***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Hah, mulla on kaapit täynnä pieniä farkkuja, joita käytin sillo 60 kilosena. :D Ja muutenki toppei koko xs-s, kun olin 18 vuotias (nyt siis 23v täytän). En vaan oo raaaskinu myydä niitä, ku luotan siihe et joskus viel mahtuisin niihi. :ashamed:

Vitsi, aamulla onki tosi kivaa käydä salilla, sit olin rvp tunnilla kans. Tuli tosi hyvä fiilis, vaikka tunnin liikkeistä en tykännykkää, lauantai tunnille siis suunta taas ku se oli mukavempaa. Mut tosissaan tällee aamulla oli tosi jees. Nyt aattelin nää 3 päivää olla pelkillä nutrileilla, et olisin "laiha" vkl. Vieläki meinaa aamupaino 67kg... :headwall: Noo.. ei oo digivaakaa, ni ei voi tietää tarkkaa lukemaa.

No joo...tulipahan oltua mukuloiden kans pihalla kolme tuntia. Oli varmaan näky kun tuota yhtä ylämäkeä menin päälle.... puskin rattaita ja vedin rattikelkkaa pikkusen oli kovettu etunoja :LOL: :LOL: No onnex sen verran syrjäs asutaan ettei kukaan oo näkemäs =)

Söinpä siinä yhen pikkupossun :ashamed: :ashamed: ei oikeen meinaa pysyä hyppyset irti makeesta :headwall: :headwall: no nyt vedin sit raakaa kukkakaalta kipollisen, nam ;) hajuhaitta voi kyllä illalla iskeä :LOL: :LOL:

Mulla kans löytyy pieneksi jääneitä farkkuja kaapista, löytyy myös niitä jotka ostin ku edellisen kerran painoo pudotin sen 15kg, niihin on vielä matkaa mut huokutuksena sielä pidän ku yksistä farkuista pidin/pidän ihan sika paljon :)

Täähän mimmi porskuttaa vaikka ei grammaakaan putoisi paino!!!! :whistle:
Tänään reippaalla kävelylenkillä paloi kaikki 881 kaloria!!! WOU! Torstain Zumbaa odotellessa! :whistle: :wave:

*muoks 17.03.2010*
JA tässä voi muuten hyvinkin tulla vielä plussaviikko! :headwall:
Vaaka näyttää nimittäin ihan samaa, kuin perjantaina! ARGH!!! |O

Ikuinen laihduttaja minullakin on näyttänyt koko viikon samaa lukemaa tai jopa +200-400g, mutta nyt näytti et -10kg olis lähtenyt eli olis lähtenyt viime perjantain lukemasta peräti -300g.

Piti nyt aamulla herätä klo 5.30 ja lähteä hallille, mutta lapsi on yön kyhnännyt kuumeisena vieressä et en sitten lähtenyt, menen töiden jälkeen. Katsotaan mitä se hallin vaaka tuumii iltapainoksi.

Nyt pitää lähteä talsimaan työpaikan suuntaan..

Oikeesti mä toivoisin sitä digivaakaa. Ärsyttää toi tommonen vaaka ku ei näytä ku kiloja, multa olis yhen päivän aikana tippunu 2kg! :D Niino.. kaise on mahollista.. nestettä!!! Tietysti olen oikein ilonen. :) Mutta toi vaaka on varmaa rikki.

tittidii, pitipä käydä kurkkaamassa mitä tuo vaaka tällepäivää lupailee ja se näytti 97.4 elikkästä pudotusta olisi tapahtunut 800g nyt on siis menkka turvotus laskenut ja jos hyvin käy niin perjantaina on sitten hyvät lukemat taas :)

Voihan käääääääk taas kerran...

Tytär tosiaan leikattiin eilen, oltiin sairaalassa 7 tuntia ja sinä aikana ehdin keposesti syödä 200g fazerin sinistä ja ilta/ yöpalaksi sitten samanmoisen, mutta vaihteluksi fazerin punaista, niin ja vähän pullaa kahvin kanssa... Kamala päivä, tuli nautittua kahden viikon pisteet yhtenä päivänä.

