***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Nöpö
Pituus: 158cm
Paino: 86,8kg (1.1.2010)
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 84,4kg (5.3.2010)
Pudotettu yht: -2,4kg
Viikkopudotus: -300g

Että näin... En voi kehuskella että takana olisi erityisen hyvä viikko... Vaikeaa on joka hetki nyt kun olen vallan kotona ja aikaa syömiseen on ihan liikaa.

Muistin eilen että ostin syksyllä noita Alli kapseleita, mutta en koskaan saanut niitä kunnolla aloitettua, mutta aloitin nyt sitten tänään... Kokeilen niin kauan kuin kapseleita riittää...
Ohella lasken myös noita pisteitä. Ja lisäksi otin käyttöön tuon askelmittarin, päivittäisenä tavoitteena on 10000 askelta, mutta esim eilen askeleita tuli huimat 18256... Kiitos kahden lenkin... Tänään jää lenkit väliin kun ollaan tuon 3 vuotiaan kanssa kahden kotona.

Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 72,0 kg
Pudotettu yht: -3,9kg
Viikkopudotus: +0,1kg (5.3.2010)

BLÄÄÄÄÄÄHHHHHH!!!!!
Kyllä ny tätä akkaa koitellaan TAAAAAAS tuli plussaa :'( :'( :'( Sorry, ei tiedä hyvää teidän viikkotulokseen!!!

Yritin pysyä pisteillä mut eilen oltiin siskontytön kans shoppailemas niin sorruin kebebannokseen....ehkä olis nollatulos tullu ilman sitä :headwall: mutta ei auta...Alkaa pikkuhiljaa nyppimään tää jojoilimiö ja tuosta 71-luvusta on tullu mun kiusa, sitä ku alkaa lähestyy niin huima kiri ylöspäin, kävinhän jo aika lähellä tos pari viikkoa sitten.

No nyt tietää et ku punnitus on ohi, niin täälä jatkuu itseinho :ashamed: toivottavasti kestän suurempia herkuttelematta tän vkonlopun ettei taas jää putki päälle.
Ja mä tarvisin ny ISON POTKASUN persuksiin, antakaahan naiset porukalla semmonen tännepäi, kiitos!

Onnittelut kaikille miinusta saaneille ja tsempit plussalaisille!!!

KS09
Pituus: 16cm
Aloituspaino: 72,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 69,1 kg
Pudotettu yht: -3,4 kg (punnitus torstaina)
Viikkopudotus: -100g

Voihan eihän! En eilen kerinnyt käydä ilmoittelemassa, joten teen sen nyt :( Ei toiminut minulla "syön miltä tuntuu ja laihdun samalla" En siis osaa syödä tarpeeksi hyvin ja terveellisesti ilman ohjeistusta :( Kokeilin viikon olla merkkaamatta syömisiä mihinkään, ja yhden illan "paastoamisen" jälkeen tulos oli VAIN 100g. Voi nyyh.

Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:65,6kg
Pudotettu:-3,2kg
Viikkopudotus: -200g (5.3.2010)

Plääh täälläki. En saa mikään viikko huimia tuloksia. Noo, taas nokka kohti uutta tiukkaa viikkoa. Tänään suon itselleni täyden vapaapäivän niin aamupyöräilystä, kuin päivän lihaskuntotreenistä kuin iltalenkistä. Koiran kans toki piipahdan illalla pitemmän lenkin, mutta senki aattelin mennä ihan rauhaksiin.
Tympii ku tiistaiaamuna paino oli 65,2kg, mut siitä se sit otti ylämäkee. Huoh! Miks tää on näin hidasta?!?!?
toisaalta, kalorilaskurin "paino teoriassa" osuus vähä varotteleeki, ett näin vois käydä..

outokumpu Täältä tulee potku ahteriin. =)

Tsemppiä muillekki viikonlopun houkutuksiin ja toivotaan, että viikon päästä kaikilla olis alkaen -500g;)

