Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Tosi ymmärtäväisiä olivat työterveydessä. Sanoivat että selvästi työuupumusta... Nyt viikko sairaslomaa ja unilääkkeitä kouraan... Ens viikolla vielä kontrolliaika ja katotaan sitten että jatkuuko sairasloma vai ei...
 
sasuma hyvä et sait sairaslomaa ja saat levätä kunnolla. Stressi ei ole hyväksi ja vaikuttaa myös tuohon raskautumiseenkin varmasti. :hug:

Soitin vielä neuvolan tädillekin tosta mun kierrosta, kun tuppaa venymään, mutta käski vain odotella vielä parisen kuukautta menkkoja ja tekemään testiä aina välillä. Siis kyllä mulla nuppi hajoo, jos mä tässä kauankin joudun niitä odotteleen ennenkun asialle tehdään yhtään mitään. PLÄÄH... pitäis olla ajattelematta kuulemma koko asiaa ja tärppi voi tulla sit koska vaan. Noh helpompihan se olis olla stressaamatta/ajattelematta, jos olis edes menkat suht säännölliset. :/ Mut joo yritänpä keksiä muuta ajateltavaa sitten... =)
 
Olen ollut kauan hiljaa kun harmitti kun plussaa ei kuulu ei näy eikä meinannut pää sitä kestää, mutta mut lauantaina tein plussa testin :D eli tällä hetkellä mennään kuudetta viikkoa.. ja jännää on.
Kaikille tsemppiä yritykseen ja jaksamista venailuun! :hug:
 
Edda ja jonnas1984 :hug:

sasuma: hyvä, että sait saikkua! Mutta kokemuksesta voin kertoa, että viikko tuskin vielä auttaa tarpeeksi... Ole tiukkana siellä työterveydessä. Mäkin jouduin oleen, sanoin, että en halua mihinkään lääkekierteeseen, koska yritän raskautua. Mulle nimittäin olis varmaan syötetty lääkkeitä vaikka kuinka kauan jos en olis sanonu etten enää halua. Kaks kuukautta mä niiden avulla nukuinkin ihan hyvin ja jaksoin töissä. Mutta kyllä ihmisen pitäis pystyä nukkumaan ilman lääkkeitä...laita asiat tärkeysjärjestykseen ( kuten olet jo tehnyt kun menit lääkäriin) ja ota / vaadi itselles aikaa "kuntoutua"!
Anteeks kauhee vuodatus, toi kaikki kurjuus on vaan niin voimakkaasti vielä mielessä...! Voimia :hug:

Huomenna olis se gynekologi...vähä jänskää mitä se tuumaa. Toivottavasti ei ole mitään ihmeellistä ja käskee mennä kotiin heilutteleen peittoja! :LOL:

Hipsulle onnea! :flower:
 
Olipa eilen päivä, kirjottelen tätä yöllä 4 aikaan kun ei oikein uni tule...kävin eilen gynellä ihan normitarkastuksessa ( vuosi sitten edellinen tarkastus + papa) ja siinä sitten tietoja kysellessä lekuri totesi että nyt on käynyt niin että viimevuoden papa tulosta ei jostain syystä oltu " kuitattu" lääkärin toimesta eikä ilmoitettu eteenpäin, tulos oli ollutkin viime vuonna jo luokkaa III, ja siis tästä ei minulle mitään tietoa. Nyt tuli suoraan lähete sairaalaan koepalojen ottoon ja jatkotutkimuksiin. Pikkasen pisti vihaksi. Nyt tässä on vaan miettinyt että mitä siellä on vuoden aikana ehtinyt muhimaan... :| Ja nimenomaan kun yksityisellä käynyt sen takia että hommat hoituu ja palvelusta maksaa. Hohhoijaa...Ja nyt siis vauvantekopuuhat jäissä niin kauan että selviää mikä on ja miten pitää hoitaa. Siis tää ei vaan oo totta!! :'( :headwall: Pelottaa hirveesti ja koko ajan vaan miettii pahinta. Tuntuu että tänä vuonna on sattunu itelle hirveesti kaikkee pahaa, työttömyys alkuvuonna ja nyt tämä. Sitä vaan ajattelee että mitäköhän vielä. Nyt vaan ei sais ajatella asiaa koko ajan ja pitäis vaan odottaa niitä tutkimuksia eikä murehtia etukäteen. Pelottaa ne tutkimuksetkin kun oon aika kipuherkkä. No joo, tässä oli tällänen yöllinen "purkaus". Päivittelen tilannetta kun jotain tapahtuu. Nyt tuli vaan tosi vahvasti sellanen tunne että miten kovasti sitä vauvaa oikeesti haluaakaan ja sitten tulee tälläsiä juttuja. No, takasin nukkumaan nyt. |O
 
