kieli valkoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrjö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrjö

Vieras
miksi tämä riesa toistuu vähän väliä?mikä avuksi?happamista puolukkaa,sitruunaa syönyt oon+"imeskellyt.menee ohi jonkun ajan päästä palaa "vaiva.joku tulehdus vai hiiva?

SULLA ON SAMMAS! Onnittelut ikinä et siitä eroon pääse..se on hiivasienen aiheuttama ja huonosti hoidettuna ja konrolloimattomana se leviää virtsaputken päähän asti,eli koko kehon läpi.
Itsellä ei ole ollut kuin kerran käytän astmalääkkeitä aika paljon miehelläni meni nielusta kun ei munua uskonut juuri peniksen päähän asti ja kovalla kuurilla oli pitkän aikaa varmaan kukauden ennen kuin rauhoittui..Käy ekaksi tavanlekurilla..sille se kuuluu ei hammaslääkärille..kun eivät suostu mitään hoitamaan tms.jos sammasta on suussa(sisäpiirin tietoo niin kokemuksesta kuin työstäkin..oon hammashoitaja!!)

Hei! Mulla on ollut kieli "aina" enemmän tai vähemmän valkoinen. Kerran kävin sit lääkärille näyttämässä, koska epäilin hiivaa. Lääkäri sanoi, että mulla on vaan ns. karvakieli (kielen ominaisuus, kuten karttakielikin). Karvakieleen tarttuu helposti ruokaa. Esim. jugurtin jälkeen kieli voi olla tosi valkoinen. Kielen puhdistus hammasharjalla aamuin illoin auttaa jonkin verran. Jos on sammasta, niin luulis, että kieli on myöskin kipeä. Käy näyttämässä, jos vaivaa.

ei se koskaan poistu vaan on levossa kuten miehellä nyt ollut reilun kaks kuukautta ja itselläni..stressi suun huuhtelemattomuus ym.tekijät laukaisevat sen takaisin pintaan..joillakin kipeä joillakin ei oikein pahana on kaikilla kipeä siis siinä vaiheessa kun alkaa haavaumia tulla kieleen.
Kyllä tästä ihan oikeeta tieto taitoo on mukana =)

Yhteistyössä