Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kiitos Ippu kun olet päivitellyt listaa. Tipahdin uusimmalta listalta pois, mutta voisin jatkossa ängetä mukaan. Yritän hillitä tätä vauvahaaveilua, koska nyt on kp 4/30-32 ja toinen yk vasta monen monen päivän kuluttua edessä. No, enpä onnistu yhtään hillitsemään itseäni. Onneksi tuo esikoinen järjestää äiskälle sopivasti puuhaa, etten koko päivää surffaile netissä kaiken maailman vauvasivuilla. Tämän päivän suunnitelmiin kuuluu greippimehun osto. Enpä ole sitä koskaan juonut, mutta nyt aion maistaa. Jos se jotenkin auttaisi tätä projektia. =)
 
Maanantaita kaikille =)

Kylläpä on hurjaa vipinää ollut muutama päivä, ei ole ehtinyt edes muitten juttuja juurikaan kommentoida. No toisaalta hyvä että oli kiirettä tuona haamuiluaikana, kului aika vähän nopeammin! Nyt on jo ihan rauhallinen mieli, kyllä uskon jo itsekin raskaana olevani! =)

Kävin tsekkaamassa LA:n, se on menkkojen mukaan 5.2. ja esikoinen 11/05. Tämä siis listaa varten. =)

Ippu olin autuaasti jo unohtanut ne ovistestit, sorry! Voin kyllä pistää ne sulle postiin, laita vaikka yv:llä mulle nimi ja osoite. Voi olla etten ehdi tämän päivän jakeluun niitä saamaan, mutta kipaisen viimeistään illalla postittamaan ne kunhan mies tulee töistä. Niin ja saat ne ihan maksutta, kun en mä niillä enää mitään tee =) ja menevät joka tapauksessa vanhaksi ennenkuin mahdollinen seuraava lapsi olisi suunnitelmissa. :D Tuleepahan ainakin hyötykäyttöön. =)

Mouku negapahoittelut. :( Toivotaan plussaa sinne ensi kiertoon... biletä kaverisi kanssa oikein olan takaa! =)

Kivaa että on niin paljon uusia taas ilmoittautunut, tervetuloa kaikki :flower: Saadaan sitten yhtä pirteä ketju tuonne odotuspuolelle! Taidanpa lähteä sitä perustelemaan... =)
 
Super suuret onnittelut kaikille plussanneille!
Ihanaa että pino alkoi kasvaa oikein rytinällä!

Kova tsemppi päällä että päästään me muutkin sinne. Greippimehua menee litratolkulla ainakin täällä.
Vielä pitäis malttaa viikko omaan testaamiseen,jännittää.

Ja tervetuloa uusille taas munkin puolesta. :wave:

Pikakuulumiset täältä,nyt takaisin siivouksen pariin. :xmas:
 
Ippu aikalaillahan nuo laskurit siihen viittasivat, että ovis olisi 31.5. tienoilla. =) Tuo Pesun laskurin "hedelmällinen aika alkaa 26.5." tarkoittaa ymmärtääkseni sitä, että jo ennen varsinaista ovista alkaa limat muuttua "hedelmällisemmäksi" siis liman rakenne muuttuu niin, että siittiöt pysyvät siinä paremmin hengissä. Jostain mä tuosta netistä luin, en vaan muista mistä... kannattaa tarkkailla omaa kroppaa, mä huomasin kyllä sen oviksen alavatsakipuiluista, himokkuudesta :whistle: ja runsaasta limasta mikä oli sellaista "kananmunanvalkuaista". Toivottavasti testit ehtii ajoissa perille! =)
 
Ippu: Kyllä juurikin niin, eli aina pinoudutaan sen viikon kasaan, jolloin menkat alkaa tai plussa ilmestyy.. noin niinku ytimekkäästi sanottuna. =)

Ja niistä ilma "pieruista" piti sanomani, että mulla myöskin joskus kuuluu sama ääni kun on oikien villiks meno heittäytynyt ja ilmaa menee väliin.. se on aika villi tunne ja epämiellyttvän kuulonen, varsinkin ku pitäs olla seksikkäänä petipuuhailemassa. :LOL: :ashamed:

Älyttömästi tullut uusia kevätvaavin odottajia. Mahtaakohan kukaan olla samalta paikkakunnalta, että ois sit laitoksella samaan aikaan jos joskus tärppää! =)

Ukko just eilen sano että kun sitte oot raskaana niin hommaat oikeita raskaus ystäviä eikä mitään virtuaali kavereita. :LOL: Oishan se mukava löytää joku samassa tilanteessa oleva, sitten kun se päivä koittaa.

