Kevätvauvoja 2010 Lahdessa?

No johan mä aattelin et oonks muka ainoa, kun neuvolan täti sanoi aikaa varatessa, että kauhia tunku neuvolaan tällä hetkellä! :D

Näytit pikkuakka olevan tuolla toisessakin pinossa, mut oon niin sekasin "kuka on kuka" et mikäs se sun tilanne olikaan?

Mulla siis esikoisen odotus, 7. viikko alkoi justiinsa, ja neuvolaan pääsen 01.06 ja sitä jännittyneenä odottelen!

Hmmh,pitäisköhän toi otsikko vaihtaa kevätvauvojen odottelijoiks, jos meitä ois sit muitakin! :)
 
Juu samassa pinossa näytetään piinailevan! :)

Mun tilanne on se, että toinen lapsi tulossa, esikoinen syntyi 07/08, ikää 25v ja LA 24.1. Mulla on ultra 1.6, sen jälkeen varmaan varailen neuvola-aikaa.

Muuta vaan otsikko jos haluat. Kivahan se olis muidenkin lahtelaisten kanssa höpistä. :D

Onnea myös aurora sulle tulevasta naperosta!
 
Hei vaan hei! :D

Ootteko te muuten ihan kotosin Lahesta, vai muuttaneita kuten minäkin?

Joo, ja ehkä mä vaihdan ton vuosiluvunkin, kun hokasin illalla nukkumaanmennessä, et 2009 tammikuu on jo aika pahasti mennynnä :D:D:D Mun aivot on lahonneet jo.

Ai ensin on ultra ja sit neuvola? :O mä oon aina luullu et ne menee toisinpäin?
 
Moi!

En ole kotoisin Lahdesta, muutin tänne 2001. :)

Katsos, on vissiin aivot jumissa täälläkin, en huomannut koko vuosilukua! Kotiäitiys tyhmentää! :LOL:

Joo mä varasin siis varhaisultran yksityiseltä, haluan varmistaa että masussa varmasti kasvaa jotain.. :ashamed: Yleensä on kyllä neuvola ensin ja sitten vasta np-ultra. En vaan malta odottaa sinne 11-12 vkolle asti..

Missä päin Lahtea muutes asustelet?
 
Onpas taas ollut netin käyttö vähemmällä.. Kaikenmoista puuhaa muka :D

Asustellaan Möysässä, mä oon muuttanu vasta tänä keväänä Lahteen. En millään malttas oottaa sitä neuvolaa mikä on viikon päästä :D Tuntuu jotenkin, että oonkohan mä nyt edes raskaana....Tosin etovasta olosta ja ihme ruokahimoista (tai yökötyksistä) päätellen olen. Alaselkä on kans kipee, mut niinhän se mulla aina on :D Nyt näyttää onneks siltä että mieskin pääsee neuvolaan mukaan :)

Ootko käyny mammajoogailemassa aiemmin? Mä ajattelin et jos sitä kokeilis jos vaan aika antaa myöten.. Niin joo, ja tiiätkö vauvauinnista Lahdessa, et missä on jne? Kaverilta kuulin et Turussa on niin tunku et pitää ilmoittautua tyyliin lasketun ajan mukaan ryhmiin...
 
Mä myös Lahesta, muutin 2006. mulla kyllä viikkoja jo 21+4 =) Esikoisen kanssa ei menty vauvauintiin, mutta oon kyllä kuullu että ne on ilmottautunu jo hyvissä ajoin ennenkun vauvakaan on syntyny, ehkä muutamia kuukausia ennen laskettua aikaa.
 
Emspu, onko sulla käsitystä missä koko vauvauintia täällä on? Tutkin sitä joskus aiemmin netistä pikaisesti, enkä saanut selkoa.
Viikkoja 21+4, tai +5 tänään ilmeisesti, eli millonkas siitä tuleekaan laskettu aika? Auringossa paistattelin tänään niin, että ei taida pää enää toimia niin et jaksas laskea :D
 
Heippa Haaveilija-Iita!

Oireina minulla on lähinnä aamuisin etovaa oloa, väsymystä, saunassa ollessa tulee huimausta ja huono oloa, rinnat aristaa, pissalla saa juosta tiheämmin. Samat oireet on nyt kuin edellisessäkin raskaudessa.
 
Oireina ei taida olla ollu koko raskauden aikana muutakun väsymystä ja vessassa juoksemista, muuten on ollu olo ihan normaali. Niin oli ensimmäisessäkin raskaudessa, paitsi kovat liitoskivut loppumetreillä :|
 

Huh, se siitä mukamas aktivoitumisesta tähän kirjoitteluun, aika menee töissä ja loppuaika pahoinvoidessa.. Eilinen oli "huippu"päivä, oksennusta x7, juhuu. Edelleen odottelen siis pahoinvoinnin loppumista!

Mä jäin tuolta neuvolakäynniltä pohtimaan, kun se täti sanoi et ultraan tulee lähete,*(siis siihen niskapoimu) ja et heidän lääkäri kattoo ultralla vaan lähinnä kohdunsuun ja onko tulehduksia.. Siis mitä, ultraako se lääkäri ny kuitenkin, ja selviääkö siinä vielä pikkuisesta mitään, siis että semmonen siellä on ja oikeassa paikassa? Käytäntökin tuntuu vaihtelevan kaupungittain et kuka tekee ja mitä..

Mut nyt töihin, mukavaa päivänjatkoa teille! :)

 
Huhhuun tota sun pahoinvointia. Mulla ekassa raskaudessa oli neuvolalääkäri 10+6 ja siel kuunteli vaan sydänäänet ja tutki kohdun koon ja kohdunsuun tilanteen. Niskapoimu oli sillon vkolla 12+1 jossa sitten ultralla katottiin alakautta.
Tässä raskaudessa 12+1 oli ensin niskapoimu ja ultrattiin alakautta ja ensimmäinen lääkäri käynti oli vasta 14+1 ja sillon se lääkäri katto ultralla vatsanpeitteiden läpi sitä vauvaa kaiken muun lisäks. Lääkäri kertoja on taas kolme ja ainakin niistä kahella viimesellä se kattoo ultralla, ensimmäinen varmaan riippuu viikoista. :) Näin siis ainakin meillä on käyny nyt näissä kahessa.
 
Uskaltaakohan edes ääneen sanoa, mutta pahoinvointi on tainnut hitusen laantua! :) Kolmeen päivään vaan yksi oksennus, jee :)

Mulla oli tosiaan eilen se neuvolalääkäri, eilen siis 9+0, ja katsoi se ultralla, ja nähtiin pikkuinen ja sydämen syke! :) Ihanaa! Nyt on kiva kun tietää että siellä oikeasti on pikku-Muru tuloillaan ja kasvaa oikeassa paikassa. Niskapoimu-ultraan ei oo vielä tullut kutsua, th tais sanoa et laittaa sinne lähetteen vasta nyt, kun sekin eilen nähtiin. Viimeks käsitin jo et ois laittanut heti.

Meidän lääkäritäti oli aivan ihana, ja sain uuden ajan parin viikon päähän että kurkistellaan vauvaa sitten taas! :heart: Viikon päähän se sitä tarjotteli,mutta töiltäni en pääse silloin.'

Empsu minkäikäinen sun ensimmäinen muuten on? Ootko siis vielä kotosalla vai jo töissä takas?

Mukavaa päivänjatkoa! :)
 

Yhteistyössä