Kielletty hedelmä

  • Viestiketjun aloittaja tuulentupa
  • Ensimmäinen viesti
tuulentupa
Julkaistu myös Suomi24:ssä.
_________________________________

Oli lauantai ja Millalla oli jälleen yksi tylsä koti-ilta takana. Milla tiesi olevansa varsin nörtti kuusitoistavuotiaaksi tyttö, eikä hänellä kavereidensa kanssa ollut tapana hengata viikonloppuisin kaupungilla. Ilta olisi voinut olla hauskakin, sillä hän oli jäänyt kotiin kahdestaan viisi vuotta vanhemman veljensä, Matiaksen, kanssa, kun vanhemmat olivat lähteneet mökille. Milla oli ollut iloinen mahdollisuudesta viettää aikaa veljensä kanssa, sillä he olivat aina tulleet hyvin juttuun. Sitä paitsi veljeä oli nähnyt valitettavan vähän viimeaikoina, sillä hän oli palannut vasta äskettäin armeijasta.
Sitä suurempi oli Millan pettymys, kun hän kuuli, että veli oli päättänyt järjestää kavereilleen saunaillan. Ja silloin ei nörttiä pikkusiskoa kaivata nurkissa pyörimässä. Siksi Milla olikin pysytellyt lähinnä omissa oloissaan, eikä voi mitenkään äärettömän hauskaksi sanoa.
Ainoa valonpilkahdus illassa oli ollut se, että hän oli nähnyt ohimennen Eliaksen. Elias oli Matiaksen paras ystävä, he olivat olleet ystäviä ala-asteelta alkaen. Ja niin kauan kuin Milla vain muisti, hän oli ollut rakastunut Eliakseen.
Elias oli ilahtunut kovasti Matiaksen kutsuessa hänet saunomaan. Hänellä oli ollut ikävä parasta ystäväänsä tämän ollessa armeijassa, sillä he olivat ehtineet nähdä vain harvoin.
Ilta ei kuitenkaan osoittautunut lainkaan niin hauskaksi, kuin Elias oli odottanut. Matias oli nimittäin kutsunut saunomaan myös joukon armeija kavereitaan ja jutut toisin sanoen käsittelivät kaiken aikaa heidän armeija-aikojaan. Elias ei itse ollut käynyt armeijaa, eikä aikonutkaan, vaan oli valinnut sivarin, joten poikien jutut olivat vähintäänkin tylsiä hänelle.
Kello alkoi olla jo kohtuullisen paljon, ja kun TV:stäkään ei tullut mitään mielenkiintoista, niin Milla päätti lähteä nukkumaan. Hän kävi vaihtamassa yöpuvun (ihonmyötäiset toppi ja boxerihousut), mutta päätti vielä käydä keittiössä haukkaamassa hieman iltapalaa ennen peiton alle pujahtamista.
Elias alkoi tympääntyä loputtomiin armeijamuisteloihin ja päätti jaloitella hieman. Hän kietaisi pyyhkeen lanteilleen ja mutisi muille hakevansa lisää olutta ja kapusi portaita ylös kellarin saunaosastolta keittiöön. Keittiön ovelta hän huomasi Millan, joka oli selkä ovelle päin tekemässä leipiä itselleen. Hänestä Milla oli aina ollut mukava ja fiksu ollakseen kaverin pikkusisko.
"Ai moi! Mä luulin, että sä olisit jo nukkumassa."
Milla säikähti kuullessaan Eliaksen äänen takaansa. Säpsähtäen hän kääntyi ympäri ja vastasi: "Mä olin just menossa, mutta tuli vielä vähän nälkä... Mä olin tekemässä leipiä. Haluaisitsä kans?"
"Ei kiitos. Mä otan vaan oluen täältä kaapista." Elias nappasi oluensa ja avasi sen pöydällä olleella pullonavaajalla. Hän jäi seisoskelemaan keittiön ovenpieleen ja katseli Millaa, joka mutusteli leipiään toisella puolella keittiötä. Hassua, miten hän ei ollut ennen huomannut, että Millasta oli kasvanut jo nuori nainen. Ja kaiken lisäksi kaunis sellainen. Toisaalta, Milla pukeutui käytännössä katsoen aina löysiin huppareihin ja farkkuihin, jotka hyvin tehokkaasti peittivät hänen siron vartensa ja kauniit pienet rintansa. Nyt ihonmyötäinen yöpuku toi esiin kaikki tytön kehon kauniit muodot.