Mä viel punnitsen kannataako pitää herkkupäivää taas. Nyt ku tuskin on ainakaa säästärillä. No sen näkee illan kauppareissun jälkeen;)

Kappas vaan, en voi kyllä uskoa, mutta miinusta tuli 300g herkuista huolimatta!! :eek: ruoan söin kyllä ihan terveellistä koko viikon ajan, että ehkä ne herkut ei nyt sitten niin katastrofi ollukaan.. vaikka mennyt kyllä karkkia, suklaata, porkkanakakkua ja possumunkki :ashamed:

lukemat siis:
laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 78,3kg
viikkopudotus: -300g (5.3.2010)
pudotettu yhteensä: 2,1kg

Outokumpu, täältä lähtee potku persauksiin ja hurjat tsempit!!! =) kyllä sä vielä sen 71:n päihität!!!! :hug:

Nyt äkkiä siivoushommiin, kun poitsu päikkäreillä!

Onnea miinuksista :flower: ja tsemppirutistukset plussaa saaneille! :hug:

Minä kans kävin rekistöröitymässä tuonne Kiloklubiin eilen, kiitos vaan hyvästä vinkistä :). Se on kyllä ihan hyvä paikka seurata syömisiä ja liikkumisia. Mulla tulee itsellä syötyä ihan liikaa Hiilaripitoisia ruokia, ne kun sais karsittua minimiin niin hyvä olis..Mutta ihmeen kova homma päästä nuista "ylimääräisistä" makeista yms. eroon, kun on tottunut niitä syömään ihan estoitta!

Tänään en edes uskalla käydä punnitsemassa itseäni, kun tuntuu, ettei ole tainnut tämä laihdutus ihan vielä lähteä satasella käyntiin. Käyn sitten maanantaina vaa'alla ja ilmoitan lukemat.

Eilen ei jaksanut oikein lenkkeillä tai harrastaa mitää liikuntaa, mutta tänään olisi kyllä hyvä ilma lähteä pukkeleen vaunuja ulos. Illalla ajattelin käydä kuntosalilla ja myös viikonloppuna.

Menestystä painonpudotukseen vaan kaikille =)

Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg (kesäksi 80kg )
paino nyt: 85.6kg
viikkopudotus: -4.3kg (5.3.2010 )
pudotus yht: 5.3kg

Huhhuijakkaa. Tuo -5.3kg siis 9 päivässä. En tiennyt, että mussa on nesteturvotusta niin paljoa. Vois illalla ottaa vielä mitat ylös, niin näkee onko lähtenyt millejä mistään. En ole toiveikas yhtään B) Ja ei tästä painonpudottelusta tulis yhtikäs mitään jossen olis suunnitellut päivän sapuskoja etukäteen. Ennen meni nuudelipaketti ja leipää sunmuuta "helppoa".

Ens viikolla rupean vähän useammin liikkumaan ja täytyy yrittää muistaa juoda enemmän...! Mutta näyttää nyt siltä, että tuo kesän tavoite on ehkä saavutettavissa jo ennen kesää :D Pahuksen mies kun feidasi työmatkalle, meni viikonlopun herkkumenuu-suunnitelmat uusiks.

Tsemppejä kaikille tulevaan ja hyvejä vknloppuja!!! :flower:

No niin, viimeinkin pääsen kertomaan viikon pudotuksen, jota lopultakin jonkin verran tuli. Selvästi hidastumassa nopean alun jälkeen, mutta onneksi se mittanauha on ollut alusta asti kummpanina ja auttoi nytkin aamulla =) Vyötäröltä on lähtenyt -10cm ja lantiolta -7cm, viimein on muutama cm lähtenyt tuosta rintavarustuksestakin et toivoa on paluusta D-kupin käyttäjäksi.

väinötär
pituus: 160cm
aloituspaino: 84kg (15.2.10)
tavoitepaino: 69kg
paino nyt: 76.8kg (5.3.10)
pudotettu yhteensä: -7.2kg
viikkopudotus: -1.7kg

Tänään on sitten lähtö laivalle, nutraus onnistuu hyvin vielä tämän päivän, kun laivan lähtö on useita tunteja myöhässä :D Huomenna sitten syön jotain, yrittäen välttää hiilareita, mutta katsotaan.. en aio ruoskaa ottaa mukaan, jos vaika jotain mieli tekisikin.

