Kertokaa joku mitä tää on jos tiedätte!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla siis kierto yleensä n.32 päivää, ovulaation tienoilla tuli pientä rusehtavaa vuotoa, ei kipuja. Nyt sitten kun kuukautisten pitäisi alkaa muutaman päivän päästä, on valkovuoto aivan hillitöntä ja siellä välillä pieniä veriviiruja. Kipuja ei ole niin kuin menkoissa yleensä.

Raskaana siis voin olla mutta voivatko nuo mitään "raskausoireita" olla?

Kenelläkään muulla koskaan ollut tuollasta?

siis voihan ne olla raskausoireita, joillekkin tulee pienen pientä vuotoa sillon kun menkkojen pitäis alkaa tai ennen sitä. mutta mulla itellään toi tarkottais sitä että menkat ois alkamassa, koska mulle tulee välillä tollasta pienen pientä vuotoa.
no parin päivän päästähän tuo selvii.

silloin kun siittiö kiinnittyy niin tulee pientä vuotoa että ihan hyvin voit olla raskaana, itsellä kaksi viikkoa sitten tuli pientä vuotoa kun menkkojen piti alkaa ja taas viikon päästä pari tippaa ja valkovuotoa enemmän ja nyt sitten sain tietää olevani raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
heh heh, joo en muista noita oikeita termejä, mutta kuitenkin kun jotain kiinnittyy niin voi tulla vuotoa :D heh heh :)

Juu, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, mutta oli niin hassusti kirjoitettu :D Näen sieluni silmin, kun yksi siimahäntä porautuu kohdun limakalvoon :D

Yhteistyössä