Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Täällä tuntuu muuten tosi monella olevan piina-viikot menossa..pidän teille peukut ja varpaat pystyssä!!! On se NIIN tuskallista odottaa..
Kyllä se aika äkkiä menee kun buukkaa päivät niin täyteen, ettei ehtis miettimään sitä asiaa kokoajan ;)

Voimia paljon kaikille piinaavaan odotukseen :hug:
 
Haaaa... Sainkin seksiä eilen. En kyl usko että sillä on raskautumisen suhteen enää merkitystä mutta toivossa on hyvä elää.
Mulla on nyt ollu alavatsa kipee jstn kp18 lähtien .. Siis sillee et kakkoshädälläkäyminenkin on vähä ärsyttävän tuntusta. Menkkamaisesti kipee mut ei sitte kuitenkaa.
 
minttumaaria, Mä koitan olla tekemättä mitää oiretarkkailua kun jos sitte ei ookkaan raskaana ni vaan tippuu korkeemmalta. Esikoisesta mulla ei juurikaan mtn oireita ollu ennen plussaa.
Viikko ois viel jännättävänä ennen kun sais testailla... Kauhea malttamattomuus-olo. :D
 
Annien noi voihan, minullakin on tuo vessassa käynti yhtä tuskaa. Vatsa on kivikova, ihan niinkuin olis ilmaa vatsassa, mutta eipä sieltä mitään ulos tule. :LOL: Anteeksi taas nolot yksityiskohdat! :ashamed: Viime yönä oli vaikea kääntyä sängyssä, kun nivusia juili.

Ekasta raskaudesta (josta tuloksena kaksoset) en muista mitään tällasia vatsaongelmia. Ainoa oire minkä muistan, oli himo sitrushedelmiin. Silloin mietin aina työmatkat klementiinejä, yms... :LOL: Tuosta sitrushimosta meni pari viikkoa, kun sitten tuli sellaista veristä tuhrua ja tein testi. Minulla on ollut myös kaksi raskautta tuon jälkeen ja ne ovat menneet kesken. Molemmissa oli kaamea pahoinvointi.
 
Mäki sain tossa aamulla, unissani :LOL:
Pahuksen täti kun ei ole vielä pakannut kamojaan :headwall:
Mutta alkoipahan aamu mukavasti, hymy huulilla ;)

Eipä muuta, huomenna lapset menossa hoitoon kun mun äiti järkänny jotain häiden jälkeistä "polttari"-hässäkkää, saa nähä mihin joudutaan :D
 
Mä luulen kyllä että nää on vaan pitkittyneitä ovisoireita. Ja hyvä jos oiskin kun ottaa huomioon eilisen seksittelyn ;) Ja tosiaan ois aika rok jos ei ois menkkoja vielä ens viikonloppuna ku sillo on miehen kaa parisuhdeaikaa :)
 
Kääk, ollaan jo osiossa kaks ja minä oon ihan putoillu kelkasta.
Salama hajotti koneet ja nettiroikkumiset on sitte jäänyt vähän vähemmälle.
Meillä on tilanne 30/33 nyt. Menkkoja ei näy, eikä kuulu, mutta raskautuminen tuntuu niin epätodennäköiseltä näillä hommailuilla, että en oo testannu, vaan oottelen vaan menkkoja. Ehkä ne tässä tulis...

:flower: :flower: :flower: Onnee plussanneille! :flower: :flower: :flower:
 
Mullakin oli molemmissa raskauksissa himona appelsiinit, ja se himo kesti alusta loppuun.
Jos en olis saanut negaa ovistikuilla tänään niin voisin kuvitella että olis ovis päällä. On paaljon kirkasta vuotoa ja kipuja, mut kai se sitten tulee myöhemmin kuitenkin vaikka oireita selvästi. Mul on vielä pari tikkua jäljellä ja ehkä sitten kolmen päivän päästä kokeilen tuleeko millain testiviiva. Varmaan menee kyllä ohi tuo oviksenpongaus mutta jos randomina pari kertaa testais.