Ja nyt olen sitten jumissa sisällä kun ei tuota neitiä voi tiettykään ulos viedä. Tosin miehelle sanoin et lähden lenkille heti kun hän tulee töistä ja kun tytär nukkuu niin mun on crossattava ainakin 2x 30min... Mutta niin roima plussa oli aamulla että vaikka olisin loppuviikon syömättä se ei voi olla miinusta perjantaina...

Nyt on taas se hetki jolloin ei pidä masentua ja antaa itselleen lupaa syödä, vaan on uskottava että kyllä tästä taas noustaan!

Joo'o, tääki viikko taitaa tuoda hyvin pienen miinuksen, jos sitäkää. Onhan tässä vielä huominen...

Ihan sisällä pyöräilen, kuntopyörällä. Nyt seki hiukan jääny, ku on niin kova väsy iltasin. Ja nuo menkatki ottaa osansa. On sen verran runsaat kolme ekaa päivää, ett rautakuuria tarttis..Mut no. Jos sitä olis vaikka 2015 tavotepainossaan :ashamed:

Perjantaina viimeistään tuun iloitsee muiden miinuksista. Jos ite menis vähä pyöräilee ennen saunan lämpöön pujahtamista:)

Olen tässä hieman miettinyt, että vähentäisin hieman tätä painonpudotuksen stressiä...
Tekisin siis muuten kaikki samalla tavalla kuin nyt, mutta yritän olla stressaamatta jokaista suupalaani ja vaa'alla alan käymään harvemmin.
Nythän en uskalla syödä edes hedelmän hedelmää, kun olen alkanut pelkäämään jo niidenkin sokereita. :/ Appelsiini on ihan kuin kasa sokeria mun silmissä, vaikka pidän niistä tosi paljon! :|
Tämän viikon perjantaina vielä käyn vaa'alla, mutta sitten seuraavan kerran aikaisintaan siitä kahden viikon päästä! Roikun silti täällä teidän mukana ja jos sopii, ilmoittelen painoa jatkossa epäsäännöllisen säännöllisesti. =)

*muok* Ja pitääpä vielä mainita, että ehkä tuohon "jumiin" löytyikin jo syy...nimittäin taitaa olla menkat alkamassa. :| Ne on niiiiin sekaisin vieläkin kierukan laiton jäljiltä, että en lainkaan pysy mukana, koska tulevat ja kauanko kestävät. :|

Hellurei!

En sitten perjantaina ilmoittautunut, kun lähdettiin aamupäivästä reissuun ja sitten se sunnuntai iltana unohtui kun tultiin kotiin. Kävin perjantai aamuna kuitenkin puntarilla ja pudotusta oli huimat 100g :LOL: tää viikko mennyt sitten ihan läskiks.. kauheeta herkuttelua ja menkat kun vielä on niin ei oo jumppaankaan huvittanu lähteä.. :/
Mutta perjantaina puntarille.. vaikka rumat lukemat sieltä taitaa näkyä :ashamed: noh, eikun uutta intoa kehiin!! :)

Ikuinen laihduttaja voi että :hug: mutta ajattele että appelsiinit on painonvartijoissakin nolla pistettä eli saa syödä niin paljon kuin sielu sietää.. ei ne lihota, syö vain herkkuasi :) silloin n. 3 vuotta sitten kun olin vartijoissa niin söin hedelmiä ihan älyttömästi.. juuri appelsiineja ja omppua.. ja paino tippui huimaa vauhtia :)

Mutta palaan taas perjantaina viimeistään :wave:

Eilen hain zumba pakettini, tänään vois kokeilla. :D
Sitten tyttären kanssa aletaanki tanssamaan yhdessä.