Mulle vois siihen listaan muuten laittaa, että juhannuksena alkaa yritys. Tosin yritän ylipuhua, että se alkais seuraavien menkkojen jälkeen kun juhannuksena ovis on jo menny ja sit pitäs odottaa vielä seuraavatki menkat.

Nyt on kyllä jo juilinu mahassa sen verran, että täti saapuu piakkoin.

Miten muut aina muistaa mitä ihmiset on sanonu ja osaa kommentoida niihin. Mä aina unohdan kaikki jutut ku alan kirjottaa ekaa kommenttia. :ashamed:
 
Hei taasen! :flower:

Minunkin tietoni olivat pudonneet jonnekin uusimmalta listalta, voisiko joku lisäillä ne, kun ei itseltäni varmaankaan onnistu!

Sitten yksi tyhymä kysymys, voisko joku ystävällinen hieman valaista noiden listassa käytettyjen lyhenteiden taustaa, niin voisin ilmoitella tarkemmin omasta tilanteestani. =)

Kerron nyt sen verran itsestäni, että olen hieman yli 30-kymppinen ja kovalla halulla raskautumassa tulevaksi kevääksi tai kesäksi. Kolmonen olisi toiveissa, aiemmat 99 ja 02 syntyneitä. Aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet tosi helposti ja nopeesti, nyt näyttäis olevan paljon työläämpää. Liekö iälläkin jo merkityksensä? :whistle:

Paljon onnitteluja jo plussanneille. :flower:
 
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Hilipati nolona ilmoittautuu listojen sabotoijaksi...voi ei. En taida enää päivitellä noita. Laskeskelin kyllä omia kp:ta ja ihmettelin että jokos sitä näin pitkällä ollaan. Ja samalla olin hirmu tyytyväinen, että tuli eilen puuhailtua kun ovis olisi päivien mukaan just käsillä. Voi tyhmä mua..

Ai niin, Ninnukalle piti vielä valaista, että listassa olevat lyhenteet tarkoittavat seuraavaa: kp=kiertopäivät, eli monesko päivä menossa/miten pitkä kierto on (esim. 13/28), ja yk=monesko yrityskerta on meneillään. =) <br><br>
 
En ole hetkeen täällä käynyt (ei pysty, kun en muuten malta odottaa, että käyn eka siellä papassa uudestaan kesäkuussa ja sit vasta laitetaan yritys alulle) ja mitä, mitä Hissukka on plussannut. Tuhannesti onnea, ihanaa!
Mulla on nyt olleet työasiat mielessä. Kävin tänään työhaastattelussa. Pitäkää peukkuja! Ois niin kiva mennä vähäksi aikaa töihin, ennen mahdollista toista lasta. Sinä Hissukka, et varmaan nyt mene tässä välissä töihin vai? Onhan se kivaa, et saa esikkokin olla pitkään kotona. Vähänhän tuo hoitoonlaittaminen surettaa. Mutta, jsopa sitä sais ens vuonna jäädä äippälomalle, niin sais esikkokin taas olla kotona. Hypinköhän vähän asioiden edelle, kun ei viel oo töitä, enkä ole raskaanakaan..
 
Minja kiitos onnitteluista. =) Olen kyllä suunnitellut niin että en tässä välissä enää töihin mene, jos raskaus nyt tästä normaalisti etenee. Pitäisi välillä laittaa vähän jäitä hattuun, ainakin torstaiseen Viimeiseen Testaukseen asti, haluan kuitenkin nähdä testissä vielä sen vahvan viivan. ;) Mutta kun on ylioptimistinen luonne, niin on! B) Olen kyllä edelleen työkkärissä työnhakijana, saa nähdä mitä he tästä tilanteesta sanovat, pistävätkö työnhaun poikki ja hoitovapaalle sitten... no, sinne en kyllä ala mitään ilmoittelemaan ennen ekaa ultraa. =)

Peukut pystyssä että sulle tulee töihinkutsusoitto! =)
 
Ippu kiitos vinkistä.. mitenhän en oo ite tota hokannu. :ashamed: Nyt pystyn siis jopa kommentoimaan oikeille nickeille, jos siis ehdin tässä koneella niin kauan olemaan. Töissä kun en kehtaa 2+:aa selata.. :)