Ja minäkin sain eilen pari kertaa. :D On tää vauvantekeminen vaan aika kivaa puuhaa. =)

Jonliille pidetään peukkuja, jos vaikka kuitenskin olis tärpännyt. =)
 
Jaha ja täällä on taas näköjään plussia tullut ;) onnea taas kerran :flower:

mulla on vähän pinna kireellä. oon tuhlannu kaikki mun testit , nyt on kp29/28(?) , ei tätiä näy eikä kuulu, päivemmällä oli vähän menkkamaisesti maha kipee mutta ei enää mitään. ja valkovuoto, mikä mulla on yleensä melko vähästä, nii on nyt oviksen jälkeen melkeen koko ajan ollu aaaaika runsasta.
tänään viimeks testasin ja negaa näyttää! ketuttaako vähän. VOIKO olla niin että olisin nyt kuitenkin raskaana, kun menkatkin ovat (okei okei, vasta päivän) myöhässä.. mutta se oli semmonen herkkä testi, vissiin 10mlU... eikö sen nyt pitäis jo näyttää?

voi *!"%&()=@£$ :n pillerit , varmaan vaan kuvittelen nyt liikoja ja kaikki johtuukin pillereiden lopettamisesta? :attn:
 
Miten must jotenkin tuntuu että se on ihan sama kuinka herkällä testillä testaa. Joillakin vaan näkyy se plussa aiemmin ja jollain vasta myöhemmin.

pullero-pallero: Niin kauan on toivoa kun vaan menkat pysyy poissa(ja joskus sen jälkeenkin), toiv. olis tärpännyt! =)
 
Hei, Haluisin liittyä mukaan keskusteluun.. Ollaan nyt yritetty ensimmäistä kertaa vauvelia ja nyt kyllä jännittää seuraavat pari viikkoa (jonka takia menkat kuitenkin myöhästyvät ja kierre on valmis..) Jännää tämä homma kyllä on ;)

Miten itse olette pitänyt pään kasassa.. siis musta tuntuu et en pysty miettimään muuta ja varmaankin siksi koko ajan tuntuu hassulta ala-vatsassa, kun jännittää jotenkin. Onneksi alkoi loma, eikä tartte työasioita stressailla B)

Onnea plussanneille ja plussatuulia!
 
Heips Hipsu ja tervetuloa mukaan!!! Afu varmaan lisäilee sut listoille...

Kysyit et miten pää pysyy kasassa... noh... mulla ainakin työpäivinä ajatukset pysyy töissä (vaikka lasten sairaalassa työskentelenkin :LOL: ) ja aika hyvin oon muutenkin pystynyt olemaan ajattelematta... Pitää vaan pysyä tasaisen kiireisenä :D

Pullero-pallero; mulla on ilmaantunut kans tuollaisia "raskausoireita" pillereiden lopettamisen jälkeen ja kierto pidentyikin sit tuohon 30-35 pv.. mut toivotaan sun oireet on ihan niitä oikeista vauvaoireita!! Lähettelen plussatuulia sinnepäin.

Taas viikonloppu töitä... blaah.. no... eipä nuo ilmatkaan tunnu tosta vielä paranevan ja oviskin aikaisintaan viikon päästä joten joutaahan tuota mennä tienaamaan :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :whistle:
 
Annien ja minttumaaria: Täälläkin saatiin eilen, siis kp15. Ehkä jotain toivoa siitä vielä raskautua? Makoilin hyvin huolellisesti selälläni peppu tyynyllä raskautumista edistääkseni...

Onnea kaikille yrittäjille! Tällainen kurja sadesää on mitä parhain tilaisuus vetäytyä makuuhuoneen puolelle, ainakin jos ei ole esikoista jaloissa =)
 
Tosta miten pää pysyy kasassa, niin ei saa liikaa odottaa jokojokojokojoko. Kyl muistan aluksi olin jännittyny koko ajan ja vaan odotin et tuleeko menkat vaiko eikö, tunnustelin oireita jne jne... Heti ku rentoutu niin eip hätiä mitiä (siis jännitin ekan kieron sit jotenkin osasin ottaa lunkisti) =)

Katoin just et juhannuksena (MIKÄ AJOITUS) alkaa meillä "projekti" :D Voipi olla et tällä kertaa hedelmöitys antaa odottaa itseään kauemmin kun nuo petipuuhat on niin harvakseltaan... Jos sitä vaikka mansikoita syömällä hedelmöittyisi :LOL:

Ei vitsi mitä mä puhun hedelmöittyisi... no joo... :LOL:
 
Moikka vaan!

Uskaltaudun miehen poissaollessa mukaan kuumeilemaan ja vauvaa yrittävien joukkoon. Meillä haaveissa toinen lapsi poika 06/08. Nyt olemme aloittaneet yrityksen ja menossa on kp 11/27-32 yk 1.

