hönö
jos minä soitan kuulostaa hän kuitenkin iloiselta muta ei kuitenkaan ikinä itse soita. lopetanko yhteydenpidon kokonaan vai soittelenko sen 3 kertaa kuussa. ärysttää vain aina itse olla se joka soittaa.
Mä oon ihan samanlainen. emmä vaan osaa/kehtaa/uskalla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Kaikki ei vaan ole soittelevaa tyyppiä. Mua aina jännittää soittaa ihmisille, koska mietin, että jos tää ihminen tekeekin jotain muuta tai on huonossa paikkaa. Mulla on vaan muutama ihminen, joille kehtaan, jaksan ja muistan soittaa ihan tosta vaan oma-aloitteisesti.
Mä myös.Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Mä oon ihan samanlainen. emmä vaan osaa/kehtaa/uskalla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Kaikki ei vaan ole soittelevaa tyyppiä. Mua aina jännittää soittaa ihmisille, koska mietin, että jos tää ihminen tekeekin jotain muuta tai on huonossa paikkaa. Mulla on vaan muutama ihminen, joille kehtaan, jaksan ja muistan soittaa ihan tosta vaan oma-aloitteisesti.
Jaa just, on puhelut kalliita :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mä en soita koskaan kenellekään.. en vaan saa aikaseks.. viestiä laitan joskus ku muistan... toiseks puhelut on kalliita
mut ku ei soita kenellekään niin se on 0e. eurokin on liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Jaa just, on puhelut kalliita :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mä en soita koskaan kenellekään.. en vaan saa aikaseks.. viestiä laitan joskus ku muistan... toiseks puhelut on kalliita
Kannattais varmaan vaihtaa liittymää. Mulla oli viime kuussa soitetuita puheluita vähän yli 15 tuntia ja lasku oli jtn. 25?.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilman ystävää:Juu,olin aikoinaan samassa tilanteessa. Sit päätin että hyvä ystävä saa soittaa seuraavaksi. On kulunut yli kuusi vuotta,eikä ole koskaan soittanut.