Onnea Hipsu :flower: :heart:

Ja kiitos kaikille tuesta mun tilanteesta! :) ...olin yöllä hereillä vielä 3.30 ku ei saanu nukuttua, pitäs vissiin tänään hakee ne unilääkkeet ja kokeilla edes, ei tästä muuten mitään tuu... Tuntuu että töissä eivät välittäneet yhtään ku soitin ja sanoin että miksi oon saanut sairaslomaa....
 
KILLI80: siis miten tollanen virhe voi käydä??!!! :eek: pääsetkö sä heti pian sinne tutkimuksiin???? voi kumpa ei olisi mitään pahaa! tottakai pelkää hirveesti ja varsinkin kun se on ollu jo vuosi sitten III luokkaa! paljon voima haleja ja jaksamisia sulle, toivottavasti kaikki asiat selviää! :hug: :heart:
 
Killi80: Ei voi olla totta!!!! Järkyttävä virhe!!!!
Toivotaan parasta, koita jaksaa :hug: Haasta ne jenkkityyliin kaikki oikeuteen :kieh:

Mä kävin tänään siellä gynekologilla ja se vähän epäili et saatan tarvita jotain lääkitystä, et ovulaatio käynnistyis / käynnistyis aikaisemmin.
Ultrassa näkyi kuitenkin, että yksi munarakkuloista saattais olla alkanut kehittyä niin kuin yhden niistä pitääkin. Haluaa vielä tarkistaa, joten menen maanantaina uudelleen.
Täähän menee ihan vauvan TEKEMISEKS :LOL:
 
on ollut kyllä kova murehtiminen koko ajan päällä, vaikka kuinka ajattelee että ei pitäis murehtia etukäteen niin silti sitä miettii. Tulis nyt vaan äkkiä aika sieltä sairaalasta niin olis ne alkututkimukset ohi ja ehkä jotain selvillä. Ja sen jälkeen voi tosiaan alkaa miettiä sitä potilasasiamieheen yhteyden ottoa... :kieh: On tämä kyllä aikamoista mitä ihmisen tielle tulee. Onneksi isäntä suhtautuu asiaan aika tyynesti, on sitä mieltä että ei pidä hötkyillä vielä. No, mites se sanonta olikaan, se mikä ei tapa vahvistaa..toivon mukaan käy näin päin. :D mutta päivä kerrallaan nyt ja odotellaan sitä sairaala aikaa. Tässä kun vielä pitäis jaksaa töissäkin olla ihan niinkun ei mitään.
 
PERJANTAI 4.9.09



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK


ESIKOISTA KUUMEILEVAT :

dana88.................kp31/23-29..........yritys käynnissä..........7
Edda.....................kp2/??..........yritys käynnissä...........3
Guess80................kp 28/30-37.........yritys käynnissä...........4
killi80.....................kp 13/30...............yritys käynnissä...........3
Pikkuapina.............kp 14/28-29........yritys käynnissä...........6
Pippuri79...............kp 14/40-42........yritys käynnissä...........6
Opal........................kp 20/29-32............yritys käynnissä.............2
Esperanzadora........kp 7/28-29 ........Yritys käynnissä..........4
Jolanda K..............kp 19/29-35...............yritys käynnissä...........4
Sasuma................kp 36/36.................Yritys käynnissä..........11


TOISESTA UNELMOIVAT:



babyyy..................kp 22/27..........yritys käynnissä..........3
( -07)
garden...................kp 50/??...............yritys käynnissä..........2
(tyttö 10/06)
Lumikki78...............kp 36/28..............yritys käynnissä..........5
(tyttö 5/05)
mmiilia....................kp30/32..............yritys käynnissä..........3
(poika 11/07)
NeitiKat..................kp??/??..............yritys käynnissä............4
(tyttö 12/08)
panicroom..............kp 5/30.............yritys käynnissä............4
(tyttö 10/05)
tillukas...................kp 19/31-35........yritys käynnissä...........4(/3),
Äiskä80..................kp 8/28-30.........yritys käynnissä...........
Kiki85.................kp ?? / ??............Yritys käynnissä......... ??

