kiehnäsin mieheni sylissä sen päällä, suutelin kiihkeästi. sanoin sen jälkeen että muistatko kun sanoin että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suklaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suklaa"

Vieras
kerran viikossa on liian vähän. ja hiplasin vähän sieltä. no mies meni nukkuu ennenku lapsi nukahti(lapsi siis eri huoneessa kuin me ja meillä vaatteet päällä). no lapsi nukahti ja juuri ennenku mies nukahti kysyin siltä että miksi se vältteli seksiä, niin siks kuulemma meni nukkuu ku en mä oo mitään ehdottanut.-

no enpä niin, no kun en uskonut selitystä niin sit mies sano että ajatteli ettei lapsi nukahda ikinä.

eli pelkkiä tekosyitä :kieh:

Mä keikistelin tänään suihkun jälkeen alasti ihan tarkoituksella miehen eessä ja vähän vinkkasin että jotain kivaa voitais keksiä, niin tämän ehdotus siihen :"kannattaa laittaa vähän vaatetta päälle kun tuo ikkuna on auki, vilustut vielä ja olet taas sairaslomalla.!"

Kyllä tuli hyvä mieli, voin kertoa!!!

[QUOTE="Vieras";26858610]En minäkään ymmärtänyt kysymystä/ongelmaa[/QUOTE]

no ongelma on se että mä ehdottelin miehelle seksiä, ja mies meni vaan sänkyyn,nukkumaan. ja sit vielä väitti että en ole ehdottanut mitään ja sit vielä yritti keksii lisää tekosyitä

[QUOTE="vieras";26858622]Mä keikistelin tänään suihkun jälkeen alasti ihan tarkoituksella miehen eessä ja vähän vinkkasin että jotain kivaa voitais keksiä, niin tämän ehdotus siihen :"kannattaa laittaa vähän vaatetta päälle kun tuo ikkuna on auki, vilustut vielä ja olet taas sairaslomalla.!"

Kyllä tuli hyvä mieli, voin kertoa!!![/QUOTE]

Voi ei! mä voin niin samaistua sun tunteeseen sillä hetkellä, kurjaa! uskomatonta suututtaa omasta puolesta ja sun puolesta

[QUOTE="suklaa";26858717]no joo ei meilläkään oo juuri hellyyttä(ja sitäkin kaipaisin), muttta voi kun haluaisi edes seksiä.. ois niin ihanaa jos tuo ois vaikka kuukauden tuolla tavalla kimpussa kuin sinun mies.[/QUOTE]
jospa se siitä viel? :hug: tuo mun ukko ei tosta kyl mihkään muutu.

Tänään miehelläni oli vapaapäivä, ja lounaan jälkeen se istui sohvalla lukemassa ja lapset nukkui. Mä kävin suihkussa ja menin miehen viereen, kiehnasin pelkissä stringeissä miestä... niin se sanoi että sen pitää mennä tiskaamaan ja lähti. Mä menin sänkyyn itkemään.

Meillä sama ongelma. Ollaan vielä parikymppisiä ja silti. Runkkaa kyllä ihan mielellään.

On se kiva, kun naisille valitetaan ettei haluta ja kun sitten nainen haluaakin, ei haluta naista. Olen hoikka, omasta mielestäni kaunis, urheilen, otan mielelläni myös suihin, enkä ole lahna. Olen oikeasti tosi ihana vaimo myös. Teen kaikki kotityöt, ruuan yms. , välipalat. Olen oikeastaan liian kiltti.

Ennen kun harrastettiin tarpeeksi seksiä (jopa päivittäin) en edes ajatellut seksiä muiden kanssa. Nykyään tekee mieli ainoastaan muita miehiä. Oikeasti ajattelen sängyssä muita miehiä (silloin kun harrastetaan), koska en pysty kiihottumaan omasta, koska hän on torjunut mut niin monta kertaa. En vaikka hän tekisi aloitteen.

Mies on alkanut haluamaan enemmän, koska olen puhunut asiasta, mutta halut mieheen on edelleen kadonneet. En usko että hän haluaa tosissaan. Lähden tästä suhteesta, jos en saa mitään selvää vastausta, miksi ei halua enää. Jos kyse on stressistä yms. ymmärrän, muuten en. Runkkaa kuitenkin aina kun on mahdollisuus.

Tänään miehelläni oli vapaapäivä, ja lounaan jälkeen se istui sohvalla lukemassa ja lapset nukkui. Mä kävin suihkussa ja menin miehen viereen, kiehnasin pelkissä stringeissä miestä... niin se sanoi että sen pitää mennä tiskaamaan ja lähti. Mä menin sänkyyn itkemään.
et oo varmasti ruma, miehet osaa kyllä olla todella ajattelemattomia joskus..ikävältähän tuollainen tuntuu varmasti :(

Sangria, mulla kanssa mies joka huomaa kyllä aina jos pyllyä, tissiä tms näkyy. Mutta ei kyllä koskaan itse asiaan aio, saattaa tulla hieromaan peppua, tai ohimennen hyväillä tissejä jos ne on vähänkin enemmän tyrkyllä.

Voi että kun pitäis itekkin tehdä tuota enemmän. Seksiä meillä harrastetaan oikeastaan aina iltaisin sängyssä kun mennään nukkumaan. Muuten kyllä osoitetaan hellyyttä

Tulee tuossa tilanteessa varmaan sellainen olo jo et mee ny muualle jos pelkkä seksi kelpaa :(
Me tosin ollaan seurusteltu vasta 2v josta 1,5v asuttu saman katon alla.

Sangria, mulla kanssa mies joka huomaa kyllä aina jos pyllyä, tissiä tms näkyy. Mutta ei kyllä koskaan itse asiaan aio, saattaa tulla hieromaan peppua, tai ohimennen hyväillä tissejä jos ne on vähänkin enemmän tyrkyllä.

Voi että kun pitäis itekkin tehdä tuota enemmän. Seksiä meillä harrastetaan oikeastaan aina iltaisin sängyssä kun mennään nukkumaan. Muuten kyllä osoitetaan hellyyttä

Tulee tuossa tilanteessa varmaan sellainen olo jo et mee ny muualle jos pelkkä seksi kelpaa :(
Me tosin ollaan seurusteltu vasta 2v josta 1,5v asuttu saman katon alla.

Niin, sitä hellyyttä tosiaan kaipaan. Seksi kyllä kelpaa ja sitä haluaa ja jaksaa yrittää hyvinkin kauan...kyllä siinä vähän sellainen tunne tulee etten muuhun kelpaa..seksiä meillä yleensä joka päivä. Mut vähän tekis mieli ruveta pihtaamaan kyl :D

Oletteko koskaan miettineet, että miehet ja naiset on biologisesti erilaisia ja evoluution lopputuloksia. Kun ymmärrätte tämän tosiasian niin teidän ei tarvitse miettiä miksi miehet ja naiset käyttäytyvät ja ovat mitä ovat.

[QUOTE="vieras";26865740]No sinnikäs nainen olet kyllä! Seksiä joka päivä ilman hellyyttä.. Auttaako, jos kerrot mitä kaipaat?[/QUOTE]

Oon kertonut, ei juuri auta. Hetkeksi ehkä..erohan meilä tod.näk edessä, tosi lähellä ollut jo monet kerrat.

Yhteistyössä