En oo kerennyt käymään täällä, anteeksi! Vielä on vauva haaveissa mutta sellaseksi taitaa jäädäkin, siltä ainakin tuntuu. Tässähän on nyt käynyt niin että toi mies on joulukuun alussa muuttunut tyystin. Suurin muutos on se että muistutetaan nykyään kämppiksiä kun suhteessa eläviä aikuisia. Siis seksi on loppunut melkein kokonaan. Joulukuussa harrastettiin seksiä tasan kaksi kertaa ja niin myös tammikuussa. Miehen kanssa oon yrittänyt ottaa asian puheeksi mutta eihän siitä mitään tule kun on niin perus suomalainen mies joka ei puhu. Aina kun oon maininnut asiasta niin hän on vain tokaissut että minä pihtailen vaikka asia on täysin päinvastoin. En saa nykyään tyyliin edes koskee tuohon mieheen ja jos kosken niin se menee kauemmaksi tyntää mut pois vierestään ja muuta. Joulukuun alussa sillä alko olee paljon menoja ja kun sanoo lähtevänsä käymään nopsaa jossain sillä saattaa vierähtää 3-5h eikä vastaa puhelimeen tai soittaa myöhemmin minulle päin. Toisekseen hän lähti viettää iltaa kavereiden kanssa eikä tullut yöksi kotiin eikä koskaan ennen tällaista ole tehnyt, eikä viittinyt edes soittaa eikä vastannut mun soittoihin ja tuli ihan muina miehinä seuraavana päivänä kotiin, nukku muutaman tunnin ja katos taas saman tien herättyään 4 tunniks omille teilleen.
Ymmärrän että tuolla on nyt paljon stressiä mutta kuitenkin on käynyt mielessä että oiskoha sillä joku toinen? Ja ennen kuitenkin seksiä ollaan harrastettu päivittäin ja ihan yks kaks se loppuu ihan kokonaan niin ei mun mielestä ole kaikki ehkä kohdallaan.
Auttakaa mitä mun pitäis tehä? onko kellään ollut samanlaista tilannetta?
Tää vauvaprojektikaan ei voi olla syynä koska ei juuria asiasta niinkään puhuta enkä sitä millään tavalla painosta ja itse alunperin ehdotti että tehtäisiin lapsi. Tilanne tuntuu nyt vaan niin toivottomalta että hetkittäin mietin että vois olla helpompi vaan lähtee ja laittaa mies vaihtoon. Välillä mietin että minkähänlainen tilanne tulee olemaan jos ja kun oon raskaana ja sen jälkeen kun lapsi syntyy ja pohdin kannattaako niitä lapsia nyt edes yrittää kun tilanne on aika huono. Mulla on kyllä aika vahva tunne että tolla on muita naisia kierroksilla.
Tulipa pitkä vuodatus mutta helpotti.
Mulla diis menossa yk2 ja kp21/31
Ymmärrän että tuolla on nyt paljon stressiä mutta kuitenkin on käynyt mielessä että oiskoha sillä joku toinen? Ja ennen kuitenkin seksiä ollaan harrastettu päivittäin ja ihan yks kaks se loppuu ihan kokonaan niin ei mun mielestä ole kaikki ehkä kohdallaan.
Auttakaa mitä mun pitäis tehä? onko kellään ollut samanlaista tilannetta?
Tää vauvaprojektikaan ei voi olla syynä koska ei juuria asiasta niinkään puhuta enkä sitä millään tavalla painosta ja itse alunperin ehdotti että tehtäisiin lapsi. Tilanne tuntuu nyt vaan niin toivottomalta että hetkittäin mietin että vois olla helpompi vaan lähtee ja laittaa mies vaihtoon. Välillä mietin että minkähänlainen tilanne tulee olemaan jos ja kun oon raskaana ja sen jälkeen kun lapsi syntyy ja pohdin kannattaako niitä lapsia nyt edes yrittää kun tilanne on aika huono. Mulla on kyllä aika vahva tunne että tolla on muita naisia kierroksilla.
Tulipa pitkä vuodatus mutta helpotti.
Mulla diis menossa yk2 ja kp21/31