Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

^^mulla muuten vasta 28/28 menossa (oon varmaan jonnekin ite väsyneenä silmät ristissä väärin päiviä kirjotellu), mutta ihanaa: näyttää siltä että mies tulee kotiin ennen tätiä :)

Eilen tuli testattua clearbluella semmoinen paljon paheksuttu erittäinerittäin ohuenohut ja hailakka haamu, siihen viivanpaikan vasempaan reunaan. Tiedän että monella tämä on ollut selvä nega, joten pisti niin vihaksi sen näkeminen ja todennäköiseksi negaksi toteaminen että en kyllä enää taida sillä testillä testata. Niin moni on valittanut samaa "valeviivaa" joka aiheuttaa vaan turhia toiveita..Kyllä minäkin sitä aika pitkään ihmeissäni tuijotin ennen kuin muistin että tuskin se mitään merkkaa. Ohut reunaviiva vahvistui aikaa myöten selkeämmäksi, joten olen lähes varma että se on juuri se ko testin ikävä roskishaamu joka monia tahtoo huijata. :kieh:

Noh, nyt odotan kyllä pari päivää ennen kuin testailen uudestaan.
 
täälä ovisaika käsillä, ja peittoja on pöllyytelty :D mutta en usko että ekasta yrityskierrosta tärppää kuitenkaan, (esikoistakin yritettiin muutama kuukausi) vaikka eihän sitä koskaan tiedä...ihanat vkl. säät olleet, +26 näytti mittari)ja onnistuin jo polttamaan olkapäät, kun pelattiin pari tuntia mölkky-peliä helteessä B)
 
Täällä oletettu ovis olis tässä näillä näppäimillä ja on laitettu simppoja liikkeelle sikäli on nyt kerinny. En oikeestaa usko että enää tässä kierrossa olis muute tehtävissä kun vaan oottaa. Tai no onhan se harjoittelukin kivaa :D
Aattelin et jos testailis aikasintaan kp30.. Mikä järkyttävä piina ootella sinne asti!!

Tänää oltiin ukon kanssa koko pvä radalla ja esikoinen oli mummolassa hoidossa. Naama ja olkpäätä vähän kärtsäs mutta kivaa oli. Uskalsin jopa bikinin yläosassa ottaa aurinkoa. Piti muistaa vaa suojata toi jalan tatuointi auringolta ku ei se oo ku vasta kk vanha ettei hikoo värit pihalle.
 


joo miten ikinä jaksaa odotella että saa sit testailla!, tosin mä luulen että ei tarvi testata edes, esikoisesta tiesin kun oli kylmä ja vilunväristyksiä(ennenkuin menkat oli edes myöhässä) testi sit vaan varmisti asian. :kieh:
 
Sainpa taas todeta olevani iiihan sekas. Päivällä vielä väitin että on kp 28/28 menossa vaikka kalenteria katsottuani tajusin että nythän on sunnuntai, eli 29/28. Hienoa!
No, tarkistin kalenterin vielä kertaalleen ha totesin että sehän onkin menossa jo 30/28 :D

No mutta sehän vaan on kiva että puolen tunnin päästä on jo maanantai ja menossa jo 31/28!! Hehhe, kerrankin sekoilun jälkeen tulee hyvä mieli!

Ukkokin naureskeli kun puhelimessa jutusteltiin ja siinä samalla kiikutin vahingossa huulirasvan jääkaappiin. Pari viikkoa sitten olin laittanut Raamatun pakastimeen :LOL:
..että melkosta sekoamista täällä on käynnissä :D
 
Lauantaina tosiaan testattu puhdas nega, höh! Tänään siis menossa kp28, mitään suurempia oireita ei ole suuntaan tai toiseen; alavatsaa vihloo, välillä masun sivuilta, ei oo sellasta menkkamaista jomotusta kylläkään. Vatsa on kovin turvonnut heti aamusta. Vessakäyntien yhteydessä ei tuhruttele, olikohan se lauantaina kun tuli sellaista vaaleanpunaista limaa pyyhittäessä...
Seuraava testaus torstaina jos ei täti ilmoita sitä ennen tulostaan...

Piinaavaa tämä odotus!!!
 
Tinami; Ihanaa toi sun sekoilu!! :LOL: Mäkin oon välillä niin kuutamolla että mieskin vaan nauraa... :LOL:

Ja Pippuri79; Me sit jännätään sun kaa juhannusviikkoa!! Kiva että on joku jolla kierto samassa vaiheessa niin voi sit vähän verrtata tuntemuksia..