Toissa päivänä kyllä otti päähän kun menin ostamaan pizzan ja söin kaiken, illalla sit mietin tarkkaan kyllä mitä pistää suuhun vaikka jo se pizza ylitti pisteet. :|
No eipä tuu vähään aikaan nyt kuitenkaan haettua pizzaa, mut kuitenkin....

nöpö80 Sullahan on ihan turnauskestävyyttä suklaansyömisen suhteen. Melkoisen satsin vetäseit, mutta sulla oli hyvä syy. Saanko olla utelias ja kysyä miksi tyttäresi joutui leikkaukseen? Ei tarvitse vastata jos menin liian henkilökohtaiuuksiin. :heart:

Kävin vaa'assa ja pidettäköön sitä tämän viikon viralisena tuloksena, koska huomenna en ole kotivaa'an äärellä. Miinusta tuli, mutta olis voinut enemmänkin olla. Huoh...

Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 63 ---> 59
Paino nyt: 65kg
Pudotettu yht: -4,4kg
Viikkopudotus: +/-0 (18.3.2010)

Mä tykkään numeroista ja laskeskelen aina mikä paino näyttäisi BMI:n kannalta hyvältä. Onhan kahden pykälän pudotus jo ihan terveellistä. Sinne kuudenkympin alle pitää kyllä päästä. BMI oli alussa 29,3 ja nyt se on 27,4. Senttejä on ihan viime viikkoina lähtenyt vaikka paino PRKL jumittaakin. Siitä =)

Huomenta!

ma-mi Siis mä voin syödä suklaata ihan tolkuttomia määriä kerralla, ei ole olemassa mitään rajaa :kieh: . Tyttäreltä poistettiin kita- ja nielurisa ja ihan päikissä se tehtiin joten siksi sairaalassa vain se 7 tuntia. Toipuminen tuntuu vaan olevan hankalaa, on paljon kipeämpi kuin veljensä aikanaan. Tiedä sitten että vaikuttaako se kun vietiin kaikki kerralla.

Vaaka on edelleen ronskisti plussalla, ihan painonvartijoiden oppaan mukaan kun en sitten eilenkään syönyt... Oikeesti olen tosi tympääntynyt itseeni ja tähän hommaan nyt. Siis vaikka aina ajoittain saan hommasti kiinni,niin sitten taas repsahtaa. Mun pitäisi oikeasti jostain löytää se kipinä tähän hommaan, tällänen muutaman kilon välissä pörrääminen on aika tympeää... Menisin painareitten ryhmään, mutta kun se on täällä torstaisin ja silloin mulla on myös koulua. Sitten mietin että josko liittyisin jäseneksi paikalliseen kuntosaliin, viimeksi se auttoi tiputtamaan sen n 25kg (joista yli 20 tullut takaisin), mutta sitten taas en tiedä että onko mulla aikaa siellä käydä, kun on työ, koulu ja perhe... Sitten mietin jotain pussikuuria, että olisiko siitä apua tähän tuskaan, siis ainakin alkuun, että saisi painon alle 80kg:n...

Tällästä tänään, kaikille iloista mieltä ennen huomista " kohtalon päivää..."

TAAS :headwall: :headwall: aamulla salaa puntarin kautta ylös... :ashamed: mitenhän pääsis tosta taas eroon, yhes vaihees oli jo hyvällä mallilla mut ny tuun hullux ja heitän kohta koko puntarin jorpakkoon :LOL: :LOL: No onnex ei viä menkat ollu päässy lukuihin hirveesti vaikuttamaan :eek: ehkäpä huomenna pikkunen miinus saatas aikaan.

Täs kun näitä meidän juttuja lueskelee niin meillähän on kaikilla menkat samaan aikaan :LOL: :LOL:

Pituus: 166 cm
Aloituspaino: 72,5kg
Tavoitepaino: 60
Paino nyt: 69,5kg
Pudotettu yht: -3kg
Viikkopudotus: +400g

:( Noh, tää oli kyllä arvattavissa, sillä viime viikot mennyt sellasessa hulinassa, että on syönyt mitä suuhun on saanut, ja synttärien jälkimainigeissa mennyt tämäkin viikko. Joten ensi viikkoa ja edes jonkin moista pudotusta odotellessa...

