*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Veritesti puhdas nolla. Vuoto alkoi kunnolla äitienpäivä, l. hyvää äippäpäivää siinä sitten...Hoidot jatkuu vasta syyskuussa, ei kestäis oottaa niin kauaa. Tekis niin mieli mennä tässä ootellessa yksityiselle hoitooihin, mut mistähän pierasis rahat:O.
Enkä mä voi tällä välin itse tehdä mitään? Vaikka keveempiä hoitoja tjtn.? Ehdotuksia?

Ja Onnittelut plussanneille :flower:.

Syksyä odotellessa:popcorn:
 
Ei varmaan kun on lisääntymislääketieteen yksikkökin, me käytiin inseminaatioissa gynen polilla omassa sairaalassa.

Toista päivää sumuttelen suprecuria. Endo kivut on hävinny ja huimauskohtauksia tullu. Onko kokemuksia tuosta lääkkeestä kellään?
 
Mulla ei oo hajuja yhtään minkä luokan alkioita on istutettu. Nyt meneillään 3. pas ja eilen istutus. Jälleen 2 sulatettiin ja toinen kuoli. Lääkäri sanoi myös, että tämä joka istutetaan oli hieman auennut (?) ja pistettiin jollain erikoisasettimella nyt kohtuun?

Onko kellekkäään käynyt näin? VIelä 1 on pakkasessa, saa nähdä ehditäänkö ennen kesätaukoa istuttaa, jos ei nytkään tärppää
 
Hei jälleen!

Eilen pärähti kaksi punaista viivaa tikkuun iltapisusta! En voisi olla onnellisempi!! :) Aamulla piti vielä tarkistaa, että voiko tämä olla totta. Ja kyllä, edelleen kaksi punaista viivaa ilmesty tikkuun! Eli raskaana ollaan, ja loppujen lopuksi vieläpä ihan perinteiseen tyyliin.

Eli meillä takana lapsettomuutta reilu pari vuotta. Hoidoista läpi käyty kolme inssiä ja yksi ivf tuoresiirrolla+1 pakastealkionsiirto. Pakkaseen ei jäänyt mitään. Toinen kierros oli tarkoitus aloittaa elo-syyskuussa. Mutta nähtävästi ja toivottavasti siihen ei tarvitse lähteäkään. Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pienokainen pysyy matkassa loppuun asti :heart:

En olisi ikinä uskonut, että luomuplussa on meille mahdollista, vaikka selittämättömiä ollaankin. Haluan valaa uskoa siis teille muillekin, että älkää menettäkö toivoanne, vaikka hoidoista ei tärppiä tulisikaan. Luomuplussan mahdollisuus on aina olemassa!

Paljon paljon plussatuulia ja tarrasukkia! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miumau*
Hei Enneliina! :kiss: paljon onnea! Onhan kaikki sujunut hyvin? :hug: Olen niin onnellinen puolestasi! :flower:
Täällä näyttää ketju hiljentyneen. Niinpä itsekin olen ollut poissa, en ole jaksanut kirjoitella, joskus vain lueskella. Toisen ivf-epäonnistumisen jälkeen piti pitää tauko hoidosta jonkin tulehduksen ja väsymyksen vuoksi. Toukokuussa sitten lähdimme yrittämään 3. ja viimeistä kertaa. Näin päätimme. Nyt jännitetään juhannnuksen yli aivan hirveästi kuinka käy, saammeko toivoa vielä eteenpäin.
Hyvää juhannusta kaikille, ihanaa auringon paistetta ja iloista mieltä! Voimia ihan jokaiselle! :wave:
 
Kiitos Venla74 onnitteluista. Tosin onni oli lyhytaikainen. En ymmärrä enää yhtään mitään. Miksi juuri kun olin päässyt sinuiksi sen asian kanssa, että hoitoja jatketaan kesän jälkeen, saan ihanan luomuplussan hetkeksi. Vain hetkeksi.

Se alkoi ruskealla tuhruvuodolla, josta en osannut olla huolissaan, onhan se niin yleistä. Pahat aavistukset olivat jossain tuolla takaraivolla, mutta en osannut niitä ihan tosissaan uskoa. Eihän nyt meille voisi käydä niin. Ollaan kamppailtu lapsettomuuden kanssa jo vuosia, joten uskoin, että kun nyt raskaaksi asti ollaan päästy niin kaikki menee hyvin loppuun asti.

Vuoto kuitenkin lisääntyi sen verran, että lähdettiin päivystykseen. Tuomio oli; normaali raskaus, kohdun ulkopuolinen tai alkava keskenmeno. Ei voinut vielä tietää. Verikokeista selviäisi. Maanantaina kerrottiin, että hormonit oli lähtenyt laskuun. Pienokainen menetetty. Raskausoireet hävisivät samaa rataa. Keskiviikkona supisteli koko päivän. Illalla pienen pieni vauvan alku tuli ulos viikoilla 6+1 :'(

Vuotoa on jatkunut vielä tähän päivään saakka, tosin hiipumaan päin taitaa olla. Huomenna vielä verikokeisiin varmistamaan, että hcg jatkanut laskuaan. Niin ja täytyy perua se neuvolakin... huoh.
 
Enneliina olen pahoillani puolestasi! Täällä mennään aika samoissa fiiliksissä. Tiistaina 6+4 viikoilla leikattiin jo toinen kohdun ulkoinen raskaus tälle vuodelle. Raskaus alkoi ensimmäisen IVF:n kahden alkion tuoresiirrosta. Pakkaseen ei jäänyt mitään. Ei ymmärrä miten tämä voi olla mahdollista että taas ollaan tässä tilanteessa.
 
lumikukka80 Kiitos pahoitteluista ja samat sanat sinulle :hug:

Täällä viime päivät ovat kuluneet valtavan hämmennyksen vallassa. Diagnoosi vaihtui keskenmenosta kohdunulkoiseen.

Olin osittain jo hyväksynyt kesken menneen raskauden ja positiivisella mielellä koitin katsoa tulevaisuuteen. Keskenmenon jälkeen kun uudelleen raskautuminen saattaisi olla helpompaa. Mutta kappas, hcg jatkoikin alun laskun jälkeen nousua. Vuodon lisäksi riesakseni sain vatsakivut. Ja tässä sitä nyt ollaan, metotreksaatti kankkuun pistettynä. Täytyy toivoa, että tällä yhdellä pistoksella lähtee hiipumaan, ettei enempiä solumyrkkyjä tarvita. Tai leikkausta. :(
 

Yhteistyössä