kieltäytyminen työkkärikurssista ja karenssi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Mulla alkais työkkärikurssi ja se ei mulle käy. Tietysti siinä olis paljon hyvää, en sitä sano.
Millä perusteilla voin kieltäytyä niin ettei tule karenssia?
Tänään menen käymään paikan päällä.
Mulla on terapiaa päiväaikaan ja kaiken lisäksi alkaa fysioterapiaryhmä(erityisryhmä),
jota oon odottanut kuin kuuta taivaalta, sen piti alkaa talvella mutta alkaa vasta nyt.

Auttaako sairasloman hakeminen?

Harmi että en nyt pääse enkä tiedä mitä siitä tulee jos menen ja joudun joskus olemaan
pois.

sait siis osoituksen kurssille?

jos työnhakusuunnitelmassa et ole suostunut menemään kurssille tai työharjoitteluun, niin voit kieltäytyä eikä karenssia tule.

mut pitäishän sun olla vapaa ottaa vaikka töitä vastaan jos niitä tulis...

sait siis osoituksen kurssille?

jos työnhakusuunnitelmassa et ole suostunut menemään kurssille tai työharjoitteluun, niin voit kieltäytyä eikä karenssia tule.

mut pitäishän sun olla vapaa ottaa vaikka töitä vastaan jos niitä tulis...

Mulla on työnhakusuunnitelma, kyllä.
Tuossa osoituksessa uahttiin karenssilla ja siinä oli puh.numero jos on jotain(ilmeisesti
tarkoitettiin estettä tai kysyttävää).

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;21977293:
sun kannattais osiaan soittaa sinne ja kysyä. Selittää niille mikä on tilanne ja kysellä miten toimit tossa tilanteessa. Paljonko sulle tulisi arviolta poissaoloja?

No, kaiken kaikkiaan muutamia päiviä. Periaatteessa muuten sopii, mutta 100% läsnäoloa
ei olis kurssilla. Työharjoittelu sisältyy kurssiin.

menet sinne kurssille ja sillä sipuli.sitten kun oot kurssilla oot ne ajat poissa kun tarttee olla.
mikä kurssi se muuten on?onko pitkäkin?karenssi se taatusti tulee jos et mee.voipi olla 3kuukautta

Yhteistyössä