keuhkokuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
mun pienellä 4vuotiaallani todettiin tänään keuhkokuume. terkkarista terkkariin, keuhkokuviin ja sairaalaan, antibioottia, särkylääkettä, yskänlääkettä ja kotiin. ja mua pelottaa. käskivät soittaa HETI jos vähänkin tuntuu siltä et olis aihetta käydä näytillä, ja mä oon nyt sit ihan vainoharhanen. lapsi ei oo syöny käytännössä yhtään mitään, juonut on kyllä tosi paljon. antibioottia ei suositella tyhjään mahaan kun tulee vatsa kipeäksi, mutta en mä saa tota syömään yhtään mitään.
touhuaa kyllä, mutta kovin väsynyt on.
mua pelottaa ja hirvittää ja itkettää, ihan kamalaa kun lapsi sairastaa, tulee niin avuton olo :'( :'( :'(

millaisia keuhkokuumekokemuksia teillä on...? valakaa muhun toivoa, oon jotenkin ihan sekasin täällä :ashamed: :'(

kiitos samperi, toivotaan :hug:

nyt kun toinen nukkuatuhisee niin sitä huomaa et on jäänyt itse ihan retuperälle, mä en ole syönyt koko päivänä kun yhden ainoan hikisen voileivän puolikkaan.... eikä ole tajunnut miten väsynyt sitä on.. että ruokaa, saunaa ja unta niin jaksaa hoivailla pientä rakasta :)

Ei ole vaarallista jos pieni ei pariin päivään syö kunnolla. Pääasia on että juo. Anna kaikkea mahdollista mikä vaan maistuu, herkkujakin. Anna särkylääkettä tasaisin väliajoin, että olo pysyy mahdollisimman hyvänä. Silloin saattaa joku syötäväkin maistua paremmin. Ja anna nukkua niinpaljon kuin nukuttaa. Sängynpäätyä hieman koholleen, että on parempi hengittää. JA SYLIÄ RUNSAASTI!!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole vaarallista jos pieni ei pariin päivään syö kunnolla. Pääasia on että juo. Anna kaikkea mahdollista mikä vaan maistuu, herkkujakin. Anna särkylääkettä tasaisin väliajoin, että olo pysyy mahdollisimman hyvänä. Silloin saattaa joku syötäväkin maistua paremmin. Ja anna nukkua niinpaljon kuin nukuttaa. Sängynpäätyä hieman koholleen, että on parempi hengittää. JA SYLIÄ RUNSAASTI!!!:)

näin olen toiminutkin :)
on vaan tosiaan niin avuton olo.... koska tahansa ottaisin pienen sairastelut itselleni!! hirveä katsella vierestä.
mutta nyt peukut pystyyn et kuuri puree ja päästään takaisin terveiden kirjoihin :)

Yhteistyössä