Millaa ujostutti Eliaksen läsnäolo. Hän tunsi itsensä aivan liian vähäpukeiseksi, melkein alastomaksi. "Etsä oo menossa takasi tonne saunalle?"
"Ne puhuu siellä vaan armeija juttuja. Aika tylsää kuunneltavaa näin ulkopuolisena." Sitä paitsi Milla vaikutti Eliaksesta olevan parasta tässä illassa.
"Niin." Millaa punastutti, sillä hän huomasi kuinka Elias katsoi häntä. Tuntui kuin Elias näkisi hänet jotenkin uusin silmin. "Antaisit sä maidon sieltä jääkaapista."
Elias otti maitotölkin kaapista ja ojensi sen Millalle. "Tässä." Millan ottaessa tölkin heidän sormensa koskettivat ja molemmat tunsivat sähkövirran kulkevan lävitseen. Millalle se oli tuttua, mutta Elias ei ollut koskaan kokenut mitään samanlaista Millan läheisyydessä. Nyt hän ei saanut silmiään irti Millasta.
Milla oli todella hämillään Eliaksen polttavasta katseesta ja vältteli sitä maitoa juodessaan. Kun hän oli saanut leivät syötyä ja maidon juotua, hän lähti kävelemään kohti ovea. Milla meni jääkaapille laittamaan maitoa takaisin. Silloin Elias sanoi (koska ei uskonut saavansa toista tilaisuutta) "Milla" Milla käännähti häneen päin. "Sä olet kaunis."
Millan huulille nousi kysyvä hymy. "Olenko?" "Olet. Mä en vaan ole koskaan ennen huomannut sitä." "Kiitos." Milla painoi ujona päänsä. Elias koski varovasti Millan poskea. "Hei, älä ujostele." Milla nosti kasvonsa hymyilevät Eliasta kohti ja katsoi tätä silmiin. "En mä. kun mä vaan olen aina toivonut, että sä joku päivä sanoisit mulle jotain tollasta."
"Oletko?" Elias kysyi ja silitti hellästi Millan poskea. "Joo." Milla nosti oman kätensä Eliaksen kädelle ja silitti sitä. Elias katsoi Millaa syvälle silmiin ja hymyili. "Mä en olis ikinä arvannu." "Niin. Onhan se vähän klisee, isoveljen paras kaveri." Milla naurahti. Elias astui lähemmäs häntä ja varovasti kumartui antamaan Millalle hellän suudelman. Milla sulki silmänsä ja vastasi suudelmaan. Tämä kaikki oli hänelle kuin unta.
Elias silitti hellästi Millan hiuksia heidän suudellessaan ja Milla painoi kätensä hänen kiinteää rintakehäänsä vasten. Sitten alhaalta kuului kolinaa ja Milla irrottautui säikähtäneenä suudelmasta. "Me. me ei voida jäädä tähän. Jos Matias tulee, niin se." "Mä tiedän." Elias tiesi hyvin, miten tarkasti Matias suojeli pikkusiskoaan. Ja varmaa oli, ettei Matias suhtautuisi suopeasti, jos löytäisi hänet suutelemassa Millaa.
"Tule" Milla sanoi ja tarttui Eliaksen käteen. He kävelivät hiljaisuuden vallitessa toiseen kerrokseen Millan huoneeseen ja sulkivat oven perässään. Silloin Elias veti Millan jälleen syliinsä ja suuteli tätä. Hän silitti tytön selkää ja hiuksia eikä halunnut olla missään muualla maailmassa. Milla kietoi kätensä Eliaksen kaulalle ja silitti tämän niskaa ja lyhyitä hiuksia.
Vähitellen suudelmat muuttuivat hellistä suudelmista yhä kiihkeämmiksi ja Milla ja Elias kietoutuivat yhä tiukemmin kiinni toisiinsa. Milla tunsi myös Eliaksen etumuksen itseään vasten ja alkoi vähitellen tuntea sen vievän enemmän tilaa. Elias siirtyi suutelemaan Millan kaulaansa ja kuiskasi samalla "Sano kun ei saa." hän liu'utti kättensä hitaasti, varoen, tunnustellen helmasta Millan topin alle. Milla värähti Eliaksen käden liukuessa pitkin hänen selkäänsä, muttei pysäyttänyt tätä. Hän suuteli uudestaan Eliasta suulle, pitkään, nautiskellen.
Elias hyväili Millan selkää hetken, mutta lopetti sitten. Hän nosti Millan hellästi syliinsä ja suuteli tätä. Sitten hän kantoi Millan tämän sängylle ja laski hellästi alas. Milla katsoi Eliasta hellän kysyvästi ja tämä asettui Millan viereen sängylle. Hän tarttui hellästi Millan kasvoihin ja antoi tälle pitkän, hellän suudelman.