Mutta kummaa on ollut, että vaikka viikolla liikunta määrä on ollut kohtuullinen, niin ei se kyllä painoon juurikaan vaikuttanut. Kuvittelin et vesijuoksu olisi edes pistänyt nesteet kropasta pois, mutta pah! Samat lukemat oli seuraavanakin aamuna..

Loistavia pudotuksia on taas tullut, hyvä me! Niin ja outokumpu aina voi parantaa, ajatteles et oli vain 100g, ensi viikolla toivotaan et on kunnon pudotus! Vauhtipotku minultakin sinulle ja :hug: niin ja muistutus et ole armollinen itsellesi, joskus pieni herkuttelu on vaan pakko suoda jotta jaksaa taas pinnistella. Ei ole hyvä kerätä liian kauan himoja, voi olla hallitsematon ahminta sitten edessä ja se vasta ketuttaa.

Outokummulle potkuja persauksiin!
Jos lupaat siekin potkia minnuu! :D

Metso vois hiukan kertoa, mitä ihmeitä on tehnyt tuollaisen pudotuksen eteen!!
Siis mahtavaa!!!

Kateellisena täällä luen teidän huimia pudotuksia. :ashamed: Ehkä minäkin vielä! Eilen oli onneksi se zumba, tänään reilun tunnin lenkki ja sunnuntaina taas zumbaan! :wave:

Musta taisi tulla fanaattinen vaa'alla juoksija nyt, kun se eilinen lukema oli niin kaamea! :/ Mutta tänä aamuna lukema oli 800 g vähemmän kuin eilen! Jee! :wave:
Tässä nyt sitten pohdin, uskallanko syödä nyt lainkaan kaurapuuroa aamupalaksi vai onko siinä sitten taas liikaa hiilareita ja napauttaa taas lukemat pilviin. :|
Kumpa olisi hyvä miinukset ensi perjantaille! Mä niin toivon, että saisi painon kesäkuun loppuun mennessä edes siihen 77 kiloon!

Voi jee, mitkä perseet on tullu vedettyä ruualla tänä viikonloppuna. Eilen alotin ja tänään jatkoin. Nytki olo on ku potkupallolla. Ett jos tää ei anna puhtia terveellisille päiville, ni ei mikään;)

Huoh! Oikein huvittaa nähä mitä painoa puntari arvioi huomenaamulla. Miten olis 70kg?
Huomenna varmaan pakko palata ruotuun, ettei mee ihan överiks. Jospa suuntais nokan kohti pyörää, jos se ees vähä laskis tätä ähkyä.

Mukavaa ja leppoisaa lauantai-iltaa =)

Myöhässä taasen mutta on kyllä niin paska fiilis ettei mitään järkeä... Plussaa siis tuli.
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino:78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 72,5 kg
Pudotettu yhteensä: 6 kg
Viikkopudotus: +100g (6.3.2010)
Nyt tsemppaan kyllä! Ensi viikolta täältä pitää tulla miinusta!

Vitsit, kirjotin pitkät rimpsut ja toi meitin juniori teki jotai ja tekstit katos bittiavaruuteen :wave: :wave:

No jospa äkkinäisesti yritän jotai raapustaa....
Hyi minä, hyi!!!! Tänään on tytön kans vietetty karkkipäivää... :ashamed: :ashamed: Yritin kyllä ensin pysyä kovana ja kieltäytyä mut sit lankesin :headwall: :headwall:

No mut huomenna käväsen salaa puntarilla ja sit alotetaan taas pitämään kuria näihin repsahduksiin :LOL: :LOL:

Tulipa siinä nautittua nätistä päivästä ja oltua melkeen kolme tuntia ulkona, junnu tuli välillä päikkäreille sisälle ja me neitin kans käytiin potkukelkkalenkillä. Huomenna oonki taas päinsä muksujen kans ku isäntä lähtöö jo aamuyöstä kisoohin ja tulee joskus kun tulee...Tänään on kyllä pinna ollu kireellä ku ukko luupakoi missä sattuu muualla ku kotona ja jos kotosalla on nii tuola tallisha se asuu :headwall: :headwall: ehkäpä siksiki noita karkkeja napaani vedin, lohtua hain....

Kiitokset kaikille perseen potkijoille, yritän parhaani kellistää ton 71 luvun...

Moikkelis!!!

No niin, tunnustuksen aika, mutta ei punnituksen todellakaan eli näin tuli syötyä, aamupala täysin karpaten, mutta päivällä sitten söin Happy Mealin ja illalla maalaisranskalaisia pihvin kyytipoikana :ashamed: mutta mitään makeeta herkkua en syönyt ja siintä olen aika tyytyväinen. Katsotaan kuin vaaka rankaiseen tästä reissusta ensi viikolla..

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!

icefairy hyvä että olet taas mukana! Olitko täys nutrauksella?

No niin... Olin sitten kummipojan rippijuhlissa ja syöty on... Ruoka salaatteineen oli kevyttä, mutta sitten kakkupöydässä ote karkasi täysin... Otin sekä mansikka, kinuski, että juustokakkua... Tosin pienet palat kaikkia, mutta päätin silti että jätän tän päivän pisteet laskematta ja jatkan taas huomenna...

Nyt ilma olisi ihana ja lenkille lähtö järkevää, mutta ei vaa millään jaksaisi...

Zumbailut tältä päivältä ohi ja sitten odotetaan torstain tuntia. =) Jos vaikka toimertuisi lenkille vielä tässä välissä joku ilta! :whistle:

Täällä on leivottu ilta karppaajien ohjeilla mantelileipää ja kinkkumuffineja. On sitten ensi viikolla jotakin aamupalaksi.

Ja olempa muuten ylpeä tämän päivän syömisistäkin! :wave:
Aamupalaksi puolikas annos kaurapuuroa voisilmällä ja tilkalla maitoa.
Pari lautasellista salaattia ja pullollinen Fenix -juomaa. Nyt olen täs sit maistellut nuita leipomuksia ja metukkaa. :whistle:
Seuraavaksi aion kokeilla karppaajien ohjetta: Tiramisu-mousse. :whistle: :whistle: On niin järkyttävä makian himo! toivotaan, että se on hyvää! :p

Eli täydellä puhdilla ensi viikkoon! :wave:
Uskaltaisikohan toivoa kilon pudotusta perjantaina. :D

Ikuinen laihduttaja, vastaus tuohon pudotukseen löytyy tämän kropan turvotuksesta. Suurin osa tuosta on nestettä, jota olen kerännyt syömällä kaikkea epäterveellistä pullamössöä yms. yms. En osaa pysyä kohtuudessa. Alotin siis poistamalla kaikki vaaleeta jauhoo sisältävät tuotteet ja sokerit. Nyt olen porskuttanut karpimmalla ruualla ja tarkoitus olis vielä vähän kiristää otetta että saa rasvanpolton käynnistettyä kunnolla. Pahoin pelkään, että pudotus alkaa kangertelemaan näiden alkumetrien jälkeen :xmas: iiiiik....!

Aamulla salaa puntarin kautta ylös ja huh, ihanaa!!!! numerot oli ainaki ALLE 72....eilen kyllä syötiin lasagnee mut yritin sit karsia kaikki muut syömiset minimii et pisteillä pysyttiin. Ehkäpä toiveissa olis saavuttaa sama luku mikä oli pari viikkoo sit eli 71,4 tai jos joku jymyihme tapahtus alle 71 :eek: :eek: Kyllähän täs on kohta jojoiltuki 71-72 välillä kolmatta viikkoo, et jos kesää mennes sais lukemat ALLE 70 pitäs pikkuhiljaa jotai tapahtua :x Jos tämmösiä jojoilmiöitä alkaa joka menkkojen jälkee tulla nii hulluksihan täs tuloo :$ :$

Pihallaki on tullu oltua kun on ollu nii mukavat kelit, mutta tuo juomapuoli on kyllä täyttä työtä...Muki on täynnä koko ajan ja yritän juoda aina ohi mennessäni mut hitto ku saa sit rampata vessas niinku olis viimesillää raskaana :LOL: :LOL:

Mut nyt huuto kutsuu :wave: :wave:

Aamulla kävin puntarilla ja tulos oli 900 g vähemmän kuin viikko sitten, jee jee. Mutta en nyt niin innoissani vielä tuosta lukemasta ole, koska päivän aikana varmaan kertyy se kilo lisää syömisistä ym. :/ Viikon päästä näkee siis ihan todellisen laihdutuspainon vasta ja jos en skarppaa niin varmaan ei ole kilot silloin tippunu..

Viikonloppuna tuli taas vähän syötyä liikaa ja liikunta jäi niin minimiin =( Jäi eilen sitäpaisti kirjoittamatta syömiset ylös sinne kiloklubiin, jaksaiskohan sitä tänään muistella mitä tuli syötyä (niin paljon, että kalorit paukkuu ihan yli..) No onneksi tänään on taas sählynpeluuta ja siinä saa kyllä juosta ja spurtata ihan täysillä.

Elmi
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72.3 kg
Pudotettu: -900 g
Viikkopudotus: (punnitus maanantaisin aamulla)

No täytyy tänään ottaa vähän terveellisimmin..

On tullut lomailtua, joten olen ollut poissa sivuilta pari viikkoa ja viikonloppukin meni vielä vaihdilla. Tänään vasta ehdin työpäivän päätteeksi (huonoja) tuloksiani ilmoittelemaan. Mutta miinuksella pysyy kuitenkin...

nimi: MinttuPinja
Pituus: 170
Aloituspaino: 89
Tavoitepaino: normipaino
Paino nyt: 81,4
Pudotettu: 7,6
Viikkopudotus: (kaksviikkoa) -400g

Mae
Meidän viime viikon yhteispudotus on...........-8,9kg!
Eli mukaan siis laskettu VAIN ne (12 henkilöä ), joiden viikkopudotuksen perässä oli päivämäärä!

Mulla oli paino pudonnut sen 600g, saa nähdä kuin käy tämän viikon. Menkat alkoi, oli viikonloppuna pienemmän pojan 1v. bileet ym. Nyt pitäisi skarpata ihan tosissaan ton syömisen kanssa. En siis mukamas kerkeä syömään. Nyt siis mulla enää 3,2kg siihen tavoitteeseen, jonka olen vappuun menessä itselleni asettanut. Joulusta on pudonnut kotivaa'an mukaan 13,4kg!!!!! :eek:

Ensi viikolla olen reissussa, joten päivitys saattaapi viipyä normaalia kauemmin.

Ei täälläkään mikään voittajafiilis ole Hesen kanawrapin jälkeen. :ashamed: :ashamed:
Oltiin tytön kanssa kaupungissa lääkärissä ja kävimme syömässä... Yritin valita jotain mahd. kevyttä, mutta en tiedä, onnistuinko. Muuten ei ole tänään tullut syötyä, kuin salaattia, siivu limppua, pihvi, pari karppaajan kinkkumökkyrää. Jos nyt pääsis vähillä ruoilla sänkyyn, ei tuo varmaan ihan hirmu nousua vielä tee. :|

Yhteistyössä