Kiersin tänään 5 kirpputoria tarkoituksenani löytää EDULLISIA vauvanvaatteita. Vaan kuinkas sitten kävikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cinnamon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cinnamon

Vieras
Mukaan tarttui Lindexiltä -70 % alesta muutama body 3 euron hintaan ja lähetystorilta yksi 0,20 euron paita ja 0,50 euron housut.

ONKO todella niin, että mistään ei löydä KÄYTETTYJÄ NORMAALIHINTAISIA vauvanvaatteita? :o:o:o

Olen tyrmistynyt...Vai olenko julmetun nuuka?

Kipurajani KÄYTETYISTÄ suht uudenaikaisesta vaatteista on seuraava

¤ Bodyt max 2 e

¤ Potkarit max 2 e

¤ 2 osaiset collegeasut max 5 e

¤ vanuhaalarit max 5 e

¤ toppahaalarit (koossa 56-62 cm ) max 8 e

Mää vaatetin kaksoseni pääosin kirpparivaatteilla, ja aika samat hinnat oli mulla max-rajana =) Paitsi toppahaalareista 80cm maksoin 2e/kpl (toinen Lenne, toinen äp). Ehkä kesällä ei kukaan myy?

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu ei kirpparilta kyl edullisesti enää saa.. Ellei sit oo iha reikäsiä ja tahrasia.. Eikä sekkää siten edullista oo ku semmosia ei ottais ku sit ehk jos maksettais :xmas:

Siis ihan uskomatonta, kun nimenomaan en haluaisi ostaa uusia, kun eihän tuonkokoiset vaatteet mihkään kulu. Mutta on nk PAKKO ostaa...KUKA maksaa käytetystä ja uudesta saman? :o

kyllä meillä päin tuntuu olevan vauvan vaatetta tarjolla, mutta ei enää leikki-ikäisille mitään. :/ pitäis kai lähteä johonkin espooseen katsastamaan kirpparit. onkohan siellä niitä vai laittavatko kaikki suoraan huuto.nettiin?

Mä olin joku aika sitten kirppiksellä myymässä ja myin vaatteet tosi halvalla eteenpäin. Pari kertaa ihmiset kysyivätkin, että miksi myyt näin halvalla näin hyvää tavaraa. Mä vaan vaan halusin päästä eroon niistä viemästä tilaa tuolta varastosta.
Ja sitten muutamaa ei tyydyttänyt mikään hinta, olis visiin pitänyt maksaa, että olis huolinnut noita vaatteita.

No nykyään kirppiksellä pidetään ihan sikahintoja. Tyhmähän se on joka maksaa, mutta siitä huolimasta ihmetyttää, kun kulahtaneesta ja nyppyyntyneestä tuotteesta pitäis maksaa melkein sama mitä kaupassa uudesta; ale-aikaan etenkin.
Itse hyvin harvoin kirppikseltä just tän takia mitään löydän - tai oikeastaan ostan - mieluummin maksan sen muutaman euron enemmän ja saan taatusti uuden.
Nykyään ostan kaikki lapseni vaatteet alesta, no poikkeuksena toisinaan talvivaatteet tms.

Joskus tekee löytöjä. Mä oon kans hintatietonen enkä ihan periaatteestakaan maksa kirppiksellä käytetystä paria euroa enempää. Tai suunnilleen samalla tavalla ajattelen noista hinnoista kun sinäkin, oon ehkä vielä hivenen enempi nuuka. Mitä oon tulevalle vauvalle ostanut, niin lähes kaikki alle euron. Bodeja ja potkareita. Ja nämä on ollut hyväkuntosia, mitään paskaa en edes halvalla ala kotiin raijaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplamamma:
Mää vaatetin kaksoseni pääosin kirpparivaatteilla, ja aika samat hinnat oli mulla max-rajana =) Paitsi toppahaalareista 80cm maksoin 2e/kpl (toinen Lenne, toinen äp). Ehkä kesällä ei kukaan myy?