Sitten, aivan varoen Elias laski toisen kätensä Millan rinnalle. Milla värähti ja Elias katsoi häntä kysyvästi. Milla kuitenkin nyökkäsi kevyesti ja Elias alkoi varoen tunnustela ja hyväillä Millan rintoja topin läpi. Ne olivat pienet ja pehmeät. Hetken kuluttua Elias laski kätensä Millan vatsalle ja liu'utti sen hitaasti topin alle. Käsi vaelsi hitaasti ylöspäin ja samalla toppikin nousi ylemmäs. Lopulta käsi tavoitti rinnan ja alkoi hitaasti hyväillä sitä.
Milla rohkaistui ja veti topin kokonaan päältään pois. Hän makasi selällään Eliaksen vieressä ja katsoi tätä kysyvästi. "Ne ovat kauniit. Todella kauniit", Elias sanoi. "Kiitos." Elias suuteli Millaa ja hyväili tämän rintoja. Hitaasti hän siirsi suudelmansa yhä alemmas ja alemmas ja laskeutui suutelemaan Millan rintoja. Ensin Elias suuteli vain nännipihan ympäriltä, vasta lopuksi nänniä. Sitten hän imaisi varovaisesti näkkiä ja Milla hengähti syvään. Elias katsahti ylöspäin varmistaakseen, ettei tytöllä ole hätää ja näki tämä hymyilevän leveästi silmät kiinni. Milla nautti Eliaksen hellästä kosketuksesta.
Elias suuteli ja imi Millan rintoja ja antoi toisen kätensä vaeltaa Millan pakaroille ja reidelle. Hän hyväili Millan takareittä ja antoi kätensä liukua hitaasti reisien väliin. Elias loi Millaan jälleen kysyvän katseen ja sai vastaukseksi hyväksyvän nyökkäyksen. Käsi hyväili hellästi Millan sisäreittä ja Elias tunsi bokserien läpi häpykummun kosteuden samalla kun hän jakoi edelleen suudelmia Millan rinnoille.
Hitaasti Elias siirsi käden Millan vatsan puolelle ja liu'utti boksereiden päällä kostealle häpykummulle. Elias tunnusteli ja hyväili pehmeää kumpua hellästi ja varovaisesti. Milla tunti häpynsä kostuvan entisestään. Elias nosti kätensä bokserien vyölle ja kysyi "saanko?" Milla vastasi "saat", mutta puri jännittyneenä huultaan. Elias riisui bokserit hitaasti Millalta ja nousi sitten suutelemaan Millan vatsaa. Hän levitti varovaisesti Millan jalkoja paljastaen tämän kauniisti luonnollisen karvoituksen peittämän hävyn.
Elias laski kätensä varoen Millan hävylle ja hyväili sitä. Sormet etsivät Millan klitoriksen ja alkoivat todella varoen hieroa sitä aivan kuin se olisi jotakin helposti särkyvää. Milla värähti nautinnosta Eliaksen sormien löytäessä jo hieman turvonneen klitoriksen. Milla ei koskaan ollut kokenut vastaavaa tunnetta.
Eliaksen sormet saivat Millan kostumaan entisestään ja hän alkoi olla jo todella märkä. Elias liu'utti sormensa hitaasti Millan vaginan suulle. Silloin hän tunsi Millan kehon jännittyvän. Elias katsahti Millaan ja kysyi "Eikö saa?" "En mä sitä. mä vaan. kun mä. sä oot." Milla takelteli. "Sun ensimmäinen?" Elias täydensi. "Niin." Millan poskille nousi ujo punastus. Elias kohottautui Millan kasvojen korkeudelle ja suuteli tätä hellästi. "Ei mitään hätää. Mä en halua satuttaa sua. Ei tehdä mitään, mihin sä et ole valmis." Milla hymyili rohkaistuneena. "Jatka vaan."
Elias laskeutui jälleen alas ja hyväili hetken vaginan suuta sormillaan. Sitten hän erittäin hitaasti ja varovaisesti alkoi työntää yhtä sormea Millan sisään. Elias tunnusteli Millan vaginaa. Se oli kostea ja tiukka, muttei kivuliaan tiukka sormelle. Elias saattoi kuitenkin tuntea selvästi immenkalvon. Milla hengitti syvään Eliaksen sormen upotessa. Kun Elias oli työntänyt sormen kokonaan sisään, hän alkoi hitaasti liikuttaa sitä ulos. Sitten taas sisään ja ulos. Sisään ja ulos, hitaasti tahtia nopeuttaen ja samalla klitorista hieroen.