Olen iloinen että kiertoni on vakiintunut tohon 30-35 päivän välille.. nyt pillereiden lopettamisesta jo 8 kk ja varmaankin ois jo heittänyt häränpyllyä jos ois ollu heittääkseen. Ja uusille tiedoksi, että lopetin pillerit viime syksynä kun migreenini paheni sietämättömäksi ja nyt siis vasta olemme vauvayrityksen aloittaneet..

Nuha alkaa jo helpottaa ja onneksi täti vierailee täällä aina vaan sellaisen 4-5 päivää, joten nekin on kohta jo ohi :D

Ihana ilma oli viikonloppuna.. mökillä oltiin ja sai kyllä nauttia Suomen kesästä kunnolla... vaikkakin menkat päällä ja nuha :kieh:

Tänään vielä vapaata ja huomennakin vasta yövuoroon.. ihanaa!!!

Ja arvatkaas... niinkun mä oon täällä hehkuttanut että yritämme ihan "luomuna" ja katotaan mitä tulee niin jo mä olin äsken "hiplaamassa" ovistestejä mammaksin sivulla... :ashamed: Mut en vielä tilannut :D

Ehkä maltan vielä tän kierron näin niin kun fiilispohjalla!!

Mukavaa alkanutta viikkoa!!
 
Viikonloppu nautittu auringosta, oma piha ei vaan vejä yhtään puoleesta; siellä kuhisee muurahaisia ja heti ovat jalakoja pitkin kiipeämässä. Puistattaa koko muurahaiset! pieniä piipahuksia vaan pihalla, poikaa käyny vaan keinuttamassa. B)
Perjantaista nipistelly ja väliin vihlonu alamahaa, turvottanu.. Koitan aatella et se johtuu jostain muusta ku mahollisesta raskauesta, ei putua sitte nii korkialta, jos/kun menkat alkaa.
Olishan se mukava jos tärppäis, ens talven oon aatellu olla koulusta pois ja kotona esikoisen kans, niin eipähän tuntuis ainakaa turhalta ratkasulta. :)
Onko muute kellään muulla sellasta, et ku ois ovis päivät, niin ei tee sillon mieli ei sitte yhtään. :eek:
 
Heippa kaikille!
Paljon onnea plussanneille! :flower: :heart:
Kivaa kun plussanneet vielä kertovat kuulumisia tännekin. =)


Afu: mulle voi päivittää kp 9, eli putosin viikko sitten sunnuntaina.

Kyllä harmitti kovasti kun menkat alkoi mutta nyt kun ollaan jo hyvässä vaiheessa uutta kiertoa elämässä niin on pettymyskin laantunut. Olihan se oviskin sitten niin myöhään ettei mikään ihme että menkat myöhästyivät. Onneksi oltiin eri maisemissa ja lomalla niin meni suht helposti ilman sen suurempia *itutuksia tuo vuotoaika. En vielä tiedä testaanko ovista tässä kierrossa, olisihan noita tikkuja tuolla vielä jäljellä joten ne varmaan tulee käytettyä mutta en tiedä tilaisko uusia lisäksi.

Niin ja pahoittelut niille jotka joutuivat pettymään kierrossaan! :hug:
 
Tänne ei mitään uutta :wave:
Välillä tuntuu juilintaa, mutta luulen et jotain normihässäkkää. Kohta pitäis menkat alkaa, tällä viikolla jopa :xmas: Mutta koska kierto niin sekasin ni en hypi katossa jos ei tällä viikolla ala. Päätin myös tilata testejä netistä 17.6. jos menkat ei oo alkanu ni testit odottais sit täällä ku tuun mökiltä ni sit heti testaa B)

Ihanaa viettää sisällä tällästä päivää kun mies ulkona esikoisen kanssa, minä odottelen et kuopus herää ja sit vasta pääsen ulos :headwall:

Kuopus on juhannusvauva joten ehkä jos sais toisen samanmoisen B)
 
Maanantai 1.6.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp16/29...............yritys käynnissä..........5
Dreamin86............kp25/29..............yritys käynnissä...........3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp 3/30-37........yritys käynnissä............2
janelle...................kp35/27.............yritys käynnissä............2
kaapo80................kp21/30..............yritys käynnissä...........2
Lily88.....................kp78/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
mely.......................kp 8/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp39/??..............yritys käynnissä............2
Pippuri 79..............kp??/??..............yritys käynnissä............4?
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp43/25-29........yritys käynnissä............1
Tinami....................kp31/28.............yritys käynnissä............