Outokumpu Onhan siitä tutkimuksiakin tehty, että samassa yhteisössä eläven naisten kierto yhdenmukaistuu =) Huomasin tämän opiskeluaikana asuntolasa asuessani. Kaikilla hilloviikot samaan aikaan. Oli siinä miespuoliset asukkaat kovilla.

Eipä sitten zumbailla tänään vatun kone ja dvd eivät toimi... edelleenkään eivät siis lue dvd levyjä ei leffoja tai mitään! |O
Nyt sit ostan pleikkarin ihan leffojen ja zumba dvd katsomiseen, ärsyttää!

Voi nääs. Tulin tänne synninpäästöön. Join eilen 2x erikoiskaljan (hiilareita ei lukenu eikä löytyny netistä ). Tulin iltamyöhään kurssilta ja mies oli lämmittänyt saunan, viipaloinut hedelmiä tarjolle ja kaljat oli kanssa valmiina. Menin niin sekasin tästä yhtäkkisestä hemmottelusta etten voinu ku naatiskella.

Oli pakko tilata Zumba dvd:t. Syytän morkkista!!! :D Onko kenelläkään muulla tullut muuten takamus kipeäksi kuntopyöräilystä? Mun on pehva jauhelihalla, ihan kun ois ollut ratsastamassa viikon putkeen (sekin on aika mielenkiintonen kokemus). Enkä ole pyöräillyt kun 3 kertaa tällä viikolla.

On muuten aika varma, että tulee plussaa huomenna :D Kävin vaa'alla vaikka niin yritin olla menemättä, se näytti +2kg :D:D:D AAARGH!!! Miten on mahdollista?!

Tiedätkö, Ikuinen laihduttaja, oon vähä samankaltanen sun kans, ett tää touhu menee välillä vähä yli. Mulla on menny jopa niin, etten juo vettä illalla, jos iltapaino on rajoilla :ashamed: . Hedelmät ym.on pannassa ollu jo iät ja ajat. Huoh! Mies on joskus sanonukki, ett jos alkaa paino menee liian alas ja sama meno jatkuu, nii sit hän puuttuu peliin. No vielä ainaki homma on hanskassa, ku tuntuu ett lipsumisia on suhteessa onnistumisia enemmän...

Juu ja ryhmämenkatki on ottanu osansa. Huvittavaa. Sovittaisko, ett ens kuu jätettäis noiden menkkojen osalta väliin ja palattais asiaan sit 2kk päästä :LOL:

Kävin tänään parturissa ja kiva on pää. Valmis siis vkl juhliin, vaikkaki 2kg painavampana, ku oli tavotteena :ashamed: . Huominen pitäis vielä pusertaa töissä ja sit pääsis reissuun. Toivottavasti ehdin päivittää tiedot. Vaikka puntariin eksyn kyllä heti aamusta, niin ku jok'ikinen päivä. Seki tietynlainen riippuvuus. Oon jopa miettiny puntarin piilottamista...

Jees, huomiseen! Kaikille miinuksia tuhottomasti :D

Voi kökkö!
Takana mahtava zumbatunti, MUTTA mä en ole ehtinyt tänään syömään, kuin kaksi ruisleivän kannikkaa juustolla ja kinkulla. Ja hurjasti vettä tietty päälle. Ja ne menkatkin alkoivat tänään. :/ Ja nyt aion illan aikana mussuttaa vielä ainakin yhden appelsiinin, ison palan leipäjuustoa, lehtipihvin ja kanasalaattia... että plussaa täs tulee huomiselle varmaan ihan heittämällä. |O

Pakko tulla taas jauhamaan tänne. Kävin taas vaa'alla :D Nyt se näytti -1kg?? Mahtaakohan olla vempeleessä vikaa? Vedän kyllä herneenpalot neukkuun jos se on näyttänyt kissoja ja koiria nää viimeviikot...

Ai että, en malta oottaa että pääsee kanssa zumbaamaan...

Yhteistyössä