Kun Elias oli saanut Millan huohottamaan, hän hidasti liikkeen jälleen kiusoittelevan hitaaksi, kunnes pysäytti liikkeen jälleen kokonaan. Hän hieroi hieman vaginan suuta ja asetti sitten kaksi sormea vaginan suulle. Hyvin, hyvin hitaasti Elias alkoi työntää molempia sormia sisään. Se teki hyvin tiukkaa. Milla pidätti hengitystä ja vingahti hieman. "Sattuuko suhun?" Elias kysyi. "Jatka vaan", Milla kuitenkin henkäisi. Siispä Elias upotti hitaasti sormensa Millan vaginaan. Se tuntui Eliaksesta kiihottavan tiukalta sormien ympärillä ja hän pitikin sormiaan hetken paikoillaan Millan sisällä ennen kuin alkoi jälleen liikuttaa niitä edestakaisin. Millan hengitti raskaasti sormien upotessa uudestaan ja uudestaan hänen sisäänsä. Elias tunsi vaginan antavan vähävähältä enemmän myöten, mukautuvan sisällään oleviin sormiin.
Elias ei kuitenkaan malttanut jatkaa sormien työntelyä kovin kauaa. Hän veti ne hitaasti ulos ja hieroi niillä hetken vaginan suuta ja klitorista. Sitten hän laski päänsä Millan hävylle. Eliaksen huulet suutelivat hellästi ensin kumpua joka puolelta ja sitten lopulta selvästi paisunutta klitorista. Suudelmia sateli Millan kaikkein pyhimmälle ja sitten myös Eliaksen kieli lähti leikittelemään klitoriksella. Vähitellen kieli alkoi liikkua laajemmaltikin, eikä aikaakaan kun se jo leikitteli vaginan suullakin. Sitten, aivan salavihkaa kieli kiemurteli sisälle Millan vaginaan ja hän vingahti. Tällä kertaa kyseessä oli kuitenkin nautinnon, eikä kivun ääni.
Eliaksen kieli retkeili pitkin Millan häpyä, vuoroin klitoriksella, vuoroin vaginassa tovin. Elias antoi vielä muutaman hellän suudelman kummulle ennen kuin kohottautui Millan jalkojen välistä. Hän tuli jälleen kasvotuksin Millan kanssa ja suuteli ja hyväili tätä hellästi. Sitten Elias kysyi: "Milla, haluaisitko sä. rakastella mun kanssa?" Milla katsoi syvälle Eliaksen silmiin ja oli hetken hiljaa. "Haluaisin." Elias antoi hänelle pitkän hellän suudelman.
Elias veti pyyhkeen pois yltään ja sen alta paljastui hänen jo täyteen mittaan kasvanut miehuutensa. Milla katsoi sitä sekä ihastuksen että lievän pelon vallassa, sillä Elias ei ollut mitenkään heikosti varustettu nuorimies. Hän laski kätensä varoen Eliaksen kalulle ja liu'utti kättänsä varoen sitä pitkin. Varoen hän myös kietoi kätensä sen ympärille ja antoi sen liukua hitaasti edestakaisin. "Entä jos. Entä jos se ei mahdu..." Elias suuteli Millaa hellästi otsalle. "Mä en aio satuttaa sua. Mä en mene yhtään sen pidemmälle kuin susta tuntuu hyvältä." Myös Millan huulet saivat hellän suudelman. "Onko sulla kumia?" "Ei, mutta mä syön pillereitä." "No sitten meillä ei ole hätää." ja jälleen hellä suudelma.
Milla irrotti kätensä Eliaksen kalusta ja asettui jälleen selälleen sängylle. Elias kohottautui varovasti Millan päälle ja asetteli itsensä tämän jalkojen väliin. "Ootko sä valmis?" "Joo." Elias ohjasi kalunsa varoen Millan vaginan suulle ja alkoi hyvin, hyvin hitaasti työntää sitä sisään. Vagina oli todella tiukka eikä kalun sisään työntyminen ollut Millalle kivutonta. Hän puri tiukasti hammasta Eliaksen upotessa hitaasti sisään. Sitten hän yhtäkkiä vingahti kivusta. "Sattuiko?" Elias kysyi. "Joo, taisi kalvo mennä." Ja katsoessaan Elias näkikin muutaman tipan verta. "Haluatko sä jatkaa?" "Joo, jatka", Milla sanoi hammasta purren. Elias jatkoi erittäin hitaasti ja varovasti työntymistä sisään. Hän katsoi Millan kivusta vääntyneitä kasvoja surullisena, mutta tiesi, että kipu oli tässä tilanteessa väistämätöntä ja että Milla oli itse halunnut näin.