Miehelle ilmoitin, että vauva kuume on nyt niin kova, että tuskin pystyn olemaan laskematta mahdollista ovista... enkä toki ole pystynytkään. Ovistestejä en kuitenkaan aio hankkia ja jos aihetta on oikein testata mahdollista raskautumista aion tk:sta vaatia sitten kunnollisen. Toivotaan, että jo tämän kuun lopussa pääsis niitä testejä tekemään :)
 
Perjantai 5.6.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp20/29...............yritys käynnissä..........5
Dreamin86............kp29/29..............yritys käynnissä...........3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp 7/30-37........yritys käynnissä............2
Hipsu82.................kp??/??..............yritys käynnissä...........1
janelle...................kp 6/27-33.........yritys käynnissä...........3
kaapo80................kp25/30.............yritys käynnissä...........2
Lily88.....................kp82/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
mely.......................kp12/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp43/??..............yritys käynnissä............2
Pippuri 79..............kp??/??..............yritys käynnissä............4?
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Tinami....................kp35/28.............yritys käynnissä............

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp27/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp21/31..............yritys käynnissä..........1
babyyy..................kp??/??...............yritys käynnissä..........1
( -07)
Elppa.....................kp58/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
epäusko.................kp11/27-32.......yrityskäynnissä............1
(poika 6/08)
garden...................kp 9/??..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 10/06)
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp77/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp10/27......... ...yritys käynnissä...........4
mmiilia....................kp41/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp18/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp 8/??..............yritys käynnissä............
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp21/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp26/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp24/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Tuuli82..................kp16/26-28..........yritys käynnissä..........
(tyttö 8/06)
Veeruska-81..........kp26/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp 4/28.............yritys käynnissä...........3
Äiskä80..................kp23/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp22/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp13/29-30........yritys käynnissä...........3
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp 4/21..............yritys käynnissä...........2
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp17/26..............yrotys käynnissä..........2
HuliJaVili.................kp??/??..............heinäkuussa.................
(pojat -02 ja -04)
Jonlii.......................kp33/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp18/25.............yritys käynnissä............1
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp 8/28-30.........yritys käynnissä............2
(pojat 06 ja 07)
petronella09...........kp??/??.............kierukan poiston jälkeen.
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)
äityli30...................kp39/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?
HAPPY-82 (kp34/35) LA 9.2.2010



HAAMUILIJAT


Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724

 
täälä on palellut pari päivää, hmm, esikkoa kun odotin , alussa ennen kun tein plussatestin paleli,mutta eihän tuo välttämättä vielä mitään tarkoita, onhan nyt ollut tosi kylmät ilmat, ja oisko ollu liian vähän vaatetta mulla.
Kuinka monella ollut palelua alkuraskaudessa? :whistle:
Mutta siis vihlaisuja edelleen alavatsassa, ens viikolla pitäis tulla ne mammaksin herkät raskaustestit postilaatikkoon :DPIInapäivät todellakin, ja vasta kp18/28-30 menossa...
 
Moi pitkästä aikaa!

Täältä ei oo täti älynnyt vieläkään lähteä mihinkään, on varmaan jäänyt asumaan no eipä sen toisaalta oo niin väliä kun mieheltä ei heru yhtään kun se on niin väsy 13h työpäivien jälkeen et nukahtaa jo sängyn nähdessään et eipä tuu meille vauvaa tässäkään kierrossa.
Huomaatte varmaan et tunnelmat ei oo hyvin korkeella.
Ja taas on viikonloppu, voi p***a :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annien:
Edelleen alavatsa kipee... Alkaa epäilyttään et onko mus jokin vialla ku ei oviksenkaan nyt tällee pitäis tuntua.
mulla on täsmälleen sama juttu!alavatsa edelleen kipeä(vihlaisuja ja nippailua), ja mennään jo kp 19/28-30, eli ovis oli ajat sitten. voiskohan kuule olla että ois tärpänny kummallakin,ainakin toivoa saa :D

mutta ens viikkoon on pakko odottaa et pääsee testaileen, kun tulee postissa ne mammaksin raskaustestit, esikolta testasin plussan jo ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa, että mulla vissiin näkyy jo aikaises vaiheessa.

PLUSSATUULIA+++++++++++HURJASTI! :heart:
 
Nanna, kyl mä luulen et ei oo tärpänny. Testaan ens viikonloppuna vasta.. Koitin kohdunnapukkaakin ja no... enpä mä tiiä millanen sen pitäs tässä vaiheessa olla synnyttäneillä. Ei siis ollu mtn hyötyä siitäkään. Melko korkeella oli ja ehkä auki..en osaa sanoa ku tuntu samalta viime kierron loppuvaiheilla paitsi et sillon se ei ollu niin korkeella kun nyt.
 

Yhteistyössä