Kevät ja halukkuus naisilla ja miehillä?

Itse nimim. vuonna syntyneenä olen huomannut isoja heittoja seksuaalisessa halussani ja varsinkin vuodenaikojen mukaan. Kevät, kesä ja syksy panettaa suuresti.. Taas talven lopussa halut hiipuu kunnes päivä pitenee ja taas on vain se yksi mielessä....;)

Miten muilla palstalaisilla vuodenajat vaikuttaa haluun?
 
No mulla ei niin paljon heittele, mutta kevät on kyllä pahinta aikaa...
Jokseenkin näin, mutta keväällä tulee katseltua "sillä silmällä" lähestulkoon kaikkia "naimaikäisiä" naisia :p. Hankalaa työssä, koska on pakko kätkeä katseensa :$. Siltikin joskus ymmärrän, että päiväuneni kohteena ollut nainen tajuaaa tilanteen :O. Koen tämän pääsääntöisesti kiusallisena :ashamed:. Mikä lie naisen näkökulma asiaan, tuntuuko "silmillä riisuminen" kiusalliselta tai kiehtovalta :confused:?
 
Jokseenkin näin, mutta keväällä tulee katseltua "sillä silmällä" lähestulkoon kaikkia "naimaikäisiä" naisia :p. Hankalaa työssä, koska on pakko kätkeä katseensa :$. Siltikin joskus ymmärrän, että päiväuneni kohteena ollut nainen tajuaaa tilanteen :O. Koen tämän pääsääntöisesti kiusallisena :ashamed:. Mikä lie naisen näkökulma asiaan, tuntuuko "silmillä riisuminen" kiusalliselta tai kiehtovalta :confused:?
Eiköhän se ole vähän tilanteesta kiinni, miltä se tuntuu :)
 

Yhteistyössä