kierto ei ole vieläkään normalisoitunut :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:29 MeMyselfandIrene kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:25 helmiäinen kirjoitti:
no voi. koita silti pärjätä. tuo viestini oli osoitettu haraldille, ei teille taivastelijoille. minulla oli viestini ulkoasulle oikein hyvä syy. :flower:
Ei mulla olekaan mitään hätää :D Kyllä Siperia opettaa sinutkin, toivottavasti ainakin :D :whistle: :D
siperialla ei ole minulle mitään opetettavaa. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:40 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:36 harald haaraparta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:26 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:21 harald haaraparta kirjoitti:
siis sinä olet tehnyt abortin vai??
osoitit taas kerran tyhmyytesi.
okei ,kiitos vaan sullekin.
minä en missään nimessä tarkoittanut mitään pahaa, vaan ihan erehtysin noissa termeissä. :(
minä luulin siis ,että olet ottanut lääkkeellisen abortoinnin ja ymmärsin tekstistäsi,että haluatte nyt heti lapsen.
no aivan sama ,ei kuulu mulle, eikä ollut missään nimessä tarkoituksena mikään paha.
ps. voisit sinäkin hiukan miettiä mitä kirjoitat toisille. :(
kuule. mene vaikka sen teidän takapihan hiipparin kanssa treenaamaan etupyllyäs. kyllästyttää nimittäin noi sun juttus.
okei, no sinä olet sitten ihan rauhassa oma itsesi ja sillä hyvä.
hyvää jatkoa vauvanyrityksessä ja toivottavasti kierto menee raiteilleen mahdollisimman pian.
 
hyvä kun on kierto sekasin, toivottavasti pysyykin seuraavat 10 vuotta ettei vaan sitä vauvaa kuuluis. kerkeis ehkä vähä tuo sinunki empatia kykys kasvaa ja elämä opettaa. huomaisit ettei niitä lapsia tule ihan sillonku tilaa. paljo ois sinulla vielä opittavaa ja kasvamista ennekuin alat lapsia tekemään. :flower:
 
voi elämä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:01 harald haaraparta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:40 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:36 harald haaraparta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:26 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 12:21 harald haaraparta kirjoitti:
siis sinä olet tehnyt abortin vai??
osoitit taas kerran tyhmyytesi.
okei ,kiitos vaan sullekin.
minä en missään nimessä tarkoittanut mitään pahaa, vaan ihan erehtysin noissa termeissä. :(
minä luulin siis ,että olet ottanut lääkkeellisen abortoinnin ja ymmärsin tekstistäsi,että haluatte nyt heti lapsen.
no aivan sama ,ei kuulu mulle, eikä ollut missään nimessä tarkoituksena mikään paha.
ps. voisit sinäkin hiukan miettiä mitä kirjoitat toisille. :(
kuule. mene vaikka sen teidän takapihan hiipparin kanssa treenaamaan etupyllyäs. kyllästyttää nimittäin noi sun juttus.
okei, no sinä olet sitten ihan rauhassa oma itsesi ja sillä hyvä.
hyvää jatkoa vauvanyrityksessä ja toivottavasti kierto menee raiteilleen mahdollisimman pian.
Hyvä harald *taputtaa*. Et alentunut nälvimään takaisin eli osoitit viisautesi kun taas helmiäinen antaa päivä päivältä itsestään enemmän ja enemmän typeryksen kuvan!
 

Yhteistyössä