kierron pituus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kp 23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kp 23

Vieras
Minkä pituinen kierto teillä ollu ku kuukautiset alkanu taas synnytyksen jälkeen?? Lyhenikö vai pitenikö? Kestääkö kuukautiset pidempään vai lyhentyikö? Oliko enemmän vai vähemmän vuotoja?

Mulla nyt aikaa 13kk synnytyksestä ja ekat kuukautiset alkoi 12.1. Nyt tässä jännitän että kuinka pitkä/lyhyt kierto tulee. Eka lapsen jälkeen mulla oli 32-33 päivää. Sillon ku ei vielä ollu lapsia mulla oli kierto 26-28. saas nähä mitä nyt tulee.

Siis, onko pillereiden käyttö synnytyksen jälkeenjotenkin huono juttu? Kyllä minua ainakin ahistas jos on joku vuosi ja joka kk pitäisi testailla onko uutta tulossa. :O

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Siis, onko pillereiden käyttö synnytyksen jälkeenjotenkin huono juttu? Kyllä minua ainakin ahistas jos on joku vuosi ja joka kk pitäisi testailla onko uutta tulossa. :O

sä et nyt varmaan tajunnu mistä täs on kyse. Kysyin kuinka pitkä kuukautiskiertonne on??? ja onko se pysyny samana lapsen saannin jälkeen? tällä ei oo mitään tekemistä raskaana olemisen kanssa tai ehkäisyn/pillereitten kanssa.

Lapsen saamisen jälkeen mun kierto piteni hieman, vuotopäivien lukumäärä pysyi samana ja vuoto väheni :). Mutta oviskivut, menkkakivut ja turvottelu menkkojen aikaan lisääntyi :(.

Miten niin menkkakipuja ei voi olla synnytysten jälkeen??? Millä perusteella? Nämä asiat on NIIIIIN yksilöllisiä.. Mutta että menkkakivut loppuis synnytykseen... enpä oikein usko..

Yhteistyössä