Sitä mun piti vielä kysyä, että loppuuko tää näppynaamaisuus koskaan? Siis se joka johtuu pillereiden lopettamisesta. Mä en kestä enää!! Oon ruma ku röllipeikko. Onneks on otsatukka. Koko otsa täynnä sellasia pieniä valkosia näppyjä jotka sit märkii jos niihin koskee. :kieh:
 
Meillevauva
On se hyvä että täältä voi tulla katsomaan oman kp:sä B) , oikein yllätyin että mulla ois kaksi päivää menkkojen alkuun eikä mitään päänsärkyä ole tullut! Mulla siis tulee sellainen kahden päivän hedari joka lähtee vasta kun menkat alkaa eikä mitkään buranat auta vaivaan..

Tosin nyt kun tiedän tilanteen, varmaan iskee se hedari :kieh:

Mitään ihmeempiä olotiloja ei kyllä ole ollut.
 
Ippu testit on postissa, huomenna pitäisi saapua. =)

Anoppi oli eilen kylässä mutta vielä sain pidettyä kieleni kurissa meidän vauvauutisista. :D Kyllä me varmaan aika pian jo kerrotaan lähipiirille, mutta haluan vielä sen yhden testin tehdä...

Tulkaapahan pikaiseen mun seurakseni tuonne odotuspuolelle. :D Plussatuulia puhaltelen... :whistle:
 
Moi,

en ilmeisesti vielä tänne ole ilmoittautunut. Mutta koska täällä näyttää olevan mukavan vilkasta keskustelua, niin liityn mukaan, jos sopii? Nää haaveet vaan siirtyy ja siirtyy, eli nyt menis jo sinne keväälle 2008, jos tärppäis. Eli tässä tiedot:

Piipi79..............1. lapsi................kp 34/24-32......yritys alk. 1/2007, nyt yk 5.

Eli tässä kierrossa on päivät pitkällä, mutta plussaa ei testissä vielä näy. Taitaa kierrot olla edelleen sekaisin pillereiden jälkeen :/
 
Vähän on ollut hiljaiseloa meikäläisen puolelta. Sitä se teettää tuo viimeinen työviikko :D No kohta hlpottais, enää kaks päivää ja kevätjuhla (ja neljät lakkiaiset kierrettävänä!!!)

Aika massiivisilta alkoi näyttää noi meidän listat B) Taitaa olla kevättä rinnassa...

Jep mut ei mulla oikeasti ollut asiaa, kunhan noita isäntiä kotiin odotellessa kävin vilkaisemassa mitä tänne muille kuuluu =)
 
Hei taasen! =)

Kiitos paljon neuvoista. Mulla olis tilanne sitten seuraavanlainen, kp.3/30-32, 03/07 ja yk. 4. :) Koko kevään on ollut hirvee stressi töistä, opiskeluista ja perheen yhteen sovittamisesta. Mutt nyt opinnot on tältä keväältä ohi ja töistäkin pian kesäloma, joten voi rauhoittunein mielin alkaa panostamaan kolmosen työstämiseen. B) Toivotaan, että kesän aikaan onnistuu tärppäämään! ;)

Mukavaa viikonjatkoa kaikille palstalaisille! :hug:
 
Voi persus.. kirjotin hirveen litaninan ja sit tää onneton sanoo että tuli virhe ja koko teksti hävis. :kieh: 2+ vois luopua noista hyörivistä ja pyörivistä mainoksista ni ei ois niin raskaat sivut..

Ippu: Minä ainakin tajusin mitä tarkoitat. Meillä muuten myös mies kärsi jokunen vuosi sitten masennuksesta ja paniikki häiriöstä. Söi jonkin aikaa lääkkeitä, mutta nyt on jo muutaman vuoden pärjännyt hyvin ilman. Uskon että tilannetta helpotti kun ei enää miettinyt kokoajan mitä muut ajattelee ja tekee. Löysi tavallaan oman itsensä jne. Välillä oli kyllä rankkaa. Hienoa että sinä voit jo hyvin!! :hug:

Minttu mamma: Minäkin pongasin kaupassa pelkästään vihannesosastolta kolme raskaana olevaa ja miljoona vastasyntynyttä. Ukko ehti jo kieltää toisten kärryihin kurkkimisen.. :LOL:

Eikö kenelläkään ole tietoa pillereiden lopetusnäppyjen poistumisesta!? En kestä enää näitä! :'(

Tuleeko ennen menkkojakin paljon valkovuotoa? Tänään ollut liukkaat päivät ja säikähdin, että eihän se ovis näin myöhään vasta tuu? (kp 27)
 
