Kielisuudelma

  • Viestiketjun aloittaja KAMALAA;)
  • Ensimmäinen viesti
Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!

Kevät flunssako on iskenyt? Siitä huolimatta lämmin pusu parantaa......!!!
Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa! Otan sinut lämpöiseen kainaloon ja pidän hyvänä!
Hellin ja hoivaan sinua unelmieni prinsessa......Kuinka viettelevä on katseesi, jotain ujoa ja lämmintä. Hymysi sulattaa minut......Tunnen tuoksusi ja läsnäolosi......Kaipaan sinua Tytteliini......
 
Tytteliini
On haikea olo... olin matkalla ja koin paljon rakkautta (ystavilta, tuntemattomien hymysta, vastakkaisen bussipenkin pojan katseesta....)... nyt olen taas taalla jossakin, missa en niin paljon sita rakkautta koe, miksiko? en tieda....

Minulle on syntynyt taas rakkauden kaipuu, en voi rakastaa itseani jos en saa rakkautta... kaipaan sita kaikkea, ihan kaikkea.... :(((((
 
Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!

Jäikö sydämesi matkalle, mistä seurauksena haikea olo? Koit rakkautta.......mutta ne vain ystäviltä ja tuntemattomilta.
Olet yksin, vailla rakkautta.....siellä jossain??? Voi kun tietäisin syyn tähän rakkauden kaipuusseen???
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.....Ihan varmasti saat vielä rakkautta!!
Tiedän tämän tunteen ja kaipuun......Kaipaan sitä itsekkin.....
En unohda sinua Tytteliini, et ole yksin........!!!!!
 
Tytteliini
Kiitos paljon, olet todella suloinen:)

Tama lienee ongelmani, etta jos minulla ei ole miesta koko ajan "katsomassa minua sillalailla", kertomassa kuinka rakastettava olen, niin alan itse kokemaan oloani ei-rakastettavaksi, mika tosin lievenee hetkeksi, jos joku ihanan oloinen ihminen katsoo minua kauniisti, hymyilee, tai jos joku mies katselee minua haaveilevan ujosti, niin se rauhoittaa sydantani... Mutta ei se saisi niin olla, minun tulisi rakastaa itseani siita huolimatta onko joku sita minulle kertomassa vai ei, ei se saisi olla siita sidoksissa...

Sen takia olen joskus ei-niin-hyvaan suhteeseenkin ajautunut, kun se kokemani rakkaus ja ihailu tuntui niin hyvalta, etta se huumasi paan... Ehka liioittelen vahasen, en todellakaan ole mikaan huomionkipea tai typera kuitenkaan... Mutta jos olen rehellinen niin jonkinlainen rakastetuksi ja hyvaksytyksi tulemisen kaipuu minua vaivaa... Osasin lapsena olla todella charmantti, silla hain hyvaksyntaa ja huolenpitoa vaikeassa lapsuudessani, mutta luulisi etta se kaikki on takana jo... Mietityttaa niin monet seikat... Lisaksi nuorempana osasin kayttaytya sillalailla viettelevasti miehen seurassa, etta han rakastui minuun, mutta se "rakkaus" ei tuntunut aidolta, eika ollutkaan aitoa, silla mina ikaankuin nain vaivaa etta niin tapahtuisi... enaa en niin tee, vaan olen taysin oma itseni..mutat silti se jossakin siella kolkuttelee, se hyvaksytyksi tulemisen ja rakastetuksi tulemisen kaipuu.... kai se on ihan luonnollistakin..
 
jdkl
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteliini:
Kiitos paljon, olet todella suloinen:)

Tama lienee ongelmani, etta jos minulla ei ole miesta koko ajan "katsomassa minua sillalailla", kertomassa kuinka rakastettava olen, niin alan itse kokemaan oloani ei-rakastettavaksi, mika tosin lievenee hetkeksi, jos joku ihanan oloinen ihminen katsoo minua kauniisti, hymyilee, tai jos joku mies katselee minua haaveilevan ujosti, niin se rauhoittaa sydantani... Mutta ei se saisi niin olla, minun tulisi rakastaa itseani siita huolimatta onko joku sita minulle kertomassa vai ei, ei se saisi olla siita sidoksissa...