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp23/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp17/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp54/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp 5/??..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 10/06)
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp73/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 6/27......... ...yritys käynnissä...........4
mmiilia....................kp37/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp14/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp 4/??..............yritys käynnissä............
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp17/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp22/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp20/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp22/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp28/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp19/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp18/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp 9/29-30........yritys käynnissä...........3
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp18/21..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp13/26..............yrotys käynnissä..........2
HAPPY-82...............kp32/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
HuliJaVili.................kp??/??..............heinäkuussa.................
(pojat -02 ja -04)
Jonlii.......................kp29/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp14/25.............yritys käynnissä............1
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp 4/28-30.........yritys käynnissä............2
(pojat 06 ja 07)
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)
äityli30...................kp35/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?



HAAMUILIJAT

pullero-pallero (haalea haamu?)

Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724
 
Afu minulle vois lisätä yk 1. Eihän tämä nyt virallisesti ole ensimmäinen yrityskerta, kun reilu vuosi on jo yritelty, mutta matkanvarrelle on sattunut kaikenmoisia esteitä ja viivytyksiä. :attn: Mutta nyt yritetään sitten ihan sata lasissa. :p :LOL: :heart:
 
Moikka kaikki ja hyvää kesän alkua B)

Täälläkin on viikonloppu nautittu aivan upeista ilmoista B) Onneksi lähdimme lauantaina mökille =)

Täällä jännitellään tuleeko täti loppuviikosta kylään vai ei :whistle: Torstaista saakka on alavatsaa nipistellyt ja olo on välillä on aika heikko :whistle: Koetan kuitenkin koko ajan itselleni sanoa, että kuvittelen vain kaikenlaista :ashamed:
Rakas ystäväni ilmoitti, että hän on raskaana ja jos minä olisin kanssa raskaana, ois meillä viikko eroa la:ssa :D Mutta pudotan taas itseni pois pilvilinnoista..

Niin ja ONNEA kaikille plussanneille :hug:

 
Tiistai 2.6.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp17/29...............yritys käynnissä..........5
Dreamin86............kp26/29..............yritys käynnissä...........3
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa..................
Guess80................kp 4/30-37........yritys käynnissä............2
janelle...................kp 3/27-33.........yritys käynnissä...........3
kaapo80................kp22/30.............yritys käynnissä...........2
Lily88.....................kp79/25-28........kesä-heinäkuussa?.......
mely.......................kp 9/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp40/??..............yritys käynnissä............2
Pippuri 79..............kp??/??..............yritys käynnissä............4?
pullero-pallero.....kp??/??................yritys käynnissä..........."0"
Sayang..................kp44/25-29........yritys käynnissä............1
Tinami....................kp32/28.............yritys käynnissä............

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp24/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp18/31..............yritys käynnissä..........1
Elppa.....................kp55/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
garden...................kp 6/??..............yritys käynnissä...........1
(tyttö 10/06)
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp74/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp 7/27......... ...yritys käynnissä...........4
mmiilia....................kp38/31.............yritys käynnissä.........."0"
(poika 11/07)
Nanna1980............kp15/28-30.........yritys käynnissä...........1
(tyttö 8/07)
NeitiKat..................kp??/??..............kesällä.........................
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp 5/??..............yritys käynnissä............
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp18/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp23/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp21/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Veeruska-81..........kp23/28..............yritys käynnissä..........
(tyttö 12/07)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp29/??.............yritys käynnissä...........2
Äiskä80..................kp20/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp19/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp10/29-30........yritys käynnissä...........3
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp 1/21..............yritys käynnissä...........2
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
CrazyInLove...........kp14/26..............yrotys käynnissä..........2
HAPPY-82...............kp33/35..............toukokuussa.................
(poika 4/00 ja tyttö 9/02)
HuliJaVili.................kp??/??..............heinäkuussa.................
(pojat -02 ja -04)
Jonlii.......................kp30/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
mervi-elina.............kp15/25.............yritys käynnissä............1
(kaksoset -00)
metsätähti.............kp 5/28-30.........yritys käynnissä............2
(pojat 06 ja 07)
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)
äityli30...................kp36/27-31.......yritys käynnissä............3
(poika 11/02 ja tyttö 04/07)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA?
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?



HAAMUILIJAT


Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724
 
BorntoLose no on kyllä lyhkäsiä kiertoja. Hyvä puoli niissä että pääsee sitten usein yrittämään B)

Musta vähän tuntuu että tässä kierrossa taisi olla ovis melko myöhään, tai mitä noihin testeihin on uskominen. Jos raskaaksi oon tullut niin on kyllä sitten saanut kertalaakista alkunsa (jälleen kerran). No, ensi viikolla ollaan tämänkin asian suhteen viisaampia. Itse kyllä vahvasti epäilen etten ole raskaana. Vielä ei kyllä harmita ollenkaan, vauva tulee jos on tullakseen mutta kunnon yritystähän meillä ei vielä edes ole.
 