Kirjoitin varmaan hiukan epäselvästi...Siis kyse ei ole siitä, etteikö vauvanvaatteita olisi kirpputorilla OLLUT. Oli oli, mutta ne HINNAT :headwall:

Käytetyt, nukkaiset bodyt a`3-4 e

Toppahaalarit a`15 e

Paidat koossa 56-62 cm 3-5 e

:o :o :o

Mä ihan hullaannuin viime sunnuntaina, kun kaksi naisihmistä myivät isoa läjää pikkutyttöjen vaatteita (itselläni 2 pikkutyttöä). Hyvä kuntoisia vaatteita tosiaan myivät 50cent-1e hinnoin. Kun tosiaan monesti myyvät tavan kuluneita bodejakin sen 2e ja parempikuntoisia tähtitieteellisin hinnoin.

Hullu halvalla myy kun enemmänkin maksetaan. Itse oon myynyt seuraaviin hintoihin:
- bodyt 6 e

- potkarit 5 e

- 2 osaiset collegeasut 9 e

- vanuhaalarit 10 e

- toppahaalarit 16 e

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Minä en maksaisi noinkaan paljoa ja silti suurin osa lapsen vaatteista on kirppiksiltä! Kyllä niitä löytää kun jaksaa penkoa :)

Siis huomasithan, että hinnat oli MAX hintoja. Jostain tosiihanasta käytetystä voisin tuon 2 e body maksaa, normaalihinta niille kuitenkin mielestäni 0-1 e.

Kyse ei ole siitä, että ilmaiseksi minulle pitäisi antaa, mutta ihan käsittämätöntä miten jotkut eivät laske hintoja, jos sama paitaa killuu samalla kirpparipöydällä 2 kuukautta ( täällä päin sekään ei ole mahdotonta).

ONKO ne vaatteet niin kallisarvoisia, että mieluummin ne jättää kaappiin pölyyntymään kuin myy edukkaasti eteenpäin? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mä olin joku aika sitten kirppiksellä myymässä ja myin vaatteet tosi halvalla eteenpäin. Pari kertaa ihmiset kysyivätkin, että miksi myyt näin halvalla näin hyvää tavaraa. Mä vaan vaan halusin päästä eroon niistä viemästä tilaa tuolta varastosta.
Ja sitten muutamaa ei tyydyttänyt mikään hinta, olis visiin pitänyt maksaa, että olis huolinnut noita vaatteita.

Mä myös aikanaan myin vauvanvaatteita pois. Pistin hinnaksi 4kpl eurolla ja lähes kaikki meni. Aika hyvin kun samassa kirppiksellä oli 10 muutakin myymässä saman kokoisia vaatteita.

Välillä löytää välillä ei, kun jaksaa kierrellä useemmin kun kerran kyllä sieltä joskus jotain löytyy.
Noita hintoja olen itsekkin pitänyt rajana.
Itsellä ongelma että löytää kyllä vaaleanpunaista ja röyhelöä välillä ihan uskomattoman halvalla (esim siistit bodyt 20snt/kpl), mutta poikien vaatteita ei tahdo löytyä (siistiä ja tuohon hintahaitariin)

mä vein just tänään tytön vaatteita kirpparille,hinnat laitoin aika korkealle-dingdong t-paidat 3-5e kpl,nalle puh farkut 6 euroa,reima uudet vauvalakit 7 euroa,tuffer kevättakki 15 euroa ym ym hyvää tavaraa. reikäisiä eikä tahraisia vaatteita en myy. myyn samaa mitä itse ostaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Hullu halvalla myy kun enemmänkin maksetaan. Itse oon myynyt seuraaviin hintoihin:
- bodyt 6 e

- potkarit 5 e

- 2 osaiset collegeasut 9 e

- vanuhaalarit 10 e

- toppahaalarit 16 e

SAIRASTA!!

KUKA tuollaisia hintoja maksaa, ELLEI kyseessä ole MERKKIVAATE?

Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
mä vein just tänään tytön vaatteita kirpparille,hinnat laitoin aika korkealle-dingdong t-paidat 3-5e kpl,nalle puh farkut 6 euroa,reima uudet vauvalakit 7 euroa,tuffer kevättakki 15 euroa ym ym hyvää tavaraa. reikäisiä eikä tahraisia vaatteita en myy. myyn samaa mitä itse ostaisin.

Uskotko, että joku ostaa tuolla hintaa? ALESTA saa UUSIA samaan hintaan.
Eikö kirpparien tehtävä ole tavaran kierrättäminen, ei rahastus...

Mulla on kolme lasta ja aina ollut se periaate, että vauvan vaatteet kiertoon ja mieluummin ilmaiseksi. Olen saanut itse tosi paljon vaatteita vauvoille ja laittanut aina kiertämään vanhat. Muutamia kertoja olen myynyt kirpparilla, hullun halvalla, että pääsee eroon.

Nyt kun kolmas syntyi keväällä, sain sellasia vaatteita, jotka oli olin itse joskus saanut, laittanut kiertoon ja nyt ne palautu mulle takasin ja hyvässä kuosissa ovat! Ne on niin vähän aikaa käytössä kuitenkin, ettei oikeestaan miksikään mene yhdellä vauvalla.

Isompienkin vaatteita olen antanut ilmatteeksi eteenpäin. En viiti niitä nurkissani säilyttää niin kauan, että on niin iso satsi, että kannattais kirpparille lähteä ja nähdä se hinnoittelun ym vaiva.

Mä myin kirppiksellä 50-120cm vaatetta hintaan 0,10-2e/kpl, muutamat farkut oli 4e. Ja todella hyvin teki kauppansa, mutta kyllä vaatteet olikin tosi hyviä, siistejä ja ehjiä. Lumput kuuluu roskiin, ite myin vaan semmosta mitä itekin olisin ostanut, hinnat tosin laitoin halvemmaks. Ja sama prosessi syksyllä taas. Kahesta viikosta sain 220e, ihan hyvin, olin tyytyväinen, kun pääsin turhista jutuista eroon ja sain vaivanpalkkaakin.

oli siellä heti porukka pengomassa ja heti tarttui vaatteita mukaan. mulla on kalliit merkkivaatteet ja yleensä uudenveroiset ja sellaiset mitä pienellä paikkakunnalla et kaupasta saa edes hakemalla. ei edes alesta. esim. dingdong juhlapaita mikä maksoi uutena kaupassa 26 euroa alen aikana oli nyt vitosella ja ostetti heti. sitten lenne-vaatteita ,minni,hello kitty,diesel ja gap-paitoja. ei ihan halvalla 0.20 snt viittisi laittaa kun ostetaan silla hinnalla kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt kun kolmas syntyi keväällä, sain sellasia vaatteita, jotka oli olin itse joskus saanut, laittanut kiertoon ja nyt ne palautu mulle takasin ja hyvässä kuosissa ovat! Ne on niin vähän aikaa käytössä kuitenkin, ettei oikeestaan miksikään mene yhdellä vauvalla..

Mulla on joitain pieniä vauvan vaatteita, jotka ovat ollee jo mulla, mun serkuilla, mun nukeilla ja nyt jo mun viidennellä lapsella. Tosiaan noi 50-70cm vaatteet sopivat vain muutaman kuukauden vauvoille, jotka eivät vielä konttaile niitä puhki.

Kyllä mä vaan löysin.. just laittelin löytöni hoitopöydän kaappiin valmiiksi =) N.neljää bodyä ja muutamia sukkia/sukkahousuja lukuunottamatta kaikki on kirppareilta..Kalleimmasta oon maksanut 2?, se oli yhteen kuuluvat flanelliset paita ja housut.. Halvin body lähti 10cnt jossa ei tahroja, eikä reikiä..hieman pesunukkaa. Halvalla pääsin kun otin äippäpaketin nyt rahana ja kiertänyt kaikki kaupungin kirpparit.. Pelkästään 50-60cm vaatteita on n.12bodyä, 4potkarit, 3housut, parit sukkikset ja n.3paitaa sekä sukkia. Kirppareille mennyt varmaan max 15? =)

Yhteistyössä