Sen takia olen joskus ei-niin-hyvaan suhteeseenkin ajautunut, kun se kokemani rakkaus ja ihailu tuntui niin hyvalta, etta se huumasi paan... Ehka liioittelen vahasen, en todellakaan ole mikaan huomionkipea tai typera kuitenkaan... Mutta jos olen rehellinen niin jonkinlainen rakastetuksi ja hyvaksytyksi tulemisen kaipuu minua vaivaa... Osasin lapsena olla todella charmantti, silla hain hyvaksyntaa ja huolenpitoa vaikeassa lapsuudessani, mutta luulisi etta se kaikki on takana jo... Mietityttaa niin monet seikat... Lisaksi nuorempana osasin kayttaytya sillalailla viettelevasti miehen seurassa, etta han rakastui minuun, mutta se "rakkaus" ei tuntunut aidolta, eika ollutkaan aitoa, silla mina ikaankuin nain vaivaa etta niin tapahtuisi... enaa en niin tee, vaan olen taysin oma itseni..mutat silti se jossakin siella kolkuttelee, se hyvaksytyksi tulemisen ja rakastetuksi tulemisen kaipuu.... kai se on ihan luonnollistakin..
On luonnollista haluta rakkautta, mutta ei kaikkea pidä siihen peilata. Eli jotenkin, minun mielestä, sinä olet tunnevammainen. Ja vaikuttaa siltä että haet hyväksyntää milloin mistäkin.
 
Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!!!

Käyt todella eräänlaista "Jaakobin painia." Kuten edellä kerroin, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja rakasta itseäsi. Ehkä sitä oikeaa rakkautta ei ole tullut kohdalle, ne ovat olleet nuoruuden ihastuksia. Kumminkin olet aika nuori ja tuohon ikään kuuluu kaikki nuo kuvaamasi seikat. Ihastutaan....luullaan rakkaudeksi, mutta ei.
Itse olen kokenut samoja asioita, niiden kanssa vain pitää oppia elämmän. Kyllä se oikea rakkaus osuu kohdalle, väkisin se ei löydy.
En tiedä mitä lapsuudessasi on ollut???? Jotain mielikuvia minulla on. Erilainen kulttuurisi vaikuttaa suhteiden solmimiseen ja rakkauden löytämiseen nykyhetkessä. Olenko ymmärtänyt oikein ja oletko samaa mieltä?
Sinulla on selvästi vielä kaipuu johonkin entiseen.........Halu ehkä unohtaa se ja aloittaa kaikki alusta. En tiedä onko käsitykseni oikea, mutta näin oletan.
En tiedä onko sinulla paljon ystäviä ja kavereita. Harrastat tanssia, luulisin sen olevan sinulle iloinen asia. Uskon tämän kautta löytyvän hyviä ystäviä.
Sinun täytyy olla vain oma itsesi, luonnollinen, ei tarvitse vietellä ketään. Jos näin tapahtuu, se ei ole aitoa rakkautta. Joku voi käyttää epävarmuuttasi hyväksi.
Minkä kuvan minä olen sinusta saanut, mitä olet kertonut aivan varmasti löydät oikean rakkauden. Tämän myötä kaikki järjästyy, läheisyyden, hellyyden ja seksin kaipuu.....Tätä kaikki ihmiset tarvitsevat........Sinäkin olet kovin mielenkiintoiseti
kertonut seksistä...Kuten olemme kirjoitelleet kanssasi kauniita tarinoita seksistä!!!
Uskon että olet hyvä kumppani, kun löydät sen oikean!!!!
Pää pystyyn Tytteliini, kaikki järjästyy......!!!!
 
Tytteliini
Voi miten ihanasti kirjoitit... Kylla aavistuksesi osuivat ihan oikeaan, vaikka nain ylimalkaan niita vain kasittelemmekin. :) Olen samaa mielta kaiken sanomasi kanssa, mutta valilla se vain on hyva kuulla jonkun muistuttavan, ja sanovan niita asioita. Enpa olisi itseasiassa uskonut, etta internetista, viela erotiikkapalstalta, tulisin nain kauniita viesteja lukemaan, haha!

Nyt on kiire tosin, ehka kirjoitan lisaa myohemmin...
 
Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!

Nämä on kaikki tosi asioita, mitä olemme täällä kirjotelleet. Kyllä erotiikkapalstallakin voi kirjoittaa kauniisti ja asiallisesti. Miksi pitäisi häiriköidä ja kirjoittaa toisia loukkaavasti. Paljon täällä on asiallisia keskusteluja, mutta aina joku provosoi toisten kirjoituksia. Häiriköitä piisaa, niille ei voi mitään.
Ehkä vähän olemme nyt poikenneet palstan aloittajan aiheesta, KIELISUUDELMA. Kuitenkin tämä kuuluu näihin asioihin mistä olemme kirjoitelleet.
Minusta sinä kyllä annoit niin hyvät ohjeet tähän suutelu-asiaan!!!! Uskoisin sinun kanssa suutelun ja muunkin rakastelun olevan nautittavaa!!!
Toivottavasti et ole enää Tytteliini surullinen, sillä minä muista sinua!!!!!
 

Yhteistyössä