Auttakaa mua ja kertokaa mikä voisi olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Mulla oli siis menkat normaalisti 10.-16.2 kierto on 36pvä. Nyt viime lauantaina ja sunnutaina tuli niukkaa rusehtavaa vuotoa kera alaselkäkivun (lievän). Mitä tuo vuoto voisi olla?

Koskaan ei ole tällaista ollut, ei koskaan! Ehkäisyä ei ole käytössä.

Osaako kukaan antaa suuntaa-antavaa tietoa tuollaisesta? Onko kenelläkään muulla ollut?

Koska ootte jättäneet ehkäisyn pois? Jos lähiaikoina, ja jos kyseessä on ollut hormonaalinen ehkäisy, voi kuukautiset muuttua senkin takia erilaisiksi.

Ehkäisy jäi pois viime kesänä. Ja tämä oli eka kerta kun menkat tuli ajallaan ja yleensä kestää sen 6pvä ja sit loppuu. Nyt tuo vaan säikäytti kun yhtäkkiä tuli tuota pientä rusehtavaa vuotoa muutaman päivän päästä. Niin kun sanoin ei ennen ole ollut mitään välivuotoja tai tiputtelua...

No kyllä mulla ainakin joskus on tullut. Tosin mun menkat ei noudata mitään tiettyä kaavaa ihan joka kuukausi, että voi vähän vaihdella.. mut ei toi mun mielestä kuulosta mitenkään huolestuttavalta :)

No kyllä mulla ainakin joskus on tullut. Tosin mun menkat ei noudata mitään tiettyä kaavaa ihan joka kuukausi, että voi vähän vaihdella.. mut ei toi mun mielestä kuulosta mitenkään huolestuttavalta :)

Ok, kiitos :) On se vaan kumma kun aikuinen ihminen joutuu kyselemään menkka-apuja toisilta :) Ihan ku olis ekoista kyse.... No mutta tätä vähä epäilin että ei huolta! Ajattelin jopa jo jotain raskaus -juttua mut eihän se järjellä ajatellen voi olla mahdollista...

Mitä raskaus-juttua epäilit? Jos sulla tuli juuri menkat, tuskin olet raskaana. Vai epäiletkö keskenmenoa? Siinä tapauksessa olis varmaan ollut kovat kivutkin..
Toisaalta mullakin tuli jossain vaiheessa raskautta verta, mutta en muista mistä se johtui, eikä ollut vaarallista.. ja tuli vain yhden päivän.. :)

Mitä raskaus-juttua epäilit? Jos sulla tuli juuri menkat, tuskin olet raskaana. Vai epäiletkö keskenmenoa? Siinä tapauksessa olis varmaan ollut kovat kivutkin..
Toisaalta mullakin tuli jossain vaiheessa raskautta verta, mutta en muista mistä se johtui, eikä ollut vaarallista.. ja tuli vain yhden päivän.. :)

No siis sitä mä just epäilin että kun oli menkat niin tuskin olen raskaanakaan... mutta kivut oli kyllä JÄRKYTTÄVÄT! Siis oikeasti todella kovat. Makasin oikeastaan muutaman päivän van sohvalla kippurassa kun mitään ei voinu/pystyny tekemään. Mutta luulisi myös että jos olis ollu km niin silloin vuotokin olisi kestänyt pidempään. Ja tosiaan kun nuo menkatkin tuli juuri nappiin oikeaan aikaan kiertoa... Mutta siis juu, huokaisen että ehkä tämä nyt vaan oli joku hormooni -juttu :)

Yhteistyössä