Ippu kyllä ajatuksillaan voi saada paljon aikaan, vaikka ne ois sit ihan alitajunnan tasolla olevia. Tiedän esimerkiksi monia tapauksia, että lasta on yritetty ties kuin kauan ja lopulta on turvauduttu hoitoihin. Mutta sitten kun esikko on syntynyt, niin eipä ole mennyt kauaa, kun on syntynyt toinen lapsi ihan luomuna ja vahingossa. Eli sit kun ei ole enää tarvinnut "stressata" vauvanteosta. No sulla on vähän eri tilanne, mutta sama pointti.
Olikos sulla muuten joku työ, johon palata vai ihanko uutta alat etsiä tai siis sit joskus kun palaat työelämään?
Hissukka mun ystävä saa pian toisen lapsensa ja on kans työtön ja ollut siis kotona esikon ( 2v.) kanssa. Häntä ei ole pakotettu hoitovapaalle, vaan hää on edelleenkin työttömänä, kunnes mammaloma alkaa. Siis nou hätä :)
 
Hissukka: onnittelut plussauksesta! Mä yritän pitää hiukan matalampaa profiilia tässä palstailussa kun eka yk meni ihan hysteeriseksi ku piti koko ajan roikkua palstalla. Nyt olen pysynyt onneksi enemmän sellasella tjot-meiningillä.. (Ainakin ulkoisesti). :saint:
Nyt siis tosiaan kp huitelee yli 20 ja ei kyllä hirveitä odotuksia ole tälle kierrolle kun työvuorojen takia on peittoa heiluteltu vaan kahdesti tässä kierrossa. Tosin aika hyvin kierron keskivaiheilla eli eihän sitä koskaan tiedä. Ovistestitkin jätin ostamatta. Kaapissa odottaa yksi raskaustesti jota ajattelin sit ens viikolla käyttää. Jos täti ei ehdi ilmestyä paikalle.. Mutta kovasti edelleen plussatuulia kaikille palstailijoille. Kovasti olen teidän kuumeilussa mukana ja luen juttuja lähes päivittäin. Jos nyt tärppäis tästä kierrosta niin aika pian joutuu asian paljastaan ystäville kun toi juhannus on meillä yleensä aika kostea mökkijuhla eli paljastun kyllä samantien. Mut eihän sillä niin väliä, tuskin pystyisin niin hyvää uutista edes salaamaan.

Ja tosiaan tuntuu että kaikki muut on raskaana paitsi itse. Kaveri sai tänään keisarinleikkauksella tytön aamulla. Harmi ku on niin kaukana ettei pääse kattoon..
 
Rhea samoissa kiertovaiheissa ilmeisesti ollaan. Nyt minulla kp28 alkoi reilut 10min sitten. (Tulin vasta kotiin, ja heti piti päästä vielä kurkkaamaan päivän plussaukset :whistle: ) Ja samaa pohdiskelin tuosta valkkarista, kun tuntuu että viime päivinä sitä on oikein tulvimalla tullut ;) Ja muistelisin, että ennenkin aina tädin lähestyessä, kosteusprosentti lisääntyy :) Jotenkin tietysti alkuun ajattelin, että kun en tuosta kierrosta ja ovulaatiosta tiedä vielä, kun ensimmäinen luomukierto menossa, niin että jospa kyseessä olisikin myöhäinen ovis... :whistle: Mutta eipä se sitä taida olla :\|

Ippu se on tuo masennus salakavala ja ikävän pitkäaikainen kumppani. Mutta onneksi nykyään yhä useammat ymmärtävät, että kyseessä on sairaus, joka vaatii (usein, jollei aina) hoitoa parantuakseen ja aikaa ja voimia. Meillä perhepiirissä on vielä taisto tuon masennuksen kanssa melko alussa yhden perheenjäsenen kohdalla. Ja ikävä kyllä monet eivät vielä tajua koko sairautta ja suhtautuvat hyvin vähätellen. "Miksi se nyt on tuollainen, eikö se nyt voi edes yrittää olla normaali, jne" - aika tavallisia kommentteja, joita on kuullut sanottavan masentuneesta. :(

Mutta ihana, että olet saanut niskalenkin omasta masennuksestasi, ja voimia jatkoakin ajatellen! :heart:

Nyt tämä tytsi lähtee peiton alle ;) Niin ja ihan vaan nukkumaan :whistle:
 

Yhteistyössä