KOLMATTA KAIPAILEVAT:


HooÄs....................kp 35/29..............yritys käynnissä...........1
(poika -05, tyttö -08)
Jonlii.......................kp 34/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
petronella09..........kp 11/26-28........yritys käynnissä.............4
Jonna1984...........2/28...................Yritys käynnissä.............2
(Omat -03 ja -06 syntyneet pojat. miehellä -03 tyttö, -05 poika ja -06 tyttö )

NELJÄS TOIVEISSA:



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009...................LA ?
Pampuska (kp 25/28-29)......LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/).....................LA ??
murunen1 05/2009..............LA?
tillukas.................................LA? --> km
tuulia85 (kp31/27-39, yk1)..LA?
Petite (kp22/27-28).............LA ?
Snoopy (kp55/30)................LA?
Peikonpähkinä.....................LA 27.1.2010
Röllimuori (kp 33/??)............LA 27.1.2010
äityli30 (kp25/27-31, yk3)....LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?)..............LA ? --> km
HAPPY-82 (kp34/35).............LA 9.2.2010
Veeruska-81 (kp28/28)........LA?
mervi-elina (kp25/25, yk 1)..LA 20-26.2.2010
CrazyInLove (kp24/26, yk 2).LA 22.2.2010
Nanna1980 (kp30/28-30, yk 1) LA 22.2.2010
Annien (kp33/31, yk 1)...........LA?
Alina78 (kp28/29-30, yk 3).....LA?
epäusko (kp30/27-32, yk 1)...LA?
Tuuli82 (kp35/26-28)..............LA 27.2.2010
metsätähti (kp36/28-30, yk 2)LA 3/2010
äpyli (kp55/26, yk?)................LA?
minttumaaria76 (kp25/27, yk 5)LA 29.3.2010
Pikkuapina (kp28/26-28, yk 3).LA? --> varhainen km?
Kerttuli-79 (kp32/30, yk3).......LA 4/2010
Neila (kp33/28 yk 1 ) .........LA ?
Jonsuh (kp31/?? yk 2).............LA?
sanzibar (kp27/28-30 yk 5)..........LA?
Tinami (kp24/28 yk 2)..........LA?
Poppeliini (kp37/30-32, yk1) LA 23.4.2010.
Bambinoko (kp 37/32-34 yk1) LA ??
megara (kp37/32 yk 1 ) LA mahd 25.4 2010
Tiude
Järvenneito
HIpsu82
BornToLose (kp 31/21-35 yk 4 ) LA ??


HAAMUJENGI :
 
Heippa kaikille! Täällä uusi tulokas teidän joukkoonne. Pakko oli rekisteröityä, kun yritystä meilläkin ollut käynnissä kesäkuun puolesta välistä. En tiedä olisko kellään vastaavanlaista kuin mulla...

Pillerit lopetin 11.6.09. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti 15.6. Sen jälkeen ei ole tullut luomuja... Testannut olen kaksi kertaa -ekan kerran 5vk tyhjennysvuodon jälkeen ja toinen 1vk ekasta testistä. Molemmat näytti negaa. Pahaa oloa oli alkuaikoina keskellä päivää + hirveä väsymys + päänsärky.

Yritystä meillä on ollut koko ajan. Oviksesta ei ole mitään tietoa! Nyt kp alkaa olla jo yli 70!!! Tekis mieli taas testata, mutta kuitenkin tulee nega, niin ei innosta.
Kertokaa kokemuksia, jos on. En ole ihan kaikkia sivuja täältä lukenut, kun on niin paljon :)
 
Onnittelut plussanneille! :flower:

Tervetuloa mukaan Tiuhti20! :wave: Mulla on ollut hieman samoja ongelmia ton kierron kanssa. Ehkäisyn jälkeen tuli yhdet luomumenkat kp 50 ja nyt taas kärvistellään/odotellaan toisia, kun tänään on toi kp 50 menossa. Kierto on siis ihan persiillään ja kuten arvata saattaa olen tehnyt jo monia monia testejä, kun ei tiedä milloin kannattaa testata ja milloin ei. :/
Oireitakin on monenmoisia ollut jo matkan varrella, mutta todennäköisesti siis vaan oma käynnistelevä hormoonitoiminta teettää moisia. Neuvolan tätsä sanoi et puolisen vuotta kannattaa odotella ja sit jos mitään ei tapahdu, niin ottaa uudestaan yhteyttä sinne. Tosin esikoisestani en saanut yksiäkään luomumenkkoja, kun tein positiivisen testin siinä kp 60-65 aikoihin. =)
 

Yhteistyössä