Lopulta Elias saavutti pohjan ja pysähtyi. Hän suuteli Millaa ja sanoi "kaikkein pahimman pitäisi olla takana." Hän alkoi hitaasti liu'uttaa kaluaan ulospäin kaiken aikaa tarkkaillen, miltä Millasta tuntui. Elias jatkoi hitaita helliä työntöjä niin kauan, että näki Millan vähitellen rentoutuvan sitä myötä kun vagina mukautui kaluun sisällään. "Sattuuko vielä?" "Ei enää oikeestaan." "Hyvä."
Varovasti Elias lähti lisäämään työntöjen tahtia. Hän teki pitkiä rytmikkäitä työntöjä rauhallisella nopeudella ja alkoi nähdä, kuinka Milla aidosti rentoutui ja alkoi nauttia hänen allaan. Heidän molempien hengityksensä tihentyi työntöjen tahtiin ja vähitellen Milla alkoi voihkia hiljaa. Eliaksesta oli ihanaa nähdä, kuinka Milla nautti ja hän tunsi itsekin lähestyvänsä kliimaksia. "Mä tulen kohta." Milla suuteli häntä suulle ja hyväili selkää.
Kun tuleminen oli enää pienen hetken päässä, Elias teki muutamia todella syviä työntöjä molempien voihkiessa. Eliaksen kalu sykki ja purkautui lopulta syvälle Millan sisään. Milla tunsi kuinka sperma täytti hänet, ja kun Elias veti jo pehmenneen kalunsa ulos, sitä valui vähän lakanoillekin. Milla ja Elias asettuivat kyljelleen vastatusten Millan kapealla sängyllä. "Kiitos" Milla kuiskasi. Elias vastasi siihen antamalla tytölle pitkän pehmeän suudelman.
Sitten Eliaksen mieleen palasivat saunalla istuskelevat pojat. "Mun pitää varmaan mennä, ettei Matias tule etsimään." "Niin." "Vaikka kaikkein mieluiten mä jäisin tähän." Jo uneliaaksi muuttunut Milla antoi Eliakselle vielä viimeisen hellän suudelman ja sitten tämä nousi sängyltä. Elias kietoi pyyhkeen jälleen ympärilleen ja katseli hetken jo melkein nukahtanutta Millaa. Hän keräsi peiton jalkopäästä peiton ja peitteli tytön hellästi. Lopuksi hän vielä suuteli tätä kevyesti otsalle. "Hyvää yötä."
Ovensuusta työpöydältä Elias löysi muistilapun ja kirjoitti siihen: soita, puhelinnumeronsa ja piirsi pienen sydämen. Sitten hän hiipi hiljaa huoneesta ulos ja portaita alas. Keittiöstä hän nappasi mukaan pari pulloa olutta ja asteli takaisin saunalle. Siellä muut kundit olivatkin jo siirtyneet takkahuoneen puolelle. "Kaverilla vähän kesti toi oluen haku", Matias kuittaili varmaan itsekään tajuamatta, kuinka pitkästä ajasta todella oli kyse. "Kävin vähän ulkona pällistelemässä tähtitaivasta. Tässä on teille. Mä käyn vielä nopeesti suihkussa."
Suihkun jälkeen Elias liittyi taas muuhun seurueeseen, joka edelleen jatkoi samoja armeijajuttujaan. Mutta nyt ne eivät enää häirinneet Eliasta, sillä hänellä oli mielessään jotain aivan muuta, nimittäin eräs aivan erityinen tyttö.
 
  • Tykkää
Reactions: peksu 5 ja AZZAWANG
tuulentupa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:22 merjaska kirjoitti:
Ihana tarina =)
Kirjottelehan useammin tommosia tarinoita, ilolla lukee :hug:
Kiitos. Itsekin tykkään tällaisista pehmeämmistä tarinoista.

Laittanen uutta tulemaan, jahka on aikaa istua alas ja kirjoittaa.
 
:'( Kiitos. Koskettava, ihana tarina. Mä tykkään kans enempi tämmösistä tarinoista kuin mistään roisista. Kiva kun ei ollu yhtään rivouksia.

Ja tosiaan, kumpa omakin eka kerta ois ollu tuollainen... tai edes jotain lähes tuollaista.
 

Yhteistyössä