Kiersin tänään 5 kirpputoria tarkoituksenani löytää EDULLISIA vauvanvaatteita. Vaan kuinkas sitten kävikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cinnamon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Hullu halvalla myy kun enemmänkin maksetaan. Itse oon myynyt seuraaviin hintoihin:
- bodyt 6 e

- potkarit 5 e

- 2 osaiset collegeasut 9 e

- vanuhaalarit 10 e

- toppahaalarit 16 e

:laugh: niin varmaan. Ehkä jos ois jotain merkkibodyja, kuten IdaT tai joku Moonkids tai Katvig jne niin voisin hätätilanteessa hyväkuntoisesta jotain tuollaista maksaa. Mut nämä perusmerkit kuten Tutta, H&M tai markettimerkit niin tuskinpa saat oikeasti noilla hinnoilla myytyä. Mut taiski olla vaan turhaa provoilua ;)

kävin porin kirppareillä ja siellä en kyllä mitään halvalla saanut,hello kitty hameesta pyydettiin 10 euroa vaikka oli tahroja täynnä,kevättakki 15,kamalan näköinen ja haiseva ym. harvoin tekee löytöjä. mutta minulla ei ole kotona säkkikaupalla vaatteita mikä varastossa lojuu. jos keskikokoinen muovilaatikko on täynnä niin laitan kirpparille tai huutonettiin ja takaisin kotiin tulee vain pieni muovikassillinen. en siis osta vaatteita hullunlailla että niitä olisi paljon-paljon. kaupastakin tarttuu mukaan alestakin korkeintaan muovikassillinen vaatteita.

Ei ne vaan aina kohtaa, myyjät ja tarvitsijat. Kirppisjobbareita on koko ajan enemmän ja enemmän, ja tuntuu että reilusti yli puolet menee jollekin jälleenmyyvälle jobbarille, jos laittaa hyväkuntoista vaatetta edullisesti. Sitten niitä ei kukaan edullisesti enää saakaan, kun jobbari lisää siihen oman palkkansa.

Mutta toisaalta myös noissa lähetys- yms kirppareilla on hinnat nousseet aika paljon kuluneen 10 vuoden aikana. Harvemmin voi enää tehdä oikeastaan löytöjä. Jossain kolhiintuneissa Arabian tusina-astioissakin saattaa hintaa olla vaikka 40 euroa/kulho.

silloin tekee tottakai hyviä löytöjä jos asut isommassa kaupungissa mutta yritä mitään löytää pieneltä paikkakunnalta missä on vain 2 kirpparia ja siellä on usein lumput kalliimpia kuin alevaatteet kaupassa. silloin mun merkkivaatteet tuntuu ihmisille tosi halvalla. ja jos kaupassa on vaateale vain 30 tai 40 prossaa niin mitä hyvä sä sieltä shoppailet?

Yhteistyössä