palataan huomenna asiaan, jookos ;)
Kiva tietää että joku kiinnostuu....
Mulla lyhty kierto tällä hetkellä, josko huomenna testais :)

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:

Huhuu :) ???

Onnea sulle ap!!! Mulla olis pitäny menkkojen alkaa ton laskurin mukaan 11,4
Täytyy varmaan itekki huomenna testata. Uskaltaiskohan testata jo tänään? Mulla on mammaksi sivuilta ostettu erittäin herkkä raskaustesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Toiveikas:
Onnea sulle ap!!! Mulla olis pitäny menkkojen alkaa ton laskurin mukaan 11,4
Täytyy varmaan itekki huomenna testata. Uskaltaiskohan testata jo tänään? Mulla on mammaksi sivuilta ostettu erittäin herkkä raskaustesti.

Kiitos :)

Niin paha olo ja väsyttää, pukkas oireet kunnolla päälle kun asia varmistui ;)

Jätä aamuksi testi niin on ainakin aamupissasta tehty.
Minulla plussa oli tosi selvä, ei tarvinnut arvuutella.
Aamulla laitoin ketjunkin jossa kuva ;)

Laittele infoa, olis kiva jos olis joku samaan aikaan plussannut :)

joo mä ilmoittelen kun olen saanut tietooni että onko + vai -
Mullakin oireet suureni viimeksi kun sain tietää olevani raskaana.
Nytkin mulla on yö hikoilua , aaltoilevaa pahaa oloa ja tissejä/mahaa vihloo mutta voihan ne olla menkkojen alustakin johtuvaa kaiketi??!!..

Alkuperäinen kirjoittaja Toiveikas:
joo mä ilmoittelen kun olen saanut tietooni että onko + vai -
Mullakin oireet suureni viimeksi kun sain tietää olevani raskaana.
Nytkin mulla on yö hikoilua , aaltoilevaa pahaa oloa ja tissejä/mahaa vihloo mutta voihan ne olla menkkojen alustakin johtuvaa kaiketi??!!..

No niinhän me selitellään ;) Oireet voi kyllä olla kumpaamkin mutta toivotaan nyt huomis aamuksi plussaa +++++++++++++

Minulla särkee alamaha ja on tosi huono olo :(

Palaamme :)

Yhteistyössä