Täällä olis kp 3/27-33. Ensimmäisessä kierrossa join greippimehua ja oli tuo lyhyempi kierto, täytyy ehkä kokeilla tässä kierrossa uudelleen, vaikka luultavasti tuo heittelee ihan muista syistä. Tosin ovistakaan en bongannut viime kierrossa mutta mehukierrossa oli ihan selvät limat :D No mutta, uuteen yrityskierrokseen iloisin mielin, tsemppiä kaikille :)
 
multa voi ottaa ton haamun pois. oon täs tuhlannu 4 testiä elikkäs enään yksi jäljellä ja torstaina on vasta se oletettu tätipäivä eli kierron 28. päivä. blaah. ei ne oo kun viivanpaikkaa näyttäny eli sitä oon sitten varmaan haamuksi luullut.

nyt säästelen viimestä testiä :) toivotaan että täti pysyy hukassa ja saa sitten VIIKONLOPPUNA AIKASINTAAN testata! saatte kyllä potkasta mua persuksille jos sorrun testailemaan ennen sitä ...

tänään aamulla viimeks testasin siis ja nega oli. kiikutin saman tien roskat ulos etten vaan sorru mitään roskishaamuja metsästämään :kieh:
nyt ei mitään muita "oireita" kun naama kukkii edelleenkin. ja miehen kommentti, eli en ainakaan kuvittele, että "ohhoh et sä ainakaan kuiva ole" kyselee koko ajan että mikä mulle on tullu kun on niin hyvin liukastettu :LOL: eikös sekin voi olla yksi merkki?

täällä on taas paljon kirjoteltu :) ja taas mun pitää mennä (tulipa vaan omaa napaa taas) :( on kyllä niin nätti sää ettei malttais muutenkaan istuskella koneella. mutta plussatuulia , tuun paremmalla ajalla lukemaan kaikki jutut paremmin ja jutustelemaan lisää :heart:
 
Hei kaikille!

Tuuli haluaa ilmoittautua ketjuun mukaan. Tarkoituksena on aloittaa pikkukakkosen puuhaaminen tässä kesän aikana, seuraavasta kierrosta lähtien. Esikoistyttö (08/06) alkaa olla jo niiiin iso että kamala vauvakuume vaivaa...

Nyt kp 12/26-28 ja testailen ovista. Vielä ei ole ollut. Syön teroja epäsäännölliseen kiertoon ja nyt on muutaman kuukauden ollut aika normaalinpituinen kierto. Olemme menossa naimisiin heinäkuussa, joten en halua vielä tästä kierrosta raskautua, testailen vaan että ovuloinko vaiko en. Kävin tammikuussa yksityisellä gynellä pitkän kierron takia ja ultralla katsoi munasarjoissa olevan kasapäin munasoluja, niiden säännöllisestä irtoamisesta sen sijaan ei ole todisteita... Että jos ovuloin niin kaikki hyvin ja yritys voi alkaa seuraavasta kierrosta, mutta jos en bongaa ovista koko kesänä, niin sitten hakeudun lääkäriin.

Tällainen tilanne siis meillä. Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille :)

Tuuli
 
Tuulille tervetuloa mukaan:)

Täällä ei oo kovaa harmitusta vaikka plussaa ei akasta kierrosta tullutkaan, se tulee kun on tullakseen en viitsi liikaa stressata.
Eilen pupuiltiin ja tänään on ollut kyllä ajatukset koko päivän tuolla navan alla :ashamed:
Mulla on nyt ollut ihan mahdottoman runsas sanainen täti että ihan ihmetyttää.
Että sellasta tänne :wave:
 
tervetuloa mukaan tuuli82 =) täälä alavatsan nippailuja ja juilintaa ollut, ja nyt siis menossa kp 15/28-30, mutta tuskin nyt ekasta yrityskierrosta tärppää kuitenkaan, ovis käytettiin kyllä tehokkaasti hyödyksi, ja greippimehua tuli juotua. Taidan vaan kuvitella nuo alavatsan nippailut :kieh: (kai se on sitä kun sitä vauvaa niin kovaa toivoo)mutta kiva kun on KESÄ! ja toivotan kaikille++++++++++++tuulia :heart: :D
 

Yhteistyössä