Mä haluan myös astella kevyempänä ens kesään! =)
Pituutta mulla on 168, ja max. lukemat painon suhteen nähtiin kesällä -08 eli silloin olin 88,5kg.
Eri konsteilla olen kiloja hävittänyt ja välillä saanut taas muutamia takaisinkin, ja nyt ollaan lukemissa noin 79kg. (muoks. Ennen joulua olin jo lukemissa 75,5 mut sitten alkoi suklaat maistuun liian hyvälle, harmittaa taas lähtee pudottaan samoja kiloja, mutta minkäs teet.)
Tavoite mulla siintää jossain 65 kilon kieppeillä, mutta enemmän merkitsee se, mitä peili näyttää, eli tavoitetta voi viilata hiukan suuntaan tai toiseen... Kuitenkin reilusti yli 10 kiloa pitää saada pois!
Aion käyttää apuna nutreja, ainakin osittain. Kesällä olin nutreilla yhtäjaksoisesti lähes 3 viikkoa ja sain 6kg pysymään poissa monta kuukautta, kunnes lipesin kaidalta polulta... :ashamed:
Liikuntaa lisään mahdollisuuksien mukaan, salille tms. en pääse mutta kotoa löytyy crosstrainer ja on mulla noita jumppavideoitakin hyllyssä pölyttymässä...
Haastetta lisää se, että lopetan samalla tupakanpolton, nyt 5vrk savuttomana. EN aio antaa itselleni lupaa mässäillä ja napostella tupakan korvikkeeksi ja lihoa lisää! Siis nyt jääräpäisesti kohti terveempää, hoikempaa ja energisempää elämää! =)