Kielisuudelma

• Viestiketjun aloittaja KAMALAA;)
  • Ensimmäinen viesti
tytteliini
hahha, olet niin ihana kun kannat minut alastomana sankyyn penis sojossa, minua naurattaa, mmm saat minut tuntemaan olevani naaraasi.... sinun oma kissanpentusi, eiko niin?

kannat minut sangylle... et tieda milat minusta tuntuu kun tunnen kovan kalusi, se on niin ihana, olet niin miehekas.... haluan sen yha kovemmaksi ja katson sinua silmiisi, annan pusuja, naet koko soman vartaloni vierellasi, haha, tiedan etta haluat puristaa rintojani, ja ottaa minut samantien ja rajusti, mutta olet niin ihanan herrasmies, etta maltat vahan itseasi...mutta kalusi ei, se houkuttaa mnua, nousen vahan ylemmas, pyorea peppuni nousee eteesi... antaisinko pusun sun kalulle?? pienen pusun vain??

Se on taysin sojossa, nuolaisen sen paata hieman, tunnen miten hyvailet peppuani samalla ja kalusi vain paisuu odotuksesta... Liuutan huuliani kevyesti kalun paassa, nuolen varovasti kuin jatskitotteroa, imet teskasi alla olevaa herkkaa kohtaa, ja yhtakkia otan koko kalun syvalle suuhuni ja imaisen vahvasti, alan hitaasti imemaan kaluasi, edes taas.. kiduttavan lempeasti...mmmm...tuntuu minustakin hyvalta, ja pimppini menee maraksi.... voihkaiset ja riisut pikkuhousuni edessasi olevan peppuni paalta... pimppini pilkoittaa pulleana reisieni valista... Tuhma sina!!!! vedan pyllyani poispain, mutta vain leikisti, tuon sen takaisin eteesi ja ana sinun katsoa minua hetken... minun tulee ikava silmiasi.... kaannyn kyljelleni ja sinua kohden...kalusi on viela huulillani... hyvailen sita hetken...haluan etta katsot minua hellasti ja hyvailet...tulen takaisin ihan lahellesi, olenhan viela pikku prinsessasi...?

Vaivaantunut mies
En jaksanut odottaa illalla, menin sänkyyn mutta heräsin kun tulit viereeni. Hyvä tuoksusi herätti ja hellä suudelma......Ai miten osaat suudella hyvin. Huulesi jatkoi matkaa pitkin alastonta vartaloani......Kunnes saavuttivat määränpään......Huulesi ja kielesi tekee ihmeitä...Ahaa... miten olet taitava, sinun kanssasi on taivaallista.
Olen nyt täysin valveilla......Nostan yöpaitasi pois....kauniit pystyt rinnat sojottaa silmieni edessä.....Otan toisen huulieni väliin, nuolaisen vähän, otan kokonaan suuhun....Hyväilen molempia kaksin käsin........Nyt suutelen napaasi....liutan kieltäni alemmas....Vihdoinkin löydän kostean kuuman pimppisi.....Lipaisen hiukan klitorista, voihkaiset......Aloitan nuolla hellästi...Tahti kiihtyy...Lantiosi kohoaa.......
Penikseni janoaa sinun pyhimpään.......Nouset istumaan, pyllistät minulle nätisti.....Voi miten kauniisti pillusi kiiluu......Haluat minun tulevan takaa.........Penikseni on kivikova......Otat käteesi ja ohjaat sisään....Ohooo.....Ahaaa.....Tiukaa, mutta nautinnollista......Tyonnät pyllyäsi vimmatusti minua vasten......Kivekseni läpsyttää pyllyäsi vasten.......Ratsastamme villisti...hurmiossa... kaikki taas sumenee.....Sulaudumme yhdeksi........
Haluan sinun tulevan tänä-iltana aikaisemmin Kultaseni, eikö niin Rakas.......
Tavataan illalla......

Tytteliini
Mita vain sanot, sen teen;-) tanaan voin olla aikaisemmin...

Kuinka vanha olet, mies? Tuntuu hassulta kutsua sinua "vaivaantuneeksi mieheksi", haha, pitaa keksi toinen nimi.
Voisitko kertoa ikasi lisaksi milta naytat ja miat teet tyoksesi.... Ja ollaan rehellisia, niin helppoa internetissa olisi valehdella, toki toki, mutta mitas jos oltaisiinkin rehellisia vain?

kerron sitten sinun jalkeesi itsestani hivenen...:)

Vaivaantunut mies
Hei tytteliini!
Kiva kun olet kuulolla. Sinun kirjoituksesi sai minut pauloihisi. Olisit todellinen herkkupala, mitä olet kirjoitellut.....Osaat rakastella....antaa ja ottaa.
Olen aika kokenut mies, sinkku, yli 40. Työ on palvelu-alalla. Olen siisti ristiverinen, 170 pitkä, 62kg paino. Käytökseltäni olen herrasmies ja osaan ottaa naisen huomioon.
Se on totta netissä voi valehdella, ihan tarkasti ei kaikke voi kertoa, eikö niin.
Mielenkiinnolla odotan sinusta, osaan jotain arvailla......Kissanpentuni ja prinssessani....

Vaivaantunut mies
Vaikea arvailla miltä näytät, ym.
Yritän, olet tummatukkainen pitkät hiukset, opiskelet ja käyt lisäksi töissä. Iältäsi olet alle 30, sukujuuresi on ulkomailta ja olet ehkä asunutkin siellä.....
Kaikki nuo mitä olet kirjoittanut, olet hyvin luova, herkkä ja iloinen ihminen. Otat myös toiset huomioon...
No, kerro osuinko yhtään oikeaan????

Tytteliini
Keroon kuitenkin viela lisaa....

Olen vahan paalle parikymppinen opiskelija....Toissa en tosin kay opiskelujen ohessa, mutta harrastan tanssia, siina menee vapaa-aika... Minulla on syvan tummat, laineilevan kiharat pitkat ja paksut hiukset, vyotarolle asti , kasvoni on kauniit, herttaisella ja suloisella tavalla (aijai ei saisi kehuskella itseaan..), suuret silmat, pyoreat huulet jne..kehoni on hoikka ja siro, mutta silti kurviakin loytyy;) Olen useiden miesten mieleen silla naytan raikkaalta ja suloiselta naiselta... kuulemma sellainen lolita, mita se nyt tarkoittaakin...

Mutta vaikka olenkin sinua 7 kiloa kevyempi, niin olen silti sentin- pari sinua pidempi, etta tuntuu hassulta kun sanot minua pikku kissanpennuksi, kun olen sinua vahan pidempi;-) Mutta eihan se vain koosta ole kiinni, miehekkyys tai "kissanpentuus";-)

Vaivaantunut mies
Olisit unelmien nainen......Mitä olet kirjoittanut, olisi tosiaan kiva rakastella tuollaisen naisen kanssa. Varmasti nauttisin......!!!!
Kerro mitä ajattelet minusta?
Olen tosiaan vanhempi, kuten haluat, Turvallinen nallekarhu!

Tytteliini
Rakastaisin turvallista nallekarhua niin paljon:)

Ja vaikken nyt mitaan isani ikaista miesta haluaisi (se tuntuisi jo oudolta...), niin itseani vanhempi mies on mielestani kovin viehattava... Mutta suoraan sanottuna jos olen rehellinen niin ihan unelmieni mies olisi pitka ja vahva, silla se saisi oloni tuntumaan pikkuriikkiseksi ja turvalliseksi... haluaisin kokea rakastella vanhemman miehen kanssa, se on unelmani... en osaa sanoa miksi, mutta sellainen asetelma: vanhempi kokenut mies, ja "viaton" nuori kaunis neito, ja molemminpuolinen ihailu ja vastakohtien herattaman himo, ja toisaalta elamankokemuksen ja viattomuuden tuoma herkkyys ha hellyyn...siina on jotakin niin koskettavaa. uskon etta vahan vanhempi mies osaisi koskettaa minua eri tavalla, herkemmin, ikaiseni pojat eivat vain juuri kiinnosta minua! Tarkeinta on kuitenkin sellainen turvallinen fiilis, se, etta mina saan olla nainen, eta olen ymmarretty ihmisena ja etta herkkyyteni koskettaa tata ihmista ja voisin antaa kaiken rakkauden ja himon, ja kauniiden asioiden tulla vapaasti valillemme! sellainen olisi unelmani.....

Vaivaantunut mies
Vielä kysyisin.
Kun olet ulkoisltapuitteiltasi noin kaunis ja näyttävä ja sisäinen kauneus tuntuu myös olevan kohdallan. Seurusteletko, tai onko poikaystävää. Ottajia varmaan olisi.
Voin kuvitella miten kuvailit itseäsi, olet tosi kaunis!
Kuten kirjoittelimme seksistä ja rakastelusta....Noinhanse pitäisi mennä, kauniisti ja välillä vähän rajummin. Minä olen aika seksuaalinen mies, Tykkään rakastella kaikella tavalla ja otan naisen toiveet huomioon.
Saisimpa todellisuudessa nukkua sinun vieressä!

Vaivaantunut mies
Olenko mielestäsi liian vanha? Kirjoituksesi mukaan olisin juuri nuo toiveet täyttävä, ainoastaan en ole niin pitkä kun toivot.
Elämänkokemusta ja erinäkökantoja eri kansoihin ja kulttuureihin. Olen tavallaan maailmankansalainen.....
Unelmasi on kaunis, toivottavasti se sinulle täyttyisi!

Vaivaantunut mies
Kirjoittele, olisi mukava lukea ja kuula sinusta lisää!
Pitää mennä nukkumaan.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle!
Toivottavasti saan unissani sinut viereen!

Tytteliini
Ei minulla ole poikaystavaa... en usko etta kirjoittelisin taalla nain jos oliis, kai talaisen kirjoittamisessa taytyy olla jokin kaipuu mika ei omassa elamassa ole lasna, eiko?

Minuun on kai erinaisista syista vahan hankala tutustua, kylla jotkut yrittavat, ja onhan minulla toki suhteita ollut...Mutta olen kovin, itseasiassa aarimmaisen varovainen siina mihin lahden mukaan.. En ole helpoimmasta paasta siina mielessa;) ehka kyse on itsesuojelusta, ehka pelosta, mene ja tieda...

Vaivaantunut mies
Näinhän se on.....kaipaa toista lähelleen ja hänen kosketusta ja hellyyttä....Siksi sitä täytyy jostakin etsiä. Sinkkuna minäkin elelen.....Toisen kaipuu on aina kova.
Tämäkin kirjoittelu antaa jotakin mielihyvää....Kirjoituksemme seksistä....Ne on juuri sitä mistä unelmoi, eikö niin?
Seksi on tärkeää, mutta kun sitä ei ole saatavilla, täytyy turvautua muihin keinoihin.
Sinä varmasti tiedät tämän asian.
Voin arvailla mikä sinusta tekee varovaisen ja aran, sinulla on syyt siihen. Toisen luottamus pitaa saada, ennenkuin lähtee mukaan elämän seikkailuihin ja parisuhteeseen.

Toivottavasti saat luottamuksen toiseen ihmiseen ja saat unelmiesi kumppanin.
Kirjoituksestasi ilmenee kuitenkin halusi vanhempaan mieheen.......Minä taidan olla sinulle liian vanha, mutta ei se estä meidän kirjoittelua ja unelmointia kauniista seksistä ja parisuhtestsa......Eihän?

Vaivaantunut mies
Hei........Olen unelmoinut ja kaivannut sinun kauniita kaunita tummia hiuksia ja uljasta olemusta. Unelmissani leijut aina vierelleni.....Etenkin kun käyn nukkumaan.
Kumpa tapaisin sinunlaisen tyyllikkään naisen muussakin kuin unelmissani........
Saanahan unelmoida.........???
En voi unohtaa sinua Tytteliini........

vai vielä asiantuntija
Alkuperäinen kirjoittaja AsiantuntijaNainen:
Valitettavasti hyvin moni on kerrassaan ala-arvoinen kielisuudelmoija.
Todentotta, sitä kieltä ei ole tarkoitus missään kielisuudelman vaiheessa rajusti tunkea kokonaan toisen suuhun!! Kielisuudelma tarkoittaa sitä, että suudellessa kielet koskettelevat härnäten toisiaantoisiaan.
Periaatteena voisi pitää sitä, että kielen KÄRJELLÄ ei tehdä mitään, vaan kieli hellästi hakeutuu toisen kielen luo. Esimerkkinä voisi pitää taas kerran jäätelön nuolemista, et sinä sillä 1 cm x 1cm alueella nuole sitä jääteläkään,' vaan koko kielen kärjen alueelta. Samaa metodia voi käyttää suudelmassa: Kielen ei ole tarkoitus olla jäykkä ja voimakas suudeltaessa vaan pehmeän tunnisteleva. Kumpikin suutelijaosapuoli työntää kieltään hieman suustaan ulos, joten kielellä leikkiminen tapahtuu periaatteessa kummankin suun ulkopuolella.

Ettäs tiedätte!
Hyi hel... tti.

En minä ainakaan noin siitä nauttisi.

Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!

Olet minulle kuin kaunis uni........Olet aina mielessäni kun käyn nukkumaan.
Kaikki ne sinun kirjoitukset ja kuvailut itsestäsi, en saa niitä mielestäni.......Näen kauniin tummatukkaisen nuoran naisen kiiruhtavan jonnekkin......Aina toivon sinun olevan tulossa luokseni.
Kaunis katse ja tummat suuret silmät, niitä en voi unohtaa.........Toivon katseesi kohtaavan vielä minut.
Kiiruhdat kevein tanssi-askelin, kuin balleriina......Kaunis hymy huulillasi!!!
Jälkeen jäi hyvä hajuvetesi tuoksu, aistin sen vieläkin.......

Tytteliini
Hei... Voimiten kauniisti kirjoitat, olet kovin suloinen... Minusta on ihana huomata (kylla, joskus niin kay;) kuinka mieskin voi olla herkka, tunteellinen ja herttainen:) Olen itse tullut kutsutuksi viattomaksi, tied ajohtuuko siita, mutta vallla huomaan etta sen tyyppiset miehet lahestyvat minua... tai sitten heista vain tulee se herkka puoli esille, oli miten oli, se on niin kaunista ja herttaista... :) sellainen ujon arvostava ihailu, pehmealla tavalla, en ole mikaan itseani korostava seksi pommi, joten en kaipaa mitaan kuolaamisia, mutta sellainen huomioiminen on ihanaa... klla mina tiedan etta te miehet olette aika herkkia olentoja, niin kuin me naisetkin:)

Tytteliini
itseasiassa tiedan, miksi minua on kustuttu joskus "lolitaksi", silla voin myontaa etta minulla on tietynlaista herkyytta nahda sellaista sensuellisuuden tasoa, mita yleensa ei kai niin tavoiteta... sellaista viatonta ja syva sensuaalisuutta, te miehet sulatte siina... se on suloista (ei silla etta sita "kayttaisin":)... ei ei....

Vaivaantunut mies
Hei Tytteliini!

Se on totta, meissä miehissä löytyy herkkiä ja tunteellisia, minä kuulun niihin. Kerroit itseäsi kuvailtavan tunteelliseksi ja ujoksi.....Ainakin minä olen saanut sellaisen kuvan että sinä olet todella tunteellinen ja avarakatseinen. Tämä kaikki, mitä sinussa on saa miehet kiinnostumaan.........Etenkin minä pidän tällaisista naisista.
Naisen pitää olla vaikeasti tavoiteltava, ei mikään itseään tyrkyttävä. Uskon kaiken tämän sinussa johtuvan syntyperästäsi. Sinulla on näkemystä muustakin kuin tästä Suomi-kulttuurista ja kansasta. Kaikesta aistii, että olet nähnyt ja kokenut muutakin nuoresta iästä huolimatta. Kaikesta aistii miten suhtaudut asioihin, ihmisiin, seksiin ja kaikken mitä täällä on kirjoitettu. Yleensä kirjoittelu on härskiä ja mautonta näillä palstoilla. Sinä ja minä, kirjoittelut seksistä, minusta ne on kauniisti kirjoitettu....Niillä sanoilla ja kuvailuilla, kuinka asia on. Tämähän kaikki on totta, meillä on toisen kaipuu.......Kaikilla meillä on halu rakastella.....on se niin kaunista ja nautittavaa.
Edelleen minulla on kaunis kuva sinusta......Nätti hymy, pitkä tumma kaunotar.....Kumpa sellaisen tapaisin.......Saanhan unelmoida......??